Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2009, 23:43   #101
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Ik zeg niet dat wat er instaat niet waar is. We weten het ondertussen wel dat er problemen zijn. We hebben daar zeker niet JMDD zijn 'boek' voor nodig waarin hij opeens de verlichte profeet komt uithangen. Ik ben benieuwd naar de verkoopcijfers.

JMDD voert een gematigde FDW demagogie. Alleen wil JMDD het deze keer aan 'sociaal aanvaardbare' maatregelen koppelen. Of de maatregelen anders zijn, weet ik zo niet. Ik weet wel dat de maatregelen nu, in tegenstelling to 10 jaar geleden, meer aanvaardbaar zijn.
Je hebt gelijk - JMDD zou er geen boek over hoeven schrijven, óók FDW had er geen boek over hoeven schrijven - het zou gewoon allemaal open en bloot en eerlijk moeten kunnen onderzocht en besproken worden door degenen die geacht worden een land te besturen - degenen die betaald worden door 'het volk' om hun land te besturen en hun belastingcenten op een verantwoorde manier te besteden.
Belastingbetalers ergo mensen die wérken en een groot deel van hun loon of inkomsten moeten afstaan aan die kliek die zichzelf politici noemen, hebben het récht om te weten wát er met dat geld gedaan wordt - het récht te weten hoe dat geld besteedverkwanseld wordt, nietwaar?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 00:15   #102
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Mij lijkt het ook logisch dat hij dat zou moeten doen.


Waarom ik mijn twijfels heb, heb ik in dit bericht uitgelegd.

Jij bent het boek al aan het lezen, of zal het binnenkort lezen; en zal ons dan uitsluitsel kunnen geven of Dedecker ook rekening houdt met de inkomsten.
µ
Ja en waarop is uw wantrouwen eigenlijk gebaseerd? Graag bronnen en cijfers
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 05:20   #103
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
µ
Ja en waarop is uw wantrouwen eigenlijk gebaseerd? Graag bronnen en cijfers
Ja?
Zal je ons uitsluitsel geven of Dedecker rekening houdt met de inkomsten?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 09:00   #104
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

[quote=artisjok;4383246]Wat een onzin. Iemand die een bedrijf opricht en werknemers nodig heeft; betaalt het grootste deel van dat salaris in het zwart aan iemand in het buitenland?
Al degenen die voor Pukkelpop werken worden in het zwart via een familielid in het buitenland betaald?
Mijn man werkt in een bedrijf van een Belg van Marokkaanse afkomst. Wij hebben helemaal geen familie in het buitenland. Mijn man wordt iedere cent officieel betaald, met afhouding van RSZ en belastingen; in België. [quote]

Tja, ik werk zelf in een moslimonderneming, en ik heb zo een voorstel geweigerd. Want mijn geld zou binnen de EU worden gestort, en ik ben echt niet gek. Voor de anderen wordt het buiten de EU betaald, of op naam van een famillielid in een belastingvriendelijke omgeving. Vermits de landen buiten EU niet direkt over solide banken beschikken wordt dat geld geinvesteerd in onroerend goed. Normaliter moet het bezit van onroerend in het buitenland worden aangegeven, maar dat gebeurt niet, en de fiscus uit Noord-Afrika of het MO zal echt geen gegevens doorgeven. Een Belg die dat doet loopt wel het risico te worden gesnapt. Ik denk dat jij echt niet weet hoe het er aan toe kan gaan.

Ik wil grif toegeven dat de bedragen die daar rond draaien macro-economisch gezien niet ontzettend significant zijn. Maar mij laat het wel iets anders zien: een absoluut onbegrip dat voor een welvaarstaat je ook financieel moet bijdragen. Dit schisma zal de welvaarstaat indien op nog grotere schaal doorgevoerd uiteindelijk doen kapseizen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vrachtvervoer en de bouw zijn verouderde takken van de industrie? Alle bandwerk is verouderd? Poetsen ook? Hamburgers klaarmaken en klanten bedienen in de hamburgertent ook?

Over welke topbedrijven en welke herkomstlanden heb je het?
Ja, dat noem ik verouderde takken zonder veel toegevoegde waarde. Ik vraag je de 1000 grootste ondernemingen ter wereld te bekijken.

