![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ik vond de film... | |||
gewoon erg tegenvallen (géén oscars!!!)! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,08% |
best meevallen. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 39,62% |
prachtig, spannend, boeiend, hetgeen ik verwachtte,... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Ik heb er niet zo op gewacht, en het interesseert me helemaal niets. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,53% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het gaat om de BEDOELING hierachter en niet om het materiaal. Een informatieve film met dezelfde beelden op terzake is geen belediging. Tenzij men bij Terzake profeten laat ontploffen en de Koran verscheurt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus hier campagnes opzetten tegen moslims is racistisch. Stuur Wilders naar Iran en laat hem daar campagne voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw profeet is al eeuwen morsdood. Hij zal niets weten en zeker niets voelen van een cartoonontploffing. En dat je tot in de vezels van je lijf beledigt kan zijn door een verscheurd boek, is je reinste emo-bullshit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn moslims een ras? Kan je even linken naar sites met meer wetenschappelijke onderbouwing van die stelling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat er gedanst werd heeft met stoer doen te maken. Een t-shirt met Jihad erop dragen WAS voor sommige jongeren stoer. Dan zeiden de meisjes 'amaai, die durft'. Stuur die kiekens eens naar afghanistan? Die doen het onmiddelijk in hun broek. Islamieten ergeren zich aan 1 ding en dat is het uitblijven van een oplossing tussen Israel en de palestijnen. En net als Europa ergert men zich ook aan het gedrag van de VS. Jongeren die stoer willen doen kunnen zich inderdaad misdragen. Maar het zijn dan ook dezelfde die hun excuses aanbieden als je hen op hun gedrag aanspreekt. Ik ben ook op school geweest in Borgerhout en ken dit gedrag maar al te goed. Niets om je erover zorgen te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de wakkere burger is de gelijkenis tussen de islam en het nazisme treffender. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Als ik prinses Diana laat ontploffen, dan zullen ook veel Engelsen zich beledigd voelen, ook als is ze er niet meer. Maar waarom zou ik andere mensen hiermee beledigen? Ze gaan mij haten en verder gaat er niets positiefs uitkomen. Alleen mensen met weinig ideeën gebruiken dergelijke methoden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je mensen laat ontploffen hoeven anderen zich niet beledigd te voelen, maar als je een tekeningske maakt dan kan dat niet door de beugel? Dat is toch wat je bedoelt? uw profeetje had ook een probleem met spotdichters, die werden ook op zijn commando vermoord zelfs als ze hoogzwanger waren. Dat zal dan onder de categorie : ge maakt geen tekeningskes vallen zeker? Ik heb het gevoel dat net d�*t is wat Wilders wou aantonen, en wat ook vele mensen ondertussen is opgevallen: niet de beelden van afgezaagde hoofden of vermoorde mensen storen de linksmensen, maar het feit dat dit in verband gebracht wordt met koranverzen blijkt er teveel aan te zijn. Beetje angstwekkend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De enige bedreiging die we hier zien is die van extreem rechts. Europeanen zijn hier ver in de meerderheid, en als men dan begint om minderheden zwart te maken, dan ben je bezig met Hitlermethoden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee dat de gevangenissen vol zitten met... heu rechtse criminelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2008 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus moslims vinden dat ze zwart gemaakt worden als ze hun geliefde koranverzen voorgeschoteld krijgen met beeldmateriaal over de letterlijke toepassing van die verzen door extremitische moslims ... die ze eigenlijk nooit of te nimmer publiekelijk durven te veroordelen voor hun wandaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Als een oude vrouw zich eenzaam voelt en ze vindt troost in Jezus, dan laat je dat gewoon met rust. Je zegt toch ook niet "Ach...Jezus is dood en die bestaat niet meer...weg met de bijbel!...". Dan ben je achterlijk bezig (geld voor iedereen) en ben jij de sadist. Ik ben het niet eens met dat Islam aanzet tot geweld, omdat ik dit in Europa niet ervaar (niet vergeten...ben daartussen opgegroeid). En hier wonen veel moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn de echte islamofoben als u, Balkenende en de linkse hap die de moslims diaboliseren door ervan uit te gaan dat ze sowieso wereldwijd keet gaan schoppen en in functie daarvan weken op voorhand maatregelen treffen om het verwachte geweld van de overgrote meerderheid van gematigden op te vangen. |
|
![]() |
![]() |