Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ?
ja 174 64,21%
neen 97 35,79%
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2004, 09:24   #101
Attiladehun
Banneling

Standaard

Geen enkel, me dunkt...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 10:05   #102
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Wat bedoelt ge eigenlijk met vreemdeling?
Vreemdeling die de belgische nationaliteit niet draagt of vreemdeling die buiten de EU-zone komt?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 11:45   #103
Attiladehun
Banneling

Standaard

Lap, mannen, het gezaag en gezever kan weer beginnen...
Allez dan, vooruit maar, blablablablablablablablablablablablablablablabla.. .
Oud 16 april 2004, 13:04   #104
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Lap, mannen, het gezaag en gezever kan weer beginnen...
Allez dan, vooruit maar, blablablablablablablablablablablablablablablabla.. .
idd, daarvoor dient een forum nu eenmaal... om te discusiëren.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 13:46   #105
Attiladehun
Banneling

Standaard

Allez dan...
Be my guest...
Jabbedabbedoe! Kiekeboe!Doeternietoe?
Endawetoffejongenszendawillewewete...
Oud 16 april 2004, 15:51   #106
Naughty
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Vreemdeling die de belgische nationaliteit niet draagt of vreemdeling die buiten de EU-zone komt?
Het vrouwelijk specimen is gemakkelijk herkenbaar in het straatbeeld. Als een wandelende tent uw pad kruist mag je er gerust op zijn dat het een vreemdelinge is. 8)
Naughty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 16:02   #107
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naughty
Citaat:
Het vrouwelijk specimen is gemakkelijk herkenbaar in het straatbeeld. Als een wandelende tent uw pad kruist mag je er gerust op zijn dat het een vreemdelinge is. 8)
Hmm. Dus ze mag dan Nederlands spreken en een belgisch paspoort hebben?
Dus al die kerels met groene hanekammen,halskettingen met pinnen op, lederen broeken en kettingen zijn ook vreemdeling? Tsjah inderdaad dan, dan zijn er teveel vreemdelingen

Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Oud 16 april 2004, 21:06   #108
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naughty

Tsjah inderdaad dan, dan zijn er teveel vreemdelingen
No comment! 8)
Oud 17 april 2004, 09:04   #109
Spolpoel
Banneling

Standaard

HUMO sprak met HERMAN BRUSSELMANS (Humo 13/4/4 pg 50 - 57)

Humo : Ook al is amusement je hoofddoel, toch heb je een wereldbeeld waarin bij voorbeeld de oorlog in Irak, of andere politieke kwesties, een rol spelen.
Brusselmans : Ja, en in principe ben ik links en progressief, maar ik deins er niet voor terug zo nu en dan mijn overtuigingen om te kantelen en te zeggen : "Eigenlijk zijn er te veel allochtonen in België". 8)

pg. 54
Brusselmans : Ik voorspel steeds meer moslimdictaruren in grote delen van de wereld, ook in de vrije wereld. Gisteren hebben gedetineerde moslims in de gevangenis aan de Nieuwe Wandeling in Gent van hun kloten gemaakt : ze willen meer gebedsruimtes en ander vlees. Ik denk : 'Jongens, jullie mogen al blij zijn dat jullie überhaupt vlees krijgen'. Er zal toch wel een reden zijn waarom ze in de bak zitten, hé? En dan nog een beetje gaan zeiken over gebedsruimtes en vlees. Ik heb schijt aan die gasten, maar dat mag je niet zeggen, want het is zogezegd 'rechtse praat'. Wacht maar.
Zo'n regime als in Irak moest uitgeroeid worden, en het is de taak van ieder weldenkend mens ervoor te zorgen dat alle regimes ter wereld waarin mensen minder dan niks zijn, met wortel en tak worden uitgeroeid. We zijn in staat van oorlog, hé? Straks kan hier op de Vrijdagmarkt of in Brussel Centraal een bom ontploffen : twintig jaar geleden dachten we nog niet eens aan die mogelijkheid. Ik geloof ook niet dat we van het moslimfundamentalisme af zullen zijn als de Palestijnse kwestie morgen geregeld is. In de ogen van die gasten blijven we christenhonden of ongelovige varkens, en vrouwen die een minirok dragen zijn vuile hoeren. WIJ zouden hier eens moeten zeggen dat vrouwen die een minirok dragen vuile hoeren zijn : we vliegen er verdomme voor in de bak !".

