![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tientallen kunnen 20 zijn, het kunnen er zelfs 90 zijn, maar dat laatste geloof ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11662 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.kondom-beratung.de/penisgroessenstudie.html Laatst gewijzigd door Steve_M : 31 juli 2010 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11663 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat om kwaliteit, niet kwaniteit, hoewel de armere laag zich jammer genoeg moet tevreden stillen met Frituur Vettige Swa of met Maatjes bij Miep en Joop.
![]() |
#11664 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eetcaffees en turkske zaakjes meteen tot volwaardige restaurants benoemen evenzeer.... Voor wie het aantal échte luikse restaurants wil optellen,hier de link... http://www.derestaurantgids.be/De-Gi...Pagina-10.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.resto.be/ware/resultats.j...ne=-1®ion=7 Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 augustus 2010 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afin, gisteren avond samen met mijn vrouwtje wat gaan eten in Liége.
Heel gewoon restaurantje. 1 schotel elk + drank. 30,00 Euro betaald. Super lekker gegeten voor een lage prijs. Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 augustus 2010 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11668 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=mn4n46CNdBo
Mooie aflevering over het verschil tussen Vlamingen en Nederlanders wat betreft eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11670 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
a. de vervoeging van werkwoorden (nog) niet onder de knie hebt en b. blijft hangen in stigmatiseringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11671 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Binnen Vlaanderen zijn ook verschillen, en binnen Nederland al helemaal. Verschillen in eetcultuur zijn er, maar slechts enkelen hier maken daarvan een soort heilige graal om de verschillen tussen NL en VL uit te diepen. En de meer rationele mensen hier betwisten die uitspraken, overigens zonder veel resultaat. Want zij die telkens over kroketten beginnen hebben er maar weinig van begrepen. En zij die dan naar Nederland reizen voor een culinaire ervaring en dan thuiskomen met het verhaal dat ze kroket besteld hebben en dat het allemaal maar tegenviel, die zijn reddeloos verloren.
![]() |
![]() |
#11672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb U zeker niet gevraagd door via het onderstrepen van taalfouten van onderwerp te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11673 |
Europees Commissaris
|
![]() Niets mee te maken. Had u maar correct moeten schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11675 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Begrijp ik het filmpje zo goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11677 |
Europees Commissaris
|
![]() Door de economische crisis die nog steeds in België heerst, gaan er steeds minder Belgen op restaurant en kopen de Belgen minder eten.
In Nederland daarentegen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11678 |
Minister-President
|
![]() Zo te zien heb ik niet veel gemist tijdens mijn afwezigheid.
Ik vraag me altijd af wat de Belgen nou precies willen bereiken met al die kritiek op de Nederlandse eetcultuur. Nederlanders hebben zich nooit laten voorstaan op hun verfijnde keuken. En de meesten erkennen meteen dat Belgie culinair voorloopt op Nederland. Er is wat dat betreft dus geen noodzaak om de Nederlanders terecht te wijzen. En toch blijven de Belgen maar eindeloos doorzeuren over hoe vies ons eten en bier wel niet is. Belgen zijn hierin echt uniek. Fransen en Italianen verkeren in een vergelijkbare positie. Maar die nemen het slechts voor kennisgeving aan dat men in Noord-Europa minder goed kan eten dan in Zuid-Europa, en gaan over tot de orde van de dag. Die maken er geen halszaak van, zoals veel Belgen. Waarom men in Belgie nooit moe wordt om de Nederlanders hun inferieure kookkunsten in te wrijven, vind ik eigenlijk een veel interessantere vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11679 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11680 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is bijna een nationale sport in Belgie om Nederland op dit gebied af te zeiken. Tegelijkertijd krijgt men er geen genoeg van om de eigen culinaire prestaties te verheerlijken. Als er ergens in een ver buitenland een Belgisch biertje wordt gedronken dan is dat reden om het journaal er mee te laten openen. |
|
![]() |
![]() |