![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de moslim-migranten zou volgens u best terugkeren naar het land van afkomst? | |||
| 0% |
|
45 | 44,12% |
| 0% - 10% |
|
1 | 0,98% |
| 10% - 25% |
|
1 | 0,98% |
| 25% - 50% |
|
5 | 4,90% |
| 50% - 75% |
|
3 | 2,94% |
| 75% - 90% |
|
5 | 4,90% |
| 90% - 100% |
|
4 | 3,92% |
| 100% |
|
38 | 37,25% |
| Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is inderdaad een onomstotelijk feit, en wie iets anders beweert is ofwel een volslagen idioot ofwel zeer duidelijk te kwader trouw.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Wijzelf" wilden dat werk niet meer doen voor het loon dat de toenmalige grootindustrieëlen(en hun loopjongens, de politici) wilden uitgeven aan hun arbeidskrachten. Dus werden er goedkopere krachten ingevoerd. En, ik ga er van uit dat iedereen heeft zijn prijs heeft.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 september 2009 om 15:05. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ten andere, dat was ook niet totaal uit de lucht gegrepen hé, dat "Ziekenkas is groter" van de strangers. http://www.youtube.com/watch?v=UBKVHRL-2Pw |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Mijn stem is echter moeilijk in percentage uit te drukken. Het is nochtans heel simpel: Moeten terug naar 'Moslim' land, al dedie die flagrant hebben aangetoond dat zij geen enkele zin hebben om zich aan te passen aan onze tradities en levensgewoonten. Degenen die hier hun 'nazaten' aan het uitbroeden zijn, zoals paaseieren, louter om meer 'sociale' vertroeteling te verwerven. Al deze die door hun 'asociaal' gedrag, niets dan verderf en ellende hebben gezaaid. Zo ken ik er heel veel. Maar ik ken er ook heel veel die zich schamen voor het gedrag van hun soortgenoten. Persoonlijk vind ik de ''Schild en Vriend' procedure wel afdoend genoeg maar, is zulks nog wel toepasselijk de dag van vandaag? Laatst gewijzigd door bruggeman : 6 september 2009 om 15:07. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent dus degene die niet hoog van de toren moet blazen. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar wel he.
Ikzelf vind stempelen een smet op mijn blazoen. Maar als ik moet kiezen tussen pezen en vuil werk verzetten, om eenzelfde inkomen te hebben, of stempelen, dan zal het vuil, hard werk wel blijven liggen. Daar moet je niet voor gestudeerd hebben.
|
|
|
#109 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb trouwens al in een andere draad aangetoond dat VB & sp.a wat betreft verbergen van de diepere sociologische realiteiten twee handen op één buik zijn. Geen reactie van de VB-kleinburgers van dienst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Minister-President
|
.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 september 2009 om 16:42. |
|
|
|