![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ook ne feesboek nu. Alleen voor toffe mensen. Of ge moest extreem knap zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() Ik denk dat ik al genoeg heb met lifejournal en myspace. Tot zover ik weet ken ik niet zoveel mensen op facebook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Niemand netlog.
Toch raar dat Largo W Facebook verkiest boven het GENTSE netlog. Blijkbaar is Gent dan toch geen wereldstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
![]() Citaat:
![]() is largo_w gentenaar misschien? ![]() pfff ik koos facebook omdat er vele van mijn vrienden erom vroegen... je hebt nu al van die zaken die jou betalen om erop te zitten (geen lol!) ik blijf op facebook ik hou dat toch niet eeuwig is even grappig nu...
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Vind Hyves niet zo goed, te ingewikkeld voor men simpele hersenscellen. Daarmee dat ik ook op een simpele site als Politics.be zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet alleen daar! ![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Bij KIFKIF ben ik nu reeds voor de tweede keer gerband. Maar die kunnen er ook niet aan doen aangezien ze daar maar één hersencel hebben.
En bij Stand.NL laat ik af en toe iets van men profetieën horen. Daar kunnen ze zo prediken dat zelfs een pastoor hier in vergelijking een stand-up comedian is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek dat je een tweede keer kon aanmelden. Zeker omdat je - voor de telenet saga - bij UPC zat en daar wijzigde je IP adres nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |