![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En niet over haar. Allez, als bezwangeren de te bereiken doelstelling is. |
|
|
|
|
|
|
#1142 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Lees Johannes 1:1: 'In het begin was het Woord en het Woord was bij God en het Woord was God.' '...en het Woord is vlees geworden en heeft onder ons gewoond' Jezus is het Woord en het Woord is God. Conclusie: Jezus is God en ook mens. Niemand zal kunnen zeggen wanneer hij voor God zal staan om verantwoording af te leggen voor zijn leven die hij in bruikleen gehad heeft: 'Je kan niet meepraten God want jij zit hier ver weg van deze verdorven wereld, jij weet niet wat het is om in een gevallen wereld te leven.' Want God heeft het ons voorgetoond zonder ook maar eens te zondigen, zelfs niet in Zijn gedachten. |
|
|
|
|
|
|
#1143 |
|
Parlementslid
|
God heeft geen man nodig om een vrouw zwanger te maken want Hij heeft de vrouw in elkaar gestoken. Hij weet precies hoe om te gaan met zijn schepseltjes.
|
|
|
|
|
|
#1144 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Had Jezus genen? Zo ja, kwamen die genen dan voor 50% van Maria en voor 50% van de Heilige Geest, of kwamen ze voor 100% van de Heilige Geest? |
|
|
|
|
|
|
#1145 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#1146 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nogmaals, dat beantwoordt niet mijn vraag.
Jezus was 100% mens, dus ik veronderstel dat hij genen had, net zoals wij. Kwamen die genen dan voor 50% van Maria en voor 50% van de Heilige Geest, of kwamen ze voor 100% van de Heilige Geest? Als je het niet weet, dan mag je gerust zeggen "ik weet het niet". Ik ga niet boos zijn. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 3 juli 2008 om 16:17. |
|
|
|
|
|
#1147 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1148 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1149 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1150 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1151 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#1152 | |
|
Banneling
|
Citaat:
100% genen van Maria kan ook niet. Je hebt dat gezien met dat schaap Dolly. Jezus zou in dat geval nooit de leeftijd van 10 jaar bereikt hebben. Clonen verouderen snel. Je hebt altijd een mix van twee genenpoolen nodig. Klopt niet, hé jongen. |
|
|
|
|
|
|
#1153 |
|
Banneling
|
Jongens, in Marcus staat dat Jezus wel degelijk fysiek de zoon was van zijn vader. Misschien slaat dat 'verwekt zijn door de heilige geest' op iets anders.
|
|
|
|
|
|
#1154 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
God niet. Hij kan alles naar Zijn hand zetten want Hij is immers de Schepper van al wat is en kan de fysische wetten perfect buigen naar waar Hij wil. Hij had zelfs niet minder nodig dan een rib van Adam on de vrouw te maken. Niet dat God die rib nodig had, maar Hij koos om het zo te doen. |
|
|
|
|
|
|
#1155 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Zoals ik al gezegd heb, Jezus was ook volkomen mens en moest dus ook als mens geboren worden. |
|
|
|
|
|
|
#1156 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik denk dat een eerlijk antwoord hier is dat we dat niet zeker weten. Tenzij iemand het lichaam van Jezus ter zijner beschikking heeft om onderzoek op te doen is dit een vraag die we niet kunnen beantwoorden. Natuurlijk wordt er wel over gespeculeerd, maar we weten het dus niet. Ron Wyatt bijv beweert dat hij bloed van Jezus heeft laten testen en dat dat uitwees dat er 24 genen waren 23 van Maria en 1 van God. Maar de vraag is natuurlijk of dit klopt want voor zover ik weet heeft Wyatt hier nooit een bewijs kunnen van leveren. |
|
|
|
|
|
|
#1157 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1158 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#1159 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Deze draad wordt hoe langer hoe absurder.
|
|
|
|
#1160 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
'Denk je echt dat God de genen niet kon aanpassen dat ze een man zou baren?' Laatst gewijzigd door luc154 : 3 juli 2008 om 16:47. |
|
|
|
|