Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2007, 23:19   #1141
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
massa's mensen weten dat anders wel.
maar goed, aangezien ik een vriendelijke mens ben:
[url="http://www.werk.belgie.be/WorkArea/s...t.aspx?id=2048%5B/URL"]http://www.werk.belgie.be/WorkArea/s...t.aspx?id=2048] artikel 51 uit het ARAB
staat niets in over honden hoor...over negers evenmin trouwens...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 23:22   #1142
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
staat niets in over honden hoor...over negers evenmin trouwens...
werd reeds hier weerlegd:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1122
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 23:29   #1143
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
niets werd daar weerlegd: staat niks in over honden.
Oud 16 juni 2007, 23:31   #1144
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niets werd daar weerlegd: staat niks in over honden.
werd reeds hier weerlegd:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1122
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 00:21   #1145
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nogmaals een vraag terzijde: weet er iemand hoe je uit een pdf-file kan copy-pasten?
In de meeste (tekst)pdf bestanden moet moet gewoon met de cursor in het document gaan staan en 'copy-pasten'...
Als het een beeld (pdf) formaat is, heeft men een speciale pdf-editor nodig, die dus dat beeld (meestal tiff, jpg....) omzet in tekst.
Meestal moet men die betalen...
Persoonlijk heb ik er drie, waarvan ik Omnipage 15 het beste vind. Vooral omdat men in Google Desktop een plug-in kan installeren die alle beeld pdf formaten voor een heel groot gedeelte leesbaar en razendsnel opzoekbaar maakt (als daar natuurlijk tekst in staat).

OmniPage Pro 15 is een krachtige toepassing waarmee u uitermate efficiënt en nauwkeurig documenten kunt converteren. Zet PDF-bestanden en stapels papier, zoals brieven, contracten, tabellen en handleidingen, razendsnel om in tekstverwerkings- en spreadsheetdocumenten die u heel gemakkelijk kunt bewerken. Het converteren, aanpassen, verwerken en verspreiden is een fluitje van een cent met OmniPage Pro 15. Ideaal voor thuiswerkers.
(er is ook een pro-versie)
Prijs: circa 99 €

Foxit editor kan men gratis uitproberen (heeft ook een ifilter voor windows search). De reader van foxit is gratis en veel sneller en gebruiksvriendelijker dan de Adobe Reader.
(foxitsoftware.com)

Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juni 2007 om 00:32.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 07:22   #1146
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor, dat is geen weerlegging.

Dit werd reeds gepost als antwoord: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1130

En dit ook: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1134

Bovendien heeft carlgustaaf ergens wel gelijk hé?!

Er staat daat helemaal niks over dieren. Wel over het ontwerp en aanpassing van de gebouwen, installaties en toegangswegen op het bedrijfsterrein. En die zijn allemaal perfect in orde. Daar moet niks aan veranderen.

Het probleem is de hond.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 07:29.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 07:49   #1147
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee hoor, dat is geen weerlegging.

Dit werd reeds gepost als antwoord: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1130

En dit ook: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1134

Bovendien heeft carlgustaaf ergens wel gelijk hé?!

Er staat daat helemaal niks over dieren. Wel over het ontwerp en aanpassing van de gebouwen, installaties en toegangswegen op het bedrijfsterrein. En die zijn allemaal perfect in orde. Daar moet niks aan veranderen.

Het probleem is de hond.

Paulus.

NEEN het probleem is diene neger , diene hond zit daar al langer , en de rest is perfect in orde !
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 08:58   #1148
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
NEEN het probleem is diene neger , diene hond zit daar al langer , en de rest is perfect in orde !
ik vind dat ook, maar mijn mening daar buiten gelaten: er word gewoon geen woord gerept over het probleem dat ons hier bezighoud, m.a.w. de voorkeur boven "eigen hond" of "door-hond-niet-op-prijs-gestelde-sollicitant", al dan niet neger...NIKS word daar over gezegd in hun fameuze wetteksten, dus dat ze ophouden daarnaar te verwijzen.
Feit is blijkbaar dat die baas niets te verwijten valt, jullie zult daar jullie "verdraagzame" koppen bij moeten neerleggen.
Oud 17 juni 2007, 10:20   #1149
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

o mijn god,

wordt hier nu echt beweerd dat die hond rascistisch is (en dat dat dan nog een goede reden voor weigering is ook!)

heerlijk toch!
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 10:44   #1150
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
o mijn god,

wordt hier nu echt beweerd dat die hond rascistisch is (en dat dat dan nog een goede reden voor weigering is ook!)

heerlijk toch!

nen hond of ander dier kan wel degelijk nen hekel hebben aan andere rassen !!!! en dit heeft niks met rascisme te maken , mijjne hond kan geen andere honden of ander dieren zien of rieken ze wordt er agressief van en zou aanvallen en bij negers en ander bruin heeft ze dat ook ..... van zatte mensen moet ze al evenmin hebben , en toch is ze voor mij ne schat !!!
Oud 17 juni 2007, 10:51   #1151
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
nen hond of ander dier kan wel degelijk nen hekel hebben aan andere rassen !!!! en dit heeft niks met rascisme te maken , mijjne hond kan geen andere honden of ander dieren zien of rieken ze wordt er agressief van en zou aanvallen en bij negers en ander bruin heeft ze dat ook ..... van zatte mensen moet ze al evenmin hebben , en toch is ze voor mij ne schat !!!
Dus uw hond blaft of wordt agressief op niet-blanken (mensen)?
Oud 17 juni 2007, 10:58   #1152
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Dus uw hond blaft of wordt agressief op niet-blanken (mensen)?
niet blaffen , direct tanden bloot en dan de aanval . en zo hoort dat , spijtig dat ze niet met andere honden om kan . wandelen gebeurt steeds met de muilband . onder de mensen komen kan altijd , daar doet ze niks naar maar andere dieren en negers
Oud 17 juni 2007, 11:04   #1153
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
niet blaffen , direct tanden bloot en dan de aanval . en zo hoort dat , spijtig dat ze niet met andere honden om kan . wandelen gebeurt steeds met de muilband . onder de mensen komen kan altijd , daar doet ze niks naar maar andere dieren en negers

