![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen hebben ze de mogelijkheid zwanger te worden en -tig tijd zowiezo betaald te moeten worden zonder dat er prestaties voor de werkgever tegenover staan. Om na de zwangerschap bij elk vals klinkend boertje van hun nageslacht een dag vrij te vragen in welke vorm dan ook. Maar nu kunnen we religie als nadeel er nog eens bijpakken ook. Ge kunt het uitzendcontract nog niet eens stopzetten zonder bergen gezeik.
![]() |
![]() |
#1142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft Noord Afrika en de "machtswissels"; ik noem dat pensioenering van landsleiders "Noord Afrikaanse stijl". Al eens gekeken naar die mannen hun leeftijden. En de VS... Wie ligt daar nu van wakker. 't is gewoon een vakbondsbetoging.
![]() |
![]() |
#1146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Dat ons land een 'overdreven syndicatiegraad' heeft (u bedoelt twijfelloos syndicalisatiegraad), is het gevolg van het feit dat 73% van de werknemers in dit land zich bij een vakbond hebben aangesloten. U mag dat overdreven vinden, maar die leden van de vakbond denken daar enigszins anders over. Zij verdedigen namelijk hun belang en menen dat de vakbond daartoe één van de instrumenten is. 3. Dat u niet begrijpt waar ik het over heb, is symptomatisch. U geeft geen reet om de vrouw met (of zonder) hoofddoek noch om Hema maar u misbruikt de hele kwestie (op dezelfde manier als islamisten en met precies dezelfde argumenten) om van godsdienst een politiek issue te maken. Het is nochtans louter persoonlijk. Op hetzelfde moment zijn er belangrijke dingen aan de gang, maar dat zal u wellicht geheel ontgaan zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er nu nog iemand gaat betogen voor dit soort eisen moeten ze petsen krijgen..begraven dat mens in de Hema en in de mediaanalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt mij geen reet uit dat die vrouwen bij de concurentie wel aan de slag zouden kunnen. maar ik zou solicitantes afwimpelen met niet rasistische, niet discriminerende excuses.
Of er moet een mogelijkheid bestaan om een ijzersterk contract af te sluiten waarin dingen zoals zwangerschappen, religieuze bekeringen en dergelijke vrije keuzes ook een vrije keuze is om de werkgever geen geld/tijd/middelen te kosten.
![]() |
#1149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Zelf heb ik schikkingen genomen die ervoor moeten zorgen dat hoofddoek verboden worden op het werk. Momenteel zijn er geen, maar zo hebben we de garantie dat er nooit een opduikt. Beter voorkomen dan genezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Voor een aanhanger van het materialisme als u kan het onwaarschijnlijk klinken maar de wereldpolitiek en zijn conflicten zijn niet geheel terug te brengen tot sociaal economische factoren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Banneling
|
![]() hoofddoeken zijn toch verplicht om thuis te blijven? in feite mogen ze niet buitenshuis werken als er vreemde venten in de buurt zijn!
In die zin is het al goed dat de schaamhaardoek nu magazijnen zal vullen: minder contact met vreemde mannen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Vreemdeling
|
![]() Uw argumentatie past perfect bij de nederlaag die het marxisme heet.
Laatst gewijzigd door Nechtan : 11 maart 2011 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn bedrijf stond het dus ook OP VOORHAND in het contract! niks aan het handje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bericht op facebook van de HEMA:
http://www.facebook.com/#!/hema |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HEMA beantwoord wel mijn vraag die de Pro Hoofddoekers hier altijd fijntjes vermeden hebben.
Als HEMA kassier en voodoo aanhanger moet ik nu niet meer komen aanzetten op't werk met mijn rum en peperparfum om mijn onderwerping naar een bepaalde Loa toe te benadrukken.
![]() |
#1160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |