![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11901 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Moslim's 's oog voor dierenwelzijn betreft, ik vind er niet veel diervriendelijk aan om een schaap ergens in de keuken of de badkamer te slachten en dan spreken we nog niet over de hygiëne. En is Moslim! een ervaren slachter? Kan hij garanderen dat zijn eerste snede altijd raak is? Een voorbeeld : toen ik jong was, was het doodnormaal dat mensen hier kippen en konijnen hielden en ook dat de mensen die zelf slachtten. Mijn vader was opgegroeid op een boerderij en heeft in zijn leven honderden konijnen gedood, gewoon één goed gemikte slag in de nek en het was gedaan. Eén keer heeft hij zijn slag gemist, hebt u ooit een konijn horen gillen? Dat hebben wij toen gehoord en mijn vader die toch wel wat gewoon was (want in zijn jonge tijd werd er wel eens hardhandig omgesprongen met het vee) heeft nooit meer een konijn willen slachten. Kunt u mij garanderen dat een moslim nooit zal missen bij het doodsteken van een schaap? Daarom mag dit onverdoofde slachten niet toegelaten worden! Ik denk dat het houden van kippen - waarschijnlijk enkel voor de eitjes of slacht u ook zelf? - niet echt vergeleken kan worden met het clandestien kweken en slachten van een schaap.
![]() |
![]() |
#11903 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat jij je ook eens afvraagt in hoeverre moslims oog hebben voor dierenwelzijn. Velen gaan er vanuit dat dit niet gebeurt. Wanneer wij een andere bevolkingsgroep onder de loep nemen en bekritiseren is het evident om ook een vergelijking te maken met onszelf. In hoeverre hebben wij oog voor dierenwelzijn? Alleen bij de ander en niet bij onszelf? Wat hebben we er voor over? Maar die vragen mogen niet gesteld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank zij dat gedoe en zoveel andere zaken dat jij noch een ander ook maar één niet-islamitisch land kunt opnoemen waar zij tevreden zijn met de moslimvloed + problemen die ze de laatste decennia over zich heen hebben gekregen! Zoals Merkel het zei: "de multicul is een mislukking". En jullie moslims zijn daar de voornaamste reden voor als je alle bevolkingsgroepen bekijkt die daarbij betrokken zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is om bij te gaan bleiten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11906 |
Banneling
|
![]() hahaha waarom krijgen meer mensen iets tegen autochtonen?
Kijk naar - Portugal - Spanje - Griekenland - De VS - enz.... Wakker worden Looosers |
![]() |
![]() |
![]() |
#11907 | |
Banneling
|
![]() het waren weer vlaamsblokkers zeker?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11908 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn nu al een tijdje zo ver en zo slimmer geworden dat we aan onze eigen godsdienst en bijkomend gedoe minder en minder aandacht besteden en invloed van toelaten op ons dagelijks leven, en dat is een eeuwenlange evolutie geweest zeg maar... En je hoeft echt niet meer gelovig te zijn en met de kerk mee te lopen omdat we rond een kerstboom gezellig plezier zitten te maken. En een echt "paaslam" slachten we ook niet in onze badkamer ter ere van de een of andere figuur! Maar dat we nu moeten vernemen dat we voor een bepaalde "bevolkingsgroep" belastingsgeld moeten besteden aan mosks!!! Als dank voor al het liefs en het leuks dat ze over onze maatschappij en de rest van de wereld uitstorten? Nog eens reden om iets te hebben tegen de "verrijkingsvormen" die de multicul op onze nek gooit! En dan nog voor een godsdienst die ons als een soort minderwaardige ongelovige honden beschouwt... Je moet politieker zijn om het zo bruin te bakken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat we onze allochtonen, "nieuwe Belgen", dubbel-paspoortigen, illegalen enz hebben om de economie van onze landen recht te houden? Of zijn deze laatste vernoemde groepen een deel van de redenen waarom teveel geld in de vuilbak werd gegooid dat beter voor wat anders was gebruikt? En nu geraakt de kassa leeg? En wat zal er gebeuren als de bovenvermelde groepen niet meer zullen verder onderhouden kunnen worden wegens volledig lege kassa? Bij de besparingsinspanningen die nu moeten gedaan worden komt ook het immigratiebeleid weer boven. Om er nog meer tegenaan te gooien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een reden temeer om die schapenslachterij ?* la moslim voorgoed en volledig te verbieden! Heeft dus niets meer met "godsdienstvrijheid" te maken maar met een beetje goede wil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Hoeveel moslims hier te lande kweken zelf hun schaap voor het offerfeest? Hoe weet u dan of die schapen beter behandeld worden dan andere schapen die dienen voor consumptie? - Hoeveel moslims die hier werken als autobuschauffeur, metser, havenarbeider, informaticus, onderwijzer, vuilnisman zijn ervaren slachters en kunnen dus garanderen dat zij met één haal van een mes een schaap doden zonder het te doen lijden?
![]() |
![]() |
#11913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11914 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11915 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt!
In het kader van "waarom meer mensen iets krijgen tegen allochtonen" is één van de aangehaalde redenen het onverdoofde slachten ter gelegenheid van het offerfeest. Als dierenliefhebber kan ik dat niet goedkeuren. U wel? Waarschijnlijk wel want u veroordeelt het nooit vlakaf, u komt altijd met drogredenen als : ja maar, hier gebeuren ook dingen met dieren die niet door de beugel kunnen. Zo probeert u telkens en telkens weer de aandacht af te leiden. Bent u voor onverdoofd slachten? U verschuilt zich achter het feit dat u denkt dat al die moslims onfeilbare messenwetters zijn die niet kunnen missteken en dus garanderen dat de dieren niks pijn lijden. Een meer dan naïeve gedachte.U verschuilt zich achter het feit dat door de intensieve veeteelt die we nu kennen ook veel dierenleed wordt veroorzaakt. m.a.w. u probeert excuses te zoeken omdat u het niet aandurft ook maar één kritisch woord te zeggen over de islam. Dus bent u ofwel een bangerik ofwel het toppunt van hypocrisie : wat u afkeurt bij anderen praat u goed bij moslims.
![]() |
#11917 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb dat uitdrukkelijk geschreven en nogmaals Citaat:
In dit veel recenter topic discussieerde je ook mee http://forum.politics.be/showthread.php?t=154036 Vanaf de eerste pagina. Onthoud je het deze keer, of moet ik het over enkele maanden nog eens herhalen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11918 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dierenliefhebber bent, dan kijk je toch niet alleen naar 1 bepaalde groep, maar naar iedereen die met dieren omgaat. Als je dierenliefhebber bent, en je weet hoe het er aan toe gaat in de bio-industrie, dan krijg je evengoed iets tegen de bio-industrie. Waarom krijg je dan meer iets tegen allochtonen dan tegen autochtonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zie ik het u daar nooit opnemen voor de cultuur van die mensen ? |
|
![]() |
![]() |