Laatst gewijzigd door Conscience : 12 oktober 2009 om 09:12.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 10:04   #105
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja?
Zal je ons uitsluitsel geven of Dedecker rekening houdt met de inkomsten?
Misschien eeens antwoorden?
Waarop, op welk cijfermateriaal is uw wantrouwen gebaseerd dat een politicuseen dergelijk simpele redering NIET eou hebben toegepast als kosten en baten?
Het is uw wantrouwen, niet het mijne dus leg eens uit?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 11:43   #106
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radioactive Man Bekijk bericht
OPEN YOUR FUCKING EYES.
De ene imperialist (americano) die afgeeft op de andere (vermeende) imperialist. Een wedstrijdje voor het zwartst en het hardst op de ketel te kunnen rammelen.
__________________
<!-- / message --> is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 11:48   #107
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Dedecker had geen stelling. Hij kwam in Phara niet verder dan een opsomming van een aantal feiten en bleef die tot in den treure herhalen. Van interpretatie van die feiten en eventuele oplossingen was evenwel geen sprake.

In feite was heel zijn betoog te herleiden tot: "er is een probleem." Om daar op te komen moet je een genie zijn uiteraard.
Bovendien was zijn stelling incorrect. Hij stelde namelijk: Er zijn tekenen dat integratie niet werkt en daar uit volgt dat emigratie moet stil gelegd worden. Dat is logica in de aard van: Het regende te weinig, dus onze boeren moeten stoppen met het kweken van patatten.
__________________
<!-- / message --> is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 12:01   #108
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Bovendien was zijn stelling incorrect. Hij stelde namelijk: Er zijn tekenen dat integratie niet werkt en daar uit volgt dat emigratie moet stil gelegd worden. Dat is logica in de aard van: Het regende te weinig, dus onze boeren moeten stoppen met het kweken van patatten.
Niet waar. Eerder iets in de trend van: "Het regende te veel en het moet nu drnigend stoppen met regenen ".
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 12:05   #109
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Weten we direct al waarom je die mannen verdedigd. " Wiens brood men eet, diens woord men spreekt ".
Je hebt dus alle geloofwaardigheid verloren in de discussie's " immigratie ".
Misschien moet u de lijst met geloofwaardigheidsvereisten eens publiceren.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 13:12   #110
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Ik vind overal de reacties de max;JM heeft gelijk en ditte en datte?Hallo?FDW en het vb zeggen dit al minstens 20jaar,roffllll.
Maar das volgens de personen die nu vinden JM gelijk hebben het wel oke is opeens en opeens rechtop veren en de handjes op elkaar zetten voor de JM?Terwijl deze gewoon nogmaals toont alsook een light versie te zijn van het vb.
Hoe kan je zo beginnen rippen van iemand anders?
Kom gvdm niet uit het niets gevallen van degene die nu JM op handen dragen en zeggen hij heeft gelijk maar ondertussen wel ervoor op het vb lopen kakken hebben terwijl zij dit al heel z'n leven verkondigen en voor waarschuwen,manman,hypcorieten er toch op den aardbol rondlopen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 13:17   #111
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Denk je dat in zijn boek ook zal vermeld staan wat migranten opbrengen?
Hoeveel % van het BNP zij produceren; wat zij betalen aan belastingen en RSZ?
Haha,nogmaals;ze kosten ons meer dan dat ze opleveren.
De werklossheid alleen al,zie eens wie de grootste groep doppers zijn en reken dat maar eens uit alleen al hoeveel dit allemaal kost,dat alleen al is enorm.
Denk maar aan vroeger aan de kortzichtigheid toen en ze hun beloftes niet hebben gehouden en de koolmijnen en dergelijke toen dicht gingen en rarara allemaal op den dop terecht kwamen,alweer extreem veel geld.Hetgeen opgeleverd is kan daar absoluut niet aan tippen.
Eens meegaan naar western union bank ook,das mss een kleinigheidje in uw ogen maar ik denk als je ook daar alles per jaar eens optelt je evenzeer al aan een mooi bedrag zal uitkomen.
En er is nog zoveel meer om op te noemen die ons handen vol geld kosten.
Allee,om het af te leren;zoals overlaatst waar ze veel illegalen op hotel laat logeren aan 500 euro per dag de man,kzal kik wel mijn kloten gaan afdraaien iedere dag.
Dan de velen die hier illegaal werken?
Degene die kranen en dergelijke meer bezetten voor dagen of wekenlang of wat denk jij,dat dit geen geld kost,roffllll?

