![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ? | |||
| Volledig |
|
117 | 67,24% |
| Enkel als intelligent ontwerp |
|
10 | 5,75% |
| Creationist op religieuze basis |
|
6 | 3,45% |
| Creationist op wetenschappelijke basis |
|
18 | 10,34% |
| Twijfels alom |
|
23 | 13,22% |
| Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Multipus : 13 augustus 2012 om 17:50. |
|
|
|
|
|
|
#1142 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan heb ik het niet eens over de YT filmpjes en "cases" |
|
|
|
|
|
|
#1143 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb geen miljarden om media aan te sturen en ik heb geen miljoenen omuniversiteiten te sponsoren, Maar dat alles betekent nog niet dat wat ik zeg niet klopt! Terwijl als je het gaat onderzoeken de evolutietheorie een hoax is! En als ik lees wat parcifal schrijft (omdat Exodus die rare quibus 'quote') moet ik wel lachen. Zo ver ik hem kan inschatten is 'jaloezie'' een van zijn afwijkingen. Ik voel me niet jaloers erover, Exodus is niet jaloers, dus..jawel, het moet een projectie zijn! Maar ach, die hele evolutie-onzin is een kaartenhuis wat momenteel bezig is aardig in elkaar te donderen....net als de rest! Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 13 augustus 2012 om 18:34. |
|
|
|
|
|
|
#1145 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 augustus 2012 om 18:44. |
|
|
|
|
|
|
#1146 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1147 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Mensen beginnen wakker te worden en beginnen, eindelijk, eens vragen te stellen bij wat de 'autoriteiten' zoal zeggen en over het algmeen gaan de autoriteiten (lees: hogepreisters) aardig af! Mensen worden kritisch over wat ze verteld over:evolutieleer (aantoonbare nonsens), Global warming/ klimaatverandering (aantoonbare nonsens), vaccinaties (niet alleen nonsens, maar levensgevaarlijk), de farmacuetische mafia (it's a system of weealth not health), ons achterlijke en door en door corrupte juridische systeem, de idioterie van het huidige onderwijs (lees: indoctrinatie), de Big Bang (aantoonbare nonsens) en ga maar door, Het achterlijke mechanische wereldbeeld wat bv in de biologie nog gebruikt wordt, de onzin van overbevolking en vergrijzing, etc. En ja, ik ben me er van bewust dat bovenstaande nog voor vele bizar in de oren klinkt.......nog wel. Mar ja, schopenhauer zei het al: Citaat:
Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 13 augustus 2012 om 19:47. |
||
|
|
|
|
|
#1148 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#1149 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik merk echter wel op dat je telkens "aantoonbare nonsens" schrijft maar ik zie geen "aantoningen" |
|
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan hier geen honderden boeken en video's en docu's neerzetten dus zeg me eens, wat let je? |
|
|
|
|
|
|
#1151 |
|
Banneling
|
Dus wat je eigenlijk zegt is dat wij, ik je op je woorden moet geloven dat gevestigde en meermaals aantoonde kennis en hypotheses, niet correct zijn?
|
|
|
|
|
|
#1152 | |||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Ja lap ik ben dan altijd zo'nen idioot dat daar dan nog naar gaat zitten zien ook he Citaat:
Als je dan na 25 minuten anekdotes uit zijn studententijd, alsook de bewering dat hij mensen van op afstand kan genezen, denkt dat hij het over zijn onderzoek over 'out of body experiences' gaat hebben, think again. Blijkbaar gaat hij alvast de volgende 55 minuten loos om zijn gedistingueerd publiek de meest rudimentaire basis van de kwantumfysica en communicatiewetenschappen etc. uit te leggen. Echt, als ge zo'n belangrijke boodschap zou willen overbrengen, waarom zoudt ge dan ooit zoveel tijd verspillen met het recapituleren van bestaande wetenschap, het presenteren van enkele geselecteerde quotes van 'grote wetenschappers' (Einstein!), en het proberen te amuseren van het publiek met niet ter zake doende anekdotes en analogieën? Ik ben maar gestopt aan het eind van deel 2 toen hij onderstaande uitspraak deed. Voor de liefhebbers: beginnen kijken vanaf 30:00 of zoiets. In zijn kwartier lang durend betoog voor de 'mier op een blad papier' voorstelling voor onzichtbare dimensies en hoe dit van toepassing zou kunnen zijn op zijn theorie komt het hoogtepunt op 34:25 waar hij zegt, geparaphraseerd: Citaat:
Citaat:
Eigenlijk is het wel hartverwarmend dat we hier op ons gezellige forumpje toch maar mooi een onderwerp gevonden hebben waar religieuze volgelingen en ufo-nutters elkaar warm houden op de barricades ![]() |
|||||
|
|
|
|
|
#1153 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat hij eigenlijk zegt, is dat volgens hem 'op onderzoek gaan' betekent: 'boeken lezen en video's bekijken'. Ik denk dat hij al heel wat tijd geïnvesteerd heeft in dit onderzoek... Laatst gewijzigd door Klein Licht : 13 augustus 2012 om 20:54. |
||
|
|
|
|
|
#1154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1155 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij heeft het namelijk over evolutie van bewustzijn! (btw ik ben het zeker ook niet met alles eens wat hij beweert, maar bij wie kan je dat wel zijn?) De Darwiaanse evolutie waarin naar deze thread verwezen wordt is echt klinkklare nonsens, |
|
|
|
|
|
|
#1156 |
|
Banneling
|
|
|