De hond is zoals de baas?
Oud 17 juni 2007, 11:10   #1154
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
o mijn god,

heerlijk toch!
nee, dat begrijpt ge verkeerd:een bedrijfsleider bezit een hond die het niet begrepen heeft op kleurlingen.Komende van een dier kun je dit moeilijk racisme noemen, dat beest hangt natuurlijk geen enkel ideologie aan.Maar wegens dit feit beschuldigd men zijn baas van racisme.Inderdaad, een zwarte sollicitant die zich kwam aanmelden voor een job als lasser, werd wandelen gestuurd, omdat de baas niet voor zijn veiligheid kon instaan.En nu zeggen weldenkende , progressieve mensen dat hij zijn hond had moeten opsluiten, of een dodelijk spuitje had moeten laten geven, en de zwarte had moeten aannemen.Vermits hij dat niet wil, overweegt men hem een klacht voor racisme aan te smeren...
In géén enkel wettekst word over zo een situatie gesproken.
Oud 17 juni 2007, 11:11   #1155
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
De hond is zoals de baas?

neen , ik houd die hond kort zodat die niet KAN bijten als ik ermee buiten kom , moest ik ook agressief zijn zou ik dat niet doen en zonder leiband en muilband gaan wandelen !

ik vind het wel normaal dat de hond niet met negers omkan , negers horen hier niet thuis die horen thuis in afrika

en nog iets IK heb die hond niet opgevoed , die was al meer dan 5 toen ze bij mij kwam , en ze was toen al zo
Oud 17 juni 2007, 11:12   #1156
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
nee, dat begrijpt ge verkeerd:een bedrijfsleider bezit een hond die het niet begrepen heeft op kleurlingen.Komende van een dier kun je dit moeilijk racisme noemen, dat beest hangt natuurlijk geen enkel ideologie aan.Maar wegens dit feit beschuldigd men zijn baas van racisme.Inderdaad, een zwarte sollicitant die zich kwam aanmelden voor een job als lasser, werd wandelen gestuurd, omdat de baas niet voor zijn veiligheid kon instaan.En nu zeggen weldenkende , progressieve mensen dat hij zijn hond had moeten opsluiten, of een dodelijk spuitje had moeten laten geven, en de zwarte had moeten aannemen.Vermits hij dat niet wil, overweegt men hem een klacht voor racisme aan te smeren...
In géén enkel wettekst word over zo een situatie gesproken.
wacht effe, hoor ik hier nu een ironische ondertoon of zijt ge serieus?
Oud 17 juni 2007, 11:14   #1157
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
neen , ik houd die hond kort zodat die niet KAN bijten als ik ermee buiten kom , moest ik ook agressief zijn zou ik dat niet doen en zonder leiband en muilband gaan wandelen !

ik vind het wel normaal dat de hond niet met negers omkan , negers horen hier niet thuis die horen thuis in afrika

en nog iets IK heb die hond niet opgevoed , die was al meer dan 5 toen ze bij mij kwam , en ze was toen al zo
En langharig tuig, hoe gaat ze daarmee om?
Oud 17 juni 2007, 11:22   #1158
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
En langharig tuig, hoe gaat ze daarmee om?
waarom niet , ne maat van mij heeft redelijk lang haar en diene komt toch bij mij binnen terwijl de hond in huis is . naar blanken doet ze niks , als ze maar binnen komen terwijl ik thuis ben anders hebben ze ook prijs evenals iemand die aan mij tracht te komen en bijten is bijten ze eet een been van een ham op in minder dan 20 minuten
Oud 17 juni 2007, 11:29   #1159
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
... ze eet een been van een ham op in minder dan 20 minuten
wa voor nen hond is da?! een kruising tussen een st-bernard en een leeuw of zo?!

anyway, het lijkt me toch wel zeer kras dat honden rascistisch zouden zijn, allez rascistisch dat ze geen katten verdragen, ok, maar rascistisch qua verschillende mensenrassen (mensenrassen, wat een woord), dat kan alleen opvoeding zijn.
En sorry, maar als reden voor niet aanwerving vind ik dit gewoon onzinnig.
Oud 17 juni 2007, 11:39   #1160
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
wa voor nen hond is da?! een kruising tussen een st-bernard en een leeuw of zo?!

anyway, het lijkt me toch wel zeer kras dat honden rascistisch zouden zijn, allez rascistisch dat ze geen katten verdragen, ok, maar rascistisch qua verschillende mensenrassen (mensenrassen, wat een woord), dat kan alleen opvoeding zijn.
En sorry, maar als reden voor niet aanwerving vind ik dit gewoon onzinnig.

is ne pit-bull , nu zes jaar en 4 maand . ze moest bij hare vorige baas weg omdat die nog zo eene had en die 2 hingen het laatste jaar continu in elkaar , op leven en dood
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be