Laatst gewijzigd door Marlboro : 12 oktober 2009 om 13:20.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 13:27   #112
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Om dit te stellen moet je eerst weten hoevelen er een bedrijf(je) hebben opgericht; hoeveel BNP zij produceren; hoeveel mensen zij tewerkstellen.

Maar ik noteer dat jij dat niet meetelt.

De rest van mijn bericht laat je weg. Ga je er meer akkoord; of heb je geen repliek?
"Als Dajjal wel antwoordt, waarom antwoordde Dajjal niet op deze vraag?


Ik heb dit niet beweert, want ik heb er geen idee van hoeveel ze opbrengen.
Ik stel enkel, als je de kost meetelt, moet je ook de opbrengsten meetellen.


Je cijfers zijn niet correct


Veel van die laagbetaalde jobs zijn broodnodig om de economie te laten draaien. Haal bijvoorbeeld al de allochtonen in de bouw, in het vrachtvervoer, aan de band,.... weg; en velen kunnen hun goedbetaalde jobs op hun buik schrijven.


Wat kost ons dit?"

Leuk om telkens uw posts te lezen maar alweer niet verder denkt dan dat;jij zou beter de vraag stellen waarom de partij jullie meestal voor stemmen het hier zover laten komen hebben ja,dat om te beginnen al en zelfs de dag van vandaag het nog niet begrepen hebben.
Als je hier enorm veel werklozen hebt,maak daar dan eens mss werk van maar noppes,dat gebeurt er.
Men zegt bij de vdab en noem maar op dat mensen die allang op den dop zitten echt aangepakt worden nu?Welnu,bullshit man en ik kan het weten want ik ken zo'n persoon die al 11jaar op den dop zit,te lam is om te gaan werken en nog steeds dop krijgt nu.Ik wacht nog steeds wanneer ze er eens wat gaan aandoen want ook deze allochtoon of vlaming zijnde kosten ons handen vol geld,geld voor noppes,geld voor mensen die liever lui dan moe zijn.

Vrachtvervoer?Ik moet zegge ik werk waar er iedere dag redelijk wat vrachtvervoer komt en veel turken of marokkanen zie ik eerlijk gezegd niet,het zijn veeal vlamingen en nederlanders.

In de bouw;hetzelfde,maak er eens wat meer werk aan om mensen hier aan te moedigen met dergelijke voorstellen en extra mogelijkheden en noem maar op,het is de politiek die daar wat moet aandoen,tja,als dat zoals steeds niet gebeurt,blijf er gerust maar opstemmen maar stop dan met janken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 15:10   #113
webzwerver
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Misschien moet u de lijst met geloofwaardigheidsvereisten eens publiceren.
Eerst en vooral al geen vuile leugenaar zijn, die persoonlijke belangen verdedigd onder het mom van naastenliefde. Wat denkt ge ? Is dat redelijk als eis ?
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:06   #114
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja?
Zal je ons uitsluitsel geven of Dedecker rekening houdt met de inkomsten?
Stop toch eens met te doen of alles weerlegd kan worden door de "inkomsten"!
Is het zelfs voor jou niet duidelijk dat de verhouding tussen inkomsten en kosten hier helemaal niets aan de feiten zal veranderen??? Ze kosten ons stel meer dan 7 miljard per jaar, ze brengen misschien één of twee, of 2,3 miljard op... of weer veel minder, en dan? Dat verandert niets aan het algemene plaatje!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:13   #115
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
nogmaals;ze kosten ons meer dan dat ze opleveren.
Maar ze zouden meer kunnen opbrengen dan ze kosten. Je negeert het potentieel. Het is al te makkelijk het potentieel te negeren om welke reden dan ook. Er is altijd een andere uitweg.
__________________
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei
"Fear is the path of the dark side" Yoda
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:20   #116
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Leuk om telkens uw posts te lezen maar alweer niet verder denkt dan dat;jij zou beter de vraag stellen waarom de partij jullie meestal voor stemmen het hier zover laten komen hebben ja,dat om te beginnen al en zelfs de dag van vandaag het nog niet begrepen hebben.
Leuk dat je mij met jullie aanspreekt, dat doet me vermoeden dat jij oordeelt tot welke groep ik behooer, zonder dat je dat weet. Is niet een blijk van verder denken.

