![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1122
![]() |
![]() |
#1143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1122
![]() |
![]() |
#1145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een beeld (pdf) formaat is, heeft men een speciale pdf-editor nodig, die dus dat beeld (meestal tiff, jpg....) omzet in tekst. Meestal moet men die betalen... Persoonlijk heb ik er drie, waarvan ik Omnipage 15 het beste vind. Vooral omdat men in Google Desktop een plug-in kan installeren die alle beeld pdf formaten voor een heel groot gedeelte leesbaar en razendsnel opzoekbaar maakt (als daar natuurlijk tekst in staat). Foxit editor kan men gratis uitproberen (heeft ook een ifilter voor windows search). De reader van foxit is gratis en veel sneller en gebruiksvriendelijker dan de Adobe Reader. (foxitsoftware.com) Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juni 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit werd reeds gepost als antwoord: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1130 En dit ook: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1134 Bovendien heeft carlgustaaf ergens wel gelijk hé?! Er staat daat helemaal niks over dieren. Wel over het ontwerp en aanpassing van de gebouwen, installaties en toegangswegen op het bedrijfsterrein. En die zijn allemaal perfect in orde. Daar moet niks aan veranderen. Het probleem is de hond. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 juni 2007 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
NEEN het probleem is diene neger , diene hond zit daar al langer , en de rest is perfect in orde ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is blijkbaar dat die baas niets te verwijten valt, jullie zult daar jullie "verdraagzame" koppen bij moeten neerleggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Minister-President
|
![]() o mijn god,
wordt hier nu echt beweerd dat die hond rascistisch is (en dat dat dan nog een goede reden voor weigering is ook!) heerlijk toch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
nen hond of ander dier kan wel degelijk nen hekel hebben aan andere rassen !!!! en dit heeft niks met rascisme te maken , mijjne hond kan geen andere honden of ander dieren zien of rieken ze wordt er agressief van en zou aanvallen en bij negers en ander bruin heeft ze dat ook ..... van zatte mensen moet ze al evenmin hebben , en toch is ze voor mij ne schat !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De hond is zoals de baas? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In géén enkel wettekst word over zo een situatie gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Schepen
|
![]() neen , ik houd die hond kort zodat die niet KAN bijten als ik ermee buiten kom ![]() ik vind het wel normaal dat de hond niet met negers omkan , negers horen hier niet thuis die horen thuis in afrika ![]() en nog iets IK heb die hond niet opgevoed , die was al meer dan 5 toen ze bij mij kwam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Schepen
|
![]() waarom niet , ne maat van mij heeft redelijk lang haar en diene komt toch bij mij binnen terwijl de hond in huis is . naar blanken doet ze niks , als ze maar binnen komen terwijl ik thuis ben anders hebben ze ook prijs evenals iemand die aan mij tracht te komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() anyway, het lijkt me toch wel zeer kras dat honden rascistisch zouden zijn, allez rascistisch dat ze geen katten verdragen, ok, maar rascistisch qua verschillende mensenrassen (mensenrassen, wat een woord), dat kan alleen opvoeding zijn. En sorry, maar als reden voor niet aanwerving vind ik dit gewoon onzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
is ne pit-bull , nu zes jaar en 4 maand . ze moest bij hare vorige baas weg omdat die nog zo eene had en die 2 hingen het laatste jaar continu in elkaar , op leven en dood |
|
![]() |
![]() |