![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Burgemeester
|
![]() Die is blond zeker? Tja, die zijn het lekkerst als ze hun mond dichthouden, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over smaken ga ik niet twisten, maar voor mij is iemand die niets te vertellen heeft, niet aantrekkelijk, i.e. zo iemand laat mij koud. Iemand die mij koud laat, heeft voor mij geen charisma.
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij deze een oproep aan het Vlaams Gewest om de kabelaansluiting bij Hans Van de Cauter af te sluiten. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Merde, ik had net zo'n mooi epistel geschreven, toen mijn inlogperiode was afgelopen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeg me dat je het niet meent! Citaat:
Ik ben er dan weer van overtuigd dat monarchie of republiek de meerderheid van de mensen worst zal wezen. Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vond het ook de slechtse aflevering van Vanoudenhove, de meest goedkope en debiele grappen over godsdiensten bij elkaar...
Maar ik begrijp niet wat dit met Vlaanderen - Bemlgië te maken heeft. Of denkt Hans dat dergelijke progamma's niet zouden gemaakt worden door een unitaire Belgische televisiemaatschappij? Wat een paradox, iemand die belgicisten verwijt dat ze overal het communautaire bijslepen, doet dat nu zelf.... |
![]() |
![]() |