Citaat:
Als je hier enorm veel werklozen hebt,maak daar dan eens mss werk van maar noppes,dat gebeurt er.
Men moet inderdaad werk maken van meer jobs. I.p.v. zommar in het wilde weg notionele aftrek en vermindering van patronale bijdrage, enkel daar waar jobs gecreëerd worden.
Citaat:
Men zegt bij de vdab en noem maar op dat mensen die allang op den dop zitten echt aangepakt worden nu?Welnu,bullshit man en ik kan het weten want ik ken zo'n persoon die al 11jaar op den dop zit,te lam is om te gaan werken en nog steeds dop krijgt nu.Ik wacht nog steeds wanneer ze er eens wat gaan aandoen want ook deze allochtoon of vlaming zijnde kosten ons handen vol geld,geld voor noppes,geld voor mensen die liever lui dan moe zijn.
Jij beheert die zijn bankrekening dat jij weet waarvan hij geld trekt?
Ik ken wel personen die werkloos zijn, en moeten bewijzen dat ze solliciteren, die opleidingen moeten volgen,...
Citaat:
Vrachtvervoer?Ik moet zegge ik werk waar er iedere dag redelijk wat vrachtvervoer komt en veel turken of marokkanen zie ik eerlijk gezegd niet,het zijn veeal vlamingen en nederlanders.
Misschien herken je ze niet als ze een vrachtwagen besturen.

Citaat:
In de bouw;hetzelfde,maak er eens wat meer werk aan om mensen hier aan te moedigen met dergelijke voorstellen en extra mogelijkheden en noem maar op,het is de politiek die daar wat moet aandoen,tja,als dat zoals steeds niet gebeurt,blijf er gerust maar opstemmen maar stop dan met janken.
Kom eens kijken in Kortrijk, op de bouw van het nieuw winkelcentrum.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:31   #117
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Stop toch eens met te doen of alles weerlegd kan worden door de "inkomsten"!
Is het zelfs voor jou niet duidelijk dat de verhouding tussen inkomsten en kosten hier helemaal niets aan de feiten zal veranderen??? Ze kosten ons stel meer dan 7 miljard per jaar, ze brengen misschien één of twee, of 2,3 miljard op... of weer veel minder, en dan? Dat verandert niets aan het algemene plaatje!
Ik doe niet alsof alles weerlegd kan worden. Ik heb al expliciet geschreven dat ik niet weet hoeveel de inkomsten zijn.

Ben je het er mee eens dat als je de kosten berekent, je ook de inkomsten moet berekenen?

Jij plakt nu "misschien één of twee, of 2,3 miljard " op die inkomsten. Vanwaar haal je dat? Je weet het ook niet,hé!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:40   #118
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Tja, ik werk zelf in een moslimonderneming, en ik heb zo een voorstel geweigerd. Want mijn geld zou binnen de EU worden gestort, en ik ben echt niet gek. Voor de anderen wordt het buiten de EU betaald, of op naam van een famillielid in een belastingvriendelijke omgeving. Vermits de landen buiten EU niet direkt over solide banken beschikken wordt dat geld geinvesteerd in onroerend goed. Normaliter moet het bezit van onroerend in het buitenland worden aangegeven, maar dat gebeurt niet, en de fiscus uit Noord-Afrika of het MO zal echt geen gegevens doorgeven. Een Belg die dat doet loopt wel het risico te worden gesnapt. Ik denk dat jij echt niet weet hoe het er aan toe kan gaan.

Ik wil grif toegeven dat de bedragen die daar rond draaien macro-economisch gezien niet ontzettend significant zijn. Maar mij laat het wel iets anders zien: een absoluut onbegrip dat voor een welvaarstaat je ook financieel moet bijdragen. Dit schisma zal de welvaarstaat indien op nog grotere schaal doorgevoerd uiteindelijk doen kapseizen.
Maak jij me hier nu wijs dat iedereen die voor pukkelpop werkt, in het zwart in het buitenland wordt betaald?
Een migrant die een garage opstart en werknemers in dienst heeft; krijgt nooit controles, schrijft geen personeel in, geeft het personeel niet aan, en betaalt ze in het zwart in het buitenland? Leg me maar uit hoe hij dat aan boord legt.

Citaat:
Ja, dat noem ik verouderde takken zonder veel toegevoegde waarde.
Tegen wanneer zullen die verouderde takken helemaal verdwenen zijn?

Citaat:
Ik vraag je de 1000 grootste ondernemingen ter wereld te bekijken.
Wat moet ik daarbij bekijken?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 19:14   #119
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Eerst en vooral al geen vuile leugenaar zijn, die persoonlijke belangen verdedigd onder het mom van naastenliefde. Wat denkt ge ? Is dat redelijk als eis ?
Dat klinkt niet onredelijk. Het blijft echter een probleem om uit te maken wie een vuile leugenaar is en of iemand die een bepaald standpunt verdedigt dat enkel zou doen om zijn persoonlijke belangen te dienen of uit oprechte naastenliefde (om even in uw terminologie te blijven).

En wie gaat dat bepalen? U? Ik? Een opperwezen? De moderatie?

En u had het dacht ik over meerdere vereisten. Ik kijk dus uit naar de rest van uw lijstje.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 21:42   #120
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Maar ze zouden meer kunnen opbrengen dan ze kosten. Je negeert het potentieel. Het is al te makkelijk het potentieel te negeren om welke reden dan ook. Er is altijd een andere uitweg.
Ik negeer niks.
Ik heb hier al uitgelegd dit lolleke van vroeger al is begonnen en wiens fout dit is;daar ligt het probleem, daar is het mee begonnen, men heeft toen ook hun belofte niet gehouden en men heeft dan maar laten begaan en nu zitten we ermee en in feite vroeger dus ook al en dit dankzij hun kortzichtigheid.
Wat gebeurde er dan;de mijnen toe en dergelijke meer en dan die vele mensen op den dop.Pas op,ik neem het deze nie kwalijk hoor,het is hun fout niet.Ik heb respect voor die mensen hoe raar dat ook klinkt maar het is zo.Alleen moesten die mensen en dat wisten ze ook allang terug gestuurd zijn naar land van herkomst,dat was de bedoeling,zo moest het gegaan zijn maar neen,men liet alles maar op zijn beloop,men deed er niks aan en men hield zich niet aan hun belofte.
En zelfs dan na al die grove fouten hebben ze hun les nog steeds niet geleerd tot op de dag van vandaag en gaan ze bv zoals de vld de snelbelgwet mee gaan goedkeuren en weet ik nog allemaal wat wat er allemaal nog soepeler was geworden.
Op deze manier zorg je ervoor dat mensen van allochtone afkomst ons extreem veel geld kosten inplaats van ze opbrengen.
En zelfs nu is het nog steeds mogelijk om hier na niet al teveel moeite zonder enige goede reden hier te mogen blijven,effe xxx tijd wat werken en boem,lekker doppen.
Tuurlijk zijn ze niet allen zo,dat gaat men mij ook nooit horen zeggen,er zitten genoeg profiteurs al bij de vlamingen zelf,hoogtijd om deze ook eens ne schup onder hun gat te geven,geen genade mee,aanpakken die luiaards.
Ik maak dus geen verschil in op dat vlak.

Op mijn werk hebben ze op ons kosten ook lessen gegeven om nederlands te leren aan de allochtonen die bij ons werken;ze wilden niet,ze vertikten het en dan hoor je bepaalde groepen beweren ze geen kansen krijgen,sorry,men doet moeite,deze hoeven niks te betalen zelfs maar dan zie je ze niet en blijven ze weg,hebben ze geen zin in.
Ik kom nog goed overeen met een paar allochtonen op het werk maar als we het over hun godsdienst hebben is het dus zoals steeds hetzelfde liedje,ik dit heb ik hier al eens gepost.Onverbeterlijk dus en heeft vooral te maken door zeg maar de foute opvoeding van hun ouders en deze pakken dit helaas dan ook gewoon over,zo geraken we er niet hoor of zeg maar ze want het zijn zij die zich moeten aanpassen.Toppunt is dan nog het iemand is die hier zelfs geboren is.

Als ik morgen naar spanje verhuis dan zal ik er gaan om te werken,mijn steentje bij te dragen,mij te gedragen en proberen zo goed mogelijk de taal te kunnen spreken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be