![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In moskeeën in Marokko (met uitzondering van deze in Casablanca en mits een inkomgeld van 10 euro) en Tunesië mogen 'ongelovigen' niet binnen. Je ziet er aan de muur van de moskee bordjes zoals ''interdit pour les non-muselmans'....... dus geïstitutionaliseerde uitsluiting en discriminatie van niet moslims. Zelfs in Tunesië jagen moslims niet-moslims op 10 meter van de moskee weg, zoals men een hond zou wegjagen...(ik maakte het onlangs zelf mee) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze krijgen hier de kans van ons om in het Westen Moskieeën te bouwen en mee te profiteren van al de andere voordelen en kansen die ze krijgen en dan zijn ze nog niet eens zo gastvrij om ons hun moskieeën te laten bezoeken. ![]() Ik vraag me af of wij bij hen in Marokko of Tunesië kerken mogen gaan bouwen en dan ook gesloten houden voor ongelovigen of ander gelovigen. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 30 april 2008 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat het strafbaar is om moslims proberen te overhalen om van godsdienst te veranderen. Dus, kerken gaan bouwen in die landen...Ik zie dat niet zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze werden gevraagd om naar hier te komen toen de Belgische economie goedkope werkkrachten nodig had. Om hen te lokken hebben we hen rechten gegeven; o.a. verblijfsrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan met de pet, Jeannine van den bakker, Louie de zuiper, en nog vele anderen hebben er helemaal niet om gevraagd. Citaat:
Het eerste woord geeft aan dat het een tijdelijke situatie is. Het 2de geeft aan dat er arbeid verricht wordt. Die 2 woorden tesamen geven aan dat de eerste geronselde golf migranten (Zuid Europeanen dus) tijdelijk naar hier zouden komen om arbeid te verrichten. Ondertussen is dat concept weggespoeld in't toilet der hypocriete politieke beslissingen. Ondertussen hebben we een stroom van politiek correcte aanpassingen gezien van deze woordkeuze. Van gastarbeider , naar Immigrant, naar allochtoon en Nieuwe Belg enzoverder.
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En aanvankelijk was er geen sprake om die hier te doen blijven, en al zeker niet om heel hun familie en wijk/dorp over te laten komen. Het waren GAST- arbeiders. Met de nadruk op " GAST ", d.w.z. iemand die terug weggaat op een MOOIE dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moskeeën in onze contreien zijn vrij recent, modern en functioneel. Ik ben niet echt geïnteresseerd wegens het gebrek aan historische waarde. Als ik op citytrip ga bezoek ik de kerken, tenminste zolang er geen inkomgeld moet worden betaald. |
|
![]() |
![]() |