![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Partijlidmaatschap? | |||
BUB |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,56% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,85% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
SAP |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,85% |
SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VIVANT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
21 | 19,44% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
VLOTT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben lid van een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
Ik ben geen lid van een partij, maar zou het wel willen zijn |
![]() ![]() ![]() |
17 | 15,74% |
Ik ben geen lid van een partij, en zou het ook niet willen zijn |
![]() ![]() ![]() |
37 | 34,26% |
Andere of geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,93% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: Welke rood-zwarte vlag bedoel jij, feitelijk? ![]() En ik kleed me nog altijd zelf, net zoals ik zelf spreek. Heel mainstream, feitelijk. En de link tussen 'vnj' en 'anarchisme' is me ook vreemd. Echt, hoe dronken was jij, feitelijk?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 28 januari 2008 om 22:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat verschil dat ik weet dat dat onnozel is.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kapitalisme staat of valt met het privé eigendom. Immers, kapitalisme is een systeem waarbij de eigenaars van de productiemiddelen zich het recht toe-eigenen een deel van de meerwaarde van de arbeiders te stelen. Om dat te bewerkstelligen, steunen ze op tal van onderdrukkingsmiddelen: de staat, private milities, gecorrumpeerde clerus, propaganda, etc...
Hoe valt dat te verenigen met het ware anarchisme? Mij nog véél meer.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]()
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me duidelijk dat ik zoiets niet echt naar zou salueren?
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De woorden 'meerwaarde' en 'stelen' mag je laten vallen. Dat is Marxistische onzin. Private milities zijn toch tof? Werk voor de minder bedeelden.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik word binnenkort lid van de stapel staande nieuwe partij die zal bestaan uit NVA + LDD + Vlott + de Vlaamse vleugel van de CD&V + teleurgestelde flaminganten uit het VB.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 januari 2008 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu heb ik toch het gevoel dat ik van iets niet op de hoogte ben, maar soit. 't Kan natuurlijk wel zijn dat na de volgende verkiezingen al die partijen éindelijk de Rubicon oversteken en het proces tot verandering in gang zetten. Wat zoveel als separatisme zal inhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Jaja, die zever kennen we. Ik zou je is moeten meenemen naar de krakers van Leuven, daar heerst gelijkheid en vrijheid. Dat is wat anarchisten (ik reken mezelf daar steeds meer en meer toe) willen. Voor anarchisten is dit meer dan mogelijk omdat zij juist zijn ingesteld, voor anderen is het onbegrijpelijk dat het werkt, anarchie zou alleen werken als iedereen er voor was.
De grote onwetendheid en de vele vooroordelen van het anarchisme maakt het zwart, en dan vergeten de onwetenden de rode kant van de vlag weleens. Door die onwetendheid tekenen veel mensen die handtekening op die jij nu onder je hebt staan. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 30 januari 2008 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() Ja hij bedoelde het wel ironisch he... Hij gaat die vlag juist niét groeten en wel de blauwe aangezien hij helemaal geen anarchist �*s!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is idiote prietpraat van wannebe kindjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() Ja nee, dat doen we dus niet! En het feit alleen al dat je 'dat soort anarchisten' Wannabe-kindjes vind, zegt dat jij al net zoveel onderworpen bent aan die vooroordelen! Het anarchisme heeft wel degelijk een sterke en goed doordachtte ideologie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt toch weer neer op onderschikking aan het rechtstreeks geweld van anderen. Je erkent dat zelf, door het feit dat ze private eigendom niet erkennen. Ik laat hun eigendom met rust, zij de mijne? Geen probleem. Zij doen dat niet? Wel probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem mee. Maar nu, wat als ik niet mee wil doen, daarmee? Wat gaan zij dan doen? Als ik mijn bezit als van mij wil blijven beschouwen en niet wens te delen met hen. Wat dan? Dat is de bottomline. Erkennen ze privaat bezit of niet.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 30 januari 2008 om 15:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[quote]Wanneer gaat de mensheid dit eindelijk doorhebben? HEBBERIGHEID, HEBBERIGHEID, HEBBERIGHEID. Dat is de rode draad van alle miserie in de wereld.[/quote Maar is dat ook niet de rode draad van heel veel welvaart? Enfin, die anarchisten zouden zo echt niet kunnen leven in de USSR, hoor. 'k weet niet in Cuba. Citaat:
Maar het ging imo hier niet over. Het ging over de ideologische coherentie. Aanvaarden ze mijn bezit als zijnde van mij, of moet dat gecollectiviseerd worden?
![]() |
![]() |