Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2008, 16:55   #101
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Het zou er aan moeten mankeren!
De mens is toch vrij in z'n keuze, dacht ik?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2008, 17:05   #102
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Humor, mijn beste, humor.
Ok dan... Rare humor mag er ook zijn.

Citaat:
Er is in mijn jaren nooit de vraag gesteld of iemand een partijkaart had of niet. Daar was iedereen vrij in. Een lidkaart van de PvdA was wel iets wat ik niet ben tegengekomen.
Neen, maar enige tijd geleden vond een vooraanstaand Gents VB'er (niet de Séraphin nee) het nodig kritiek te leveren op "al die NSV'ers die niet naar het VB kwamen". Het VB speelt maar al te graag slokop in de Vlaamse Beweging, spijtig genoeg...
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2008, 17:22   #103
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Ok dan... Rare humor mag er ook zijn.

Och, ik trek gewoon wat aan de overzijde gezegd wordt in het belachelijke, meer niet.

Neen, maar enige tijd geleden vond een vooraanstaand Gents VB'er (niet de Séraphin nee) het nodig kritiek te leveren op "al die NSV'ers die niet naar het VB kwamen". Het VB speelt maar al te graag slokop in de Vlaamse Beweging, spijtig genoeg...
Ja jong, maar van de andere kant is er altijd nood aan gemotiveerde jongeren binnen een partij. Ik ken het citaat niet - en ook niet wie er mee bedoeld wordt - maar ik ben ook van mening dat ideologisch geschoolde jongeren een voordeel zijn voor een politieke partij. En dus inderdaad best worden aangetrokken.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 11:45   #104
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Ja jong, maar van de andere kant is er altijd nood aan gemotiveerde jongeren binnen een partij. Ik ken het citaat niet - en ook niet wie er mee bedoeld wordt - maar ik ben ook van mening dat ideologisch geschoolde jongeren een voordeel zijn voor een politieke partij. En dus inderdaad best worden aangetrokken.
Kan best zijn, maar eerst en vooral is het VB zelf ideologisch een mikmak en werd de integraal-nationalistische koers verlaten voor een meer en meer rechts-flamingantische koers.
Bovendien, wat is / was dan het nut van VBJ? Of is het omdat VBJ veel van z'n pluimen heeft verloren dat nu maar NSV moet leeggevist worden? Laten we eerlijk zijn, het VB heeft intern ideologische vorming altijd verwaarloosd, dat weet u ook.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2008, 12:03   #105
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Kan best zijn, maar eerst en vooral is het VB zelf ideologisch een mikmak en werd de integraal-nationalistische koers verlaten voor een meer en meer rechts-flamingantische koers.
Bovendien, wat is / was dan het nut van VBJ? Of is het omdat VBJ veel van z'n pluimen heeft verloren dat nu maar NSV moet leeggevist worden? Laten we eerlijk zijn, het VB heeft intern ideologische vorming altijd verwaarloosd, dat weet u ook.
'Nu' is een nogal foute invulling. Ik heb het nooit anders geweten dan dat het Vlaams Belang mensen aantrok uit NSV, KVHV,... en mensen die dit combineerden met VBJ.

Over de lijn van de partij kan je discussiëren, maar die is en blijft nationalistisch.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be