Een linkiewinkie die wakker geworden is
...

"Je kunt een jongen uit Turkije halen, maar Turkije nooit uit die jongen" .. 8) [/b]
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 10:46   #110
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
HUMO sprak met HERMAN BRUSSELMANS (Humo 13/4/4 pg 50 - 57)

Humo : Ook al is amusement je hoofddoel, toch heb je een wereldbeeld waarin bij voorbeeld de oorlog in Irak, of andere politieke kwesties, een rol spelen.
Brusselmans : Ja, en in principe ben ik links en progressief, maar ik deins er niet voor terug zo nu en dan mijn overtuigingen om te kantelen en te zeggen : "Eigenlijk zijn er te veel allochtonen in België". 8)

pg. 54
Brusselmans : Ik voorspel steeds meer moslimdictaruren in grote delen van de wereld, ook in de vrije wereld. Gisteren hebben gedetineerde moslims in de gevangenis aan de Nieuwe Wandeling in Gent van hun kloten gemaakt : ze willen meer gebedsruimtes en ander vlees. Ik denk : 'Jongens, jullie mogen al blij zijn dat jullie überhaupt vlees krijgen'. Er zal toch wel een reden zijn waarom ze in de bak zitten, hé? En dan nog een beetje gaan zeiken over gebedsruimtes en vlees. Ik heb schijt aan die gasten, maar dat mag je niet zeggen, want het is zogezegd 'rechtse praat'. Wacht maar.
Zo'n regime als in Irak moest uitgeroeid worden, en het is de taak van ieder weldenkend mens ervoor te zorgen dat alle regimes ter wereld waarin mensen minder dan niks zijn, met wortel en tak worden uitgeroeid. We zijn in staat van oorlog, hé? Straks kan hier op de Vrijdagmarkt of in Brussel Centraal een bom ontploffen : twintig jaar geleden dachten we nog niet eens aan die mogelijkheid. Ik geloof ook niet dat we van het moslimfundamentalisme af zullen zijn als de Palestijnse kwestie morgen geregeld is. In de ogen van die gasten blijven we christenhonden of ongelovige varkens, en vrouwen die een minirok dragen zijn vuile hoeren. WIJ zouden hier eens moeten zeggen dat vrouwen die een minirok dragen vuile hoeren zijn : we vliegen er verdomme voor in de bak !".

Een linkiewinkie die wakker geworden is
...

"Je kunt een jongen uit Turkije halen, maar Turkije nooit uit die jongen" .. 8) [/b]
Oud 22 april 2004, 19:27   #111
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Na de schandalige veroordeling van het Vlaams Blok, zou ik iedereen willen oproepen om aan deze poll deel te nemen ten einde duidelijk te maken dat we het absoluut niet eens zijn met die uitspraak van die rechter. Dat vonnis komt er op neer dat het voortaan verboden is om vrij je mening te uiten over het vreemdelingenprobleem, tenzij je onvoorwaardelijk akkoord gaat met de multiculideologie.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 19:41   #112
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

De Smet zegt dat we kut marokanen mogen zeggen.
Dus KUTMAROKANEN
Oud 23 april 2004, 10:02   #113
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Dus KUTMAROKANEN
De Smet? Wie is dat? Is da die smurf van De Zorgen? OK dan:
Kutmarokkanen!
Oud 25 april 2004, 16:16   #114
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Ik zou graag willen dat minstens 80% "ja" stemt.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 16:43   #115
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dus KUTMAROKANEN
Er is wel een klein verschil e. De Smet had het op marokkanen in zijn straat en hij had het alleen op die marokkanen.
Dus hij scheert ze niet allemaal over dezelfde kam, in tegenstelling van wat sommige mensen doen.
Voorbeeldje: als er een nederlander in uw huis binnenbreekt, gaat u dan zeggen: eeeeiii, lelijke nederlanders? Criminelen zijn het!
Neen e, u zal gewoon zeggen: ai ai ai ik hoop dat mijn verzekering er tussen komt.
Stel nu dat een afrikaan met een belgische paspoort in uw huis binnenbreekt, dan zal u zeggen: Alle afrikanen buiten want ze zijn slecht en breken in. Ze moeten hier buiten, want door hun is de criminaliteit te hoog.
Nu moet u mij is uitleggen waar de logica zit, want ik zie geen verschil tussen een nederlander en een afrikaan. Buiten dat afrikanen bruin zijn, maar hoeveel blanke mensen streven er niet naar een donker kleurtje om in de zomer op het strand te kunnen liggen zonder hun te schamen voor hun wit kleurtje?

Als u nu komt afgedraven met ( ik ken de exacte cijfers ook niet maar toch) 80% van de criminaliteit gebeurt door afrikanen. Dan vind u dat die overige 20% daarvoor moet gestraft worden.
Dus stel dat ze dat in amerika zouden zeggen van: ik ken hier een belg in amerika en hij is corrupt en een grote crimineel, daarom moeten wij alle Belgen uit wegdoen uit Amerika. U vind dat soort praktijken eerlijk, maar leg mij dan is uit waarom?

Oud 25 april 2004, 16:51   #116
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

De Smet zij er wel niet bij dat het over zijn straat was.
Hij veralgemeende toch ook,of niet?
Oud 25 april 2004, 17:11   #117
PlastiekBeertje
Partijlid

PlastiekBeertje's schermafbeelding

Standaard

ZEVER IN PAKSKES!

ELK VOLK HOORT THUIS IN ZIJN EIGEN LAND.
INDIEN ELDERS MOETEN ZE ZICH VOEGEN NAAR DE NORMEN EN WAARDEN VAN HUN GASTLAND.
ER IS EEN GROOT VERSCHIL TUSSEN (echte) NEDERLANDERS EN AFRIKANEN.

HET HEEFT GEEN ZIN OM ZE HIER IN GHETTO'S TE LATEN RONDHANGEN.

ZE MOETEN TERUG NAAR HUN BROUSSESTREKEN, WAAR ZE THUISHOREN!

In de Europese Unie hebben we een akkoord over vrije vervoer van personen. Je kan voorts gerust in het buitenland buiten de EU wonen als je er werkt. Bekwame mensen zijn altijd welkom. We moeten echter niet als de sociale zekerheid van de hele wereld optreden!

Citaat:
Citaat:
Dus KUTMAROKANEN
Er is wel een klein verschil e. De Smet had het op marokkanen in zijn straat en hij had het alleen op die marokkanen.
Dus hij scheert ze niet allemaal over dezelfde kam, in tegenstelling van wat sommige mensen doen.
Voorbeeldje: als er een nederlander in uw huis binnenbreekt, gaat u dan zeggen: eeeeiii, lelijke nederlanders? Criminelen zijn het!
Neen e, u zal gewoon zeggen: ai ai ai ik hoop dat mijn verzekering er tussen komt.
Stel nu dat een afrikaan met een belgische paspoort in uw huis binnenbreekt, dan zal u zeggen: Alle afrikanen buiten want ze zijn slecht en breken in. Ze moeten hier buiten, want door hun is de criminaliteit te hoog.
Nu moet u mij is uitleggen waar de logica zit, want ik zie geen verschil tussen een nederlander en een afrikaan. Buiten dat afrikanen bruin zijn, maar hoeveel blanke mensen streven er niet naar een donker kleurtje om in de zomer op het strand te kunnen liggen zonder hun te schamen voor hun wit kleurtje?

Als u nu komt afgedraven met ( ik ken de exacte cijfers ook niet maar toch) 80% van de criminaliteit gebeurt door afrikanen. Dan vind u dat die overige 20% daarvoor moet gestraft worden.
Dus stel dat ze dat in amerika zouden zeggen van: ik ken hier een belg in amerika en hij is corrupt en een grote crimineel, daarom moeten wij alle Belgen uit wegdoen uit Amerika. U vind dat soort praktijken eerlijk, maar leg mij dan is uit waarom?

Unitarisme in een Verenigd Nederland.
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 18:17   #118
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Dus ge beweert nu dat er geen enkele Marokkaan, Turk,Afrikaan,... zich heeft aangepast aan de normen van België?

Oud 25 april 2004, 18:23   #119
PlastiekBeertje
Partijlid

PlastiekBeertje's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk, een infinitesimale minderheid misschien (opgegroeid in gezinnen die hun verantwoordelijkheid dragen) maar misschien is het beter om geval per geval te beschouwen.

Unitarisme in een Verenigd Nederland.
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 18:26   #120
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

er zijn idd teveel vreemdelingen in ons land.
vooral teveel kutmarokkaantjes (degene in die straat die crimineel waren enz.)
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be