![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat denk je dat ze gaan doen, hun rivieren en kanalen omleiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet kreeg ik beelden van de hulpverlening daar te zien, . Veel vlamingen waren daar aktief, met mensen te helpen. Maar mijn verbazing was groot om daar agenten/brandweer van Gent deur aan deur te zien gaan om na te kijken waar er hulp nodig was etc...
Goed dat die mensen dat doen, maar waar zit het gemeentebestuur / ramp coordinatie , ik kan me nu wel voorstellen als de burgervader zijn kelder of livinig weggespoeld is, dat die mens daar misschien ook wel eerst naar zal kijken, maar toch vraag ik me af, wat daar eigenlijk aan de hand is ? Nu las ik dat ook het Waalse Rode Kruis, Pepinster bvb nog niet eens heeft bezocht, daar koken elke dag vrijwilligers maaltijden voor de mensen daar. Allee ja ik begrijp het niet goed hoor, de asielbedriegers in de kerk die moewillig vertikken van te eten krijgen alle hulp en ons eigens sukkelaars, die er niks aan konden doen laten ze gewoon verrekken in hun ondergelopen huizen ik zou voor minder wat gezagsdragers aan bomen ophangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs niet Burkina Faso waardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Pepinster is de hulp blijkbaar ver te zoeken. Is een warme maaltijd per dag zelfs een probleem voor de bewoners. Waar zitten die van B-Fast? Als er om het even waar ter wereld iets gebeurt staan ze klaar om te gaan helpen. Een keuken van het leger? Met +300 op zoek gaan naar JC maar slechts een handvol om te gaan helpen? Kloteland. Eigen bevolking kan de pot op.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 juli 2021 om 05:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zie hoe die mensen in de steek gelaten worden, terwijl beroepsprofiteurs op alle mogelijke manieren gepamperd worden dan draait mijn maag om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal op 24 , max 48 uur te regelen. Dat niet doen bewijst gewoon de amateuristische onkunde. Leger officieren (zelf een korporaal) moeten toch wel het crisismanagement in elk dorp of plek met schade op zich kunnen nemen om met een man of 10 aan het werk te gaan en mensen die geen verdere hulp hebben te helpen. Durbui was minder getroffen, maar je ziet wat een beetje ondernemingszin daar heeft gerealiseerd. Op een week tijd opgekuist en back in business. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 27 juli 2021 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
|
![]() Wat komt gij mij vertellen? Moet Nederland, dat voor meer dan 90% zo vlak is als een biljarttafel iets aan België leren over waterbeheersing in de Ardennen? Gij hebt het nieuws in Nederland niet gevolgd over water in het weinige, niet zo vlakke Nederland? Niks gehoord van overstromingen in Valkenburg? Of over de dijkbreuk van het kanaal in Voulwames/Bunde?
|
![]() |
![]() |