![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker in het geval van deze vaccins, die hebben een nood-goedkeuring en dat mag enkel als er geen medicijn is. Vanaf dat er een redelijk medicijn of behandeling is dan vervalt die goedkeuring. Normaal gezien dan toch, de wetten en regels worden al een tijdje niet meer gevolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11922 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat deze generatie politici hun economie willen terug veren op de big pharma en big tech die reeds alle informatie over u verzamelen. Van uw surfgedrag tot uw koopgedrag. Nog een generatie massavormen en eugenetica wordt de nieuwe norm omdat die grootmachten wel zullen bepalen hoe ge eruit moet zien en bij moet lopen. Dat komt dan onder het mom van erfelijke ziektes eruit te halen, terwijl ze er zoals bij deze vaccins heel wat verborgen doelen aan koppelen. Hoe goed die technologie ook mag zijn, de mensheid is te gecorrumpeerd dat op massa schaal toe te passen. Die dat wél willen doen zijn megalomane psychopaten a la Hitler.
![]() |
![]() |
#11924 |
Europees Commissaris
|
![]() Over welke dosis heb je het? De absurd hoge dosis die in één labo-test vorig voorjaar werd gebruikt? Er zijn ondertussen wereldwijd tienduizenden mensen succesvol behandeld met dosissen die perfecr in lijn liggen met wat we al decennia kennen en gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Conspirationisten kun je blijkbaar alles wijsmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frontnieuws is de nieuwsbrief. Juist blijven als je juist wil doen he.
![]() |
![]() |
#11927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er met omgaan en nadenken als iemand ernstige argumenten of een mening aanbrengt maar er zijn limieten om de waanzin van sommigen te slikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is uw keuze natuurlijk.
![]() |
![]() |
#11929 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik begrijp het niet, ik vertel hier iemand dat hij een leugenaar is ik krijg ban punten, maar het topic dat open is waar mensen alleen leugens in schrijven , de hele dag - dat blijft open
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 19 augustus 2021 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11930 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/was-er...oot~adbe2b81d/
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dank iedere klavierwarrior and soldier of the cross. Ik dank jullie innig.
![]() |
![]() |
#11932 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11933 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11934 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11935 | |
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=11899 ...maar blijkbaar ben je 1: te lui om je degelijk te informeren... of 2: je bent intellectueel te laf om je eigen ongelijk te onderzoeken/toe te geven. Ik vraag me af welke houding ethisch het ergst is. Anyway, never mind the bollocks, Jim, they are everywhere.
![]() |
![]() |
#11936 |
Banneling
|
![]() in india werkt ivermectine goed. staten waar het gebruikt wordt zien een dramatische daling in zowel gevallen als overlijdens, vergeleken met staten die het niet gebruiken.
wat we vandaag zien is zelfs geen onbekwaamheid meer, het is een misdaad tegen de menselijkheid. we kunnen enkel maar hopen dat de verantwoordelijken voor het onderdrukken van behandelingen met ivermectine daar streng voor gestraft worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11937 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mag een preprint zijn. ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11938 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat hen maar doen, ze kunnen weinig kwaad. Ondertussen gaat men naar percentages vaccinaties die de grootste optimist (of pessimist) niet verwacht had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11940 | |
|
![]() Citaat:
't Is maar dat je 't niet weet.
![]() |