![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Des membres du gang "Black Demolition" poursuivis pour viols collectifs
Plusieurs membres de la tristement célèbre bande des Black Demolition ont poursuivis pour des viols collectifs.« Ils ont le profil de barbares. Ils ont déj�* violé et ils violeront encore. Chez ces prévenus, il n'y a pas de lien entre la personne et la victime, et inversement entre la victime et la personne. ». BRUXELLES « Ils ont le profil de barbares. Ils ont déj�* violé et ils violeront encore. Chez ces prévenus, il n'y a pas de lien entre la personne et la victime, et inversement entre la victime et la personne. » Les paroles tenues par l'avocat général de la cour d'appel de Bruxelles, M. Bernard Dauchot, sont �* la hauteur de la gravité des faits reprochés aux prévenus, membres de la tristement célèbre bande des Black Demolition. La justice leur reproche [size=6]plusieurs dossiers de viols collectifs [/size]sordides. Lors de son réquisitoire, hier, M. Dauchot a considéré que les sanctions prononcées en première instance étaient insuffisantes pour ce type de viol collectif. Selon l'avocat général, qui requiert �* la cour 10 ans de prison pour les principaux prévenus, les peines ne garantissent pas la protection de la société face �* de tels pervers... Dans la nuit du 13 au 14 août 2002, sept membres de la bande des Black Demolition s'en prennent �* une jeune fille. Ils emmènent contre son gré la victime dans un appartement de la place Fontainas, �* Bruxelles-Ville. Pendant toute la nuit, la jeune adolescente va subir les assauts successifs des pervers. « Viens par ici ! » a déclaré l'un des prévenus �* la victime en la tirant de force. Après avoir abusé d'elle une première fois �* tour de rôle, les délinquants sexuels ont conduit leur proie �* Charleroi pour une nouvelle tournante, orchestrée par des « animaux en soif de sexe ». Et ce n'est que le 15 août que la jeune fille a réussi �* prendre la fuite. Dans un premier temps, elle n'a pas osé déposer plainte �* la police. Selon elle, un agent est venu dans l'appartement pour signaler qu'une personne domiciliée �* cette adresse était convoquée au commissariat, sans se soucier de la situation. La jeune victime pensait que la police couvrait les violeurs ! Le second volet implique ici quatre prévenus. Les faits sont tout aussi terrifiants et démontrent la persévérance des prévenus �* oeuvrer dans ce type de délinquance... Suite le 9 février. Een "broodje aap" dat zelf de Franse pers haalde Filosoof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat heeft men toch tegen een broodje aap ? al hem ik persoonlijk liever een broodje martino. Of een smoske.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Het zag trouwens zwart van het volk in de rechtbank.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve last van een verhoogde zuurtegraad, krijgen ze straks nog rugpijn door al dat gekonkel. ![]() ![]() Hé, hé, nu deze feiten de pers halen erkennen ze plots dat het wel gebeurt, terwijl een paar weken terug ze niet luid genoeg konden roepen wat een fabeltjes het toch waren .... Volgende stap nu in de strategie van het p.c. negationisme : de feiten minimaliseren en aanvaardbaar maken door er een stastistiek op te plakken, en uiteraard de 'messenger' eerder dan de dader te culpabiliseren, want geef nu toe, wat is het ergste : een vernield leven door een gewelddadige groepsverkrachting, of een gedeukt imago als je als allochtoon om dergelijke feiten in het daglicht wordt gesteld. De humanist Raf gaat uiteraard enkel aan het huilen omwille van het gekreukte imago-probleem van de allochtone crimineel. Kan je nagaan, zo veel onmenselijkheid ![]() Hoe dan ook, dit is een mislukte poging Rafke, want de feiten gebeuren meer dan 1 keer per week. What next? Misschien blijven herhalen dat het de schuld van de maatschappij is? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik verwacht alleen als je een topic over een bepaald onderwerp opent, dat je dat dan ook kan onderbouwen en staven met bewijsmateriaal, en niet met de voorgekauwde en clichématige prietpraat waarmee je tot nu toe voor de pinnen kwam. Probeer dat eerst eens alvorens je jezelf in de rol van de onbegrepen underdog probeert te manoevreren. Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Partijlid
|
![]() Broodje neger?
bweurk |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Terug naar de rimboe die verkrachters
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als slaven laten werken zo als vroeger.Dan dan heeft men nog iets aan die zwarte
![]() |
#111 | ||
Partijlid
|
![]() De verkramping bij het aankaarten van criminele feiten gepleegd door allochtonen doet zich ongetwijfeld voor en komt voort uit angst voor de racisme-stempel. Het debat wordt hierdoor soms uit de weg gegaan, wat terecht kwaad bloed zet bij mensen die met deze criminaliteit te maken krijgen. Het is anderzijds perfect mogelijk, Hanne, om deze daden te veroordelen en te erkennen dat ze vaak gepleegd worden door allochtonen, zonder daarbij een hele bevolkingsgroep te culpabiliseren. Zo'n flinke meid als jij moet toch wel in staat zijn wat meer te nuanceren...
Hanne, Raf maakt zich hier nergens schuldig aan 'ontkenningsrethoriek' of 'minimalisering'. Nergens doet hij het probleem van groepsverkrachtingen af als 'een uitlaatklep' voor gefrustreerde vreemdelingen die zich 'onbegrepen voelen door de maatschappij'. Nergens pleit hij voor 'het over het hoofd zien' van dergelijke feiten... Waar hij hoogstwaarschijnlijk ook niet voor pleit is de Citaat:
Citaat:
Laat het alsjeblief niet zo ver komen dat het weigeren om criminele neigingen toe te schrijven aan mensen op basis van huidskleur en origine gelijk kan gesteld worden met 'het meeblaten met de politiek correcte massa'... Hanne...Nu even zonder scheldtirades? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou je liever van het woord "african american" dan? Nochtans werd recent een "african american" uitgesloten van een studentenwedstrijd voor "african americans" omdat hij..... blank was (of moet ik WIT zeggen?) Hij kwam namelijk uit zuid-afrika!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hanne schreef:
[size=1]bla bla bla [/size] "politiek correct" (1) [size=1]bla bla bla [/size] de politiek oncorrect (2) [size=1]bla bla bla [/size] de politiek correctheid (3) verdwaasheid [size=1]bla bla bla [/size] politiek correcte (4) "broodjes aap" [size=1]bla bla bla [/size] de p.c. (5) extruustruus [size=1]bla bla bla [/size] p.c. (6) zelf-versuffing [size=1]bla bla bla [/size] p.c. (7) peletonaanvoerders [size=1]bla bla bla [/size] de p.c. (8) scheldtirades [size=1]bla bla bla [/size] wat politiek correcten (9) als norm [size=1]bla bla bla [/size] "gebakken lucht" rethoriek van p.c.'s (10) [size=1]bla bla bla [/size] je p.c. (11) betogen [size=1]bla bla bla [/size] je eigen p.c. (12) minimaliseringsrethoriek [size=1]bla bla bla [/size] de nodige p.c. (13) veralgemening Hier heb je jezelf werkelijk overtroffen hoor... Maar liefst [size=6]13 keer[/size] "politiek correct" (of variant) in één enkele post en dan nog telkens gecombineerd met een ander adjectief of substantief... Ik ben zowaar onder de indruk! Er is aan u voorwaar een groot redenaar verloren gegaan...
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Aan het woordje "neger" is niets verkeerd. Nikker daarentegen is wel een scheldwoord. Of wil de politiek-correcte goegemeente liever het woordje "kaffer" horen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Afijn, niet dat iemand wakker ligt van wat een homofiele pervert als jij meent hoor. u doet en denkt maar wat u wil, AIDS zal z'n werk wel doen... vroeg of laat... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() P.S. De Ku Klux Klan is anti-katholiek en dus anti-Vlaams want de katholieke religie heeft door 15 eeuwen aanwezigheid de Vlaamse cultuur mee vormgegeven. