![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ik niet, voor zover ik weet
|
|
|
#102 |
|
|
en jij chipie?
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Diagnoses worden idd door geneesheren gedaan (en wel degelijk door geneesheren, niet door een lui "ik voel me wat moe dus ik zal wel cvs hebben"-denkertje). Maar waarom zou dat willen zeggen dat luiheid plots een reden wordt voor een uitkering? Wil je niet, dan krijg je niets, eenvoudiger kan niet. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#105 | |
|
|
Citaat:
daar moet je toch een dokter voor zijn?
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 18 februari 2008 om 22:37. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Sommige mensen kunnen tussen de lijnen lezen wat de persoon bedoelt
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#113 | ||
|
|
Maar goed: hier enkele zinnen waaruit blijkt dat u zieke mensen niet serieus neemt.
Citaat:
Citaat:
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 18 februari 2008 om 23:30. |
||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
idd, maar volgens Sfax zijn bepaalde arbeidsongeschikten werkweigeraars, terwijl ze gewoon aan een ziekte lijden.
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vele ziekten vinden hun oorsprong in bv gelegenheden zoals de krokusvakantie, wat natuurlijk een volstrekt onverklaarbare virus is van niet nader te bepalen oorsprong. Een virus die naar het schijnt (maar wie ben ik om te oordelen) dikwijls chronisch kan worden zelfs. En er is geen kuur.
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien moeten de dokters wel eens op controle? Mogelijks lijden ze aan vulgarius stupididus.
Wie zal het zeggen...als je het niet eens controleert.
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
tja ben vaak ontslaan geweest. Bv omdat ik me eens had overslapen...
Laatste keer was 2 maanden geleden. Toen ik opgeroepen werd wegens convocatie bij de grote baas, heb ik een vakbondsafgevaardigde gebeld en die is meegekomen naar dat gesprek. Geloof het of niet, maar doordat die gast meekwam heb ik een goede C4 gekregen waardoor ik dop kan trekken want de baas zei dat ik een zware fout maakte. Ik zat daar op mijn werk tussen Vlamingen,Walen en Brusselaars en tja met mijne grote mond heb ik stommiteiten begaan door mijn mening te geven over België en het VB. Stom toeval als men bepaalde vragen stelt, vroeg of laat discuteer je en is het van dat hé. Bovendien kan ik erg goed frans maar ik geef één goede raad: praat nooit of te nooit over talen, politiek of communautaire standpunten op uw werk en al zeker niet met Brusselaars of franstaligen! Ik ben verdomme opgekomen voor mijn mening en ben nu buitengesmeten Ze zijn dan gaan klagen bij de baas en ben zo buiten gevlogen. Men sprak van 'racistische meningen' en collega's die opmerkingen hadden over mijn opmerkingen ?! Ik kon mijn ogen niet geloven. Neem het van mij aan, Brussel is maffia. De franstaligen klitten allemaal samen en de Vlamingen doen dat ook. Maar achter uw rug zien ze u als vuile racist en doet men alles om u weg te werken, eens men weet dat je VB'er bent. Assertief ben ik zeker wel maar heb nu mijn lesje wel geleerd... Jammer want was een job die ik graag deed en wou er lang blijven. Leve de vakbond, ik ben overtuigd van hun steun. Had ik daar alleen gestaan zonder iemand van de vakbond had ik nooit zo een C4 gekregen. Je mag je nooit laten doen en je moet je rechten kennen. Zeker bij grote bedrijven heb je normaal altijd een nummer of een lijst van acv, abvv en aclvb Vergeet niet dat ieder bedrijf schrik heeft van een vakbondsafgevaardigde omdat die heel moeilijk te ontslaan zijn. Het is niet dat ik niet wil maar het blijkt niet te lukken Je werkt om geld te verdienen en om niets anders. Je bent er niet om vrienden te maken. Mijn tip: vertrouw niemand want muren hebben oren Klikken is heel 'in' bij sommige werknemers om zo bij een goed blaadje te staan bij oversten. Het toppunt is dat er drugs en wapens worden verkocht en dat mag wel allemaal. Een pistool voor 350 euro. Brussel is vooral maffia geloof me. Veel nationaliteiten en die bieden je alles aan wat je wilt. Je onderhoud van je auto gaande tot een wasmachine. Ze regelen dat voor je. Hoe weet ik natuurlijk niet. Maar die klitten ongelofelijk hard samen en kennen alles van criminaliteit. Als je nog maar vraagt waarom je grote baas bv geen nederlands kent (wat toch zou mogen) dan zien ze je als racist. Franstaligen die geen Vlamingen verstaan en omgekeerd op het werk, waar is dat goed voor ?? Als er geen verstaanbare communicatie is op de werkvloer is dat toch slecht voor het bedrijf of niet. Typisch belgie natuurlijk. |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
...of bent u gewoon weer zo eentje die denkt dat iedereen die niet werkt lui is..?
|
|
|
|
#120 | |
|
|
Citaat:
|
|