![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat de Moslims maar zeveren jongens, je hoeft daar niet naar te luisteren. Dat doe je toch anders ook niet als er iemand sta te zeveren, dan zeggen we toch ook:
zever is niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wegsteken en doen alsof het niet bestaat is blijkbaar nog steeds een aanvaardbare oplossing voor sommigen. ![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar tot zolang zeg ik : wegsteken en de sleutel weggooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() pedofielen zijn echt niet de enige die moeilijkheden ondervinden bij het omgaan met driften.
![]() En dat de samenleving, doorheen de behandeling, wat beschermt mag worden spreekt voor zich é. Wel zou de attitude moeten groeien dat het belangrijker is geld in mensen te stoppen ipv een uitbreiding van een ijzeren rijn of een of andere lange wapper.
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
graag een bron. je moet niet zo maar dingen beginnen uitvinden e.
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil wel nog bouwvakkers in bloot bovenlijf kunnen aanschouwen als het even kan.
't is al erg genoeg dat ze verdwijnen tijdens 't bouwverlof.
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Het is wel zo dat bouwvakkers snel vrouwen nafluiten op straat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Schepen
|
![]() Ik vind het ook storend om geconfronteerd te moeten worden met die ontblote mannenlijven. Ik wil daar ook gevrijwaard van blijven. Enkel in zijn eigen achtertuin kan een mens doen wat hij wilt, maar op de straat moet hij zich fatsoenlijk gedragen.
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() En ik zou het leuk vinden om wat meer vrouwelijk bloot op straat te zien, maar zonder bruine pootjes die daar proberen aan te prutsen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In je achtertuin kan je gerust naar niet-ontblote mannenlijven kijken hoor.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stond gisteren in mijn "ontbloot" bovenlijf en korte broek (bermuda) plots voor zo'n moslim vrouwke met sluiertje.
Ze keek nogal hoor. Denk dat ze een beetje van hare kasba was. Natuurlijk met zo'n een knoert van een gouden kruis op mijn blote bast hebben ze daar niet van terug hé.
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben je een pot? Ik kan me dan wel indenken dat je mannen storend vindt, en zeker wanneer ze zich in blote lijven vertonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beslis jij trouwens wat fatsoenlijk is en wat niet. De algemene teneur is dat een doorsnee Vlaming niets onfatsoenlijk vindt aan een bouwvakker in bloot bovenlijf. Als je daar niet mee omkan, kan je nog altijd verhuizen naar een maatschappij die beter aansluit bij uw normen van fatsoen. Laatst gewijzigd door fox : 22 mei 2008 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We beslissen wij zelf wel een beetje waar dat gepast is en waar dat ongepast is.
Meestal heb ik zelfs 2 t' shirts mee, één met mouwen en één zonder en wissel ik naargelang de plaats waar ik werk. Maar als je zo ergens uit het zicht staat te werken kan het toch niet storen om eens met bloot bovenlijf te werken denk ik. Op het strand lopen ze allemaal zonder, zelfs soms gans in hun blote. Raar genoeg hebben ze daar dan weer geen last van. Maar het fatsoen tegenover de klant en omgeving speelt wel degelijk mee.
![]() |
#120 |
|
![]() T-Shirt???? Damn! Ik wil die bouwvakkers in bloot bovenlijf bezig zien ... en die islamisten ... misschien ook wel.
|
![]() |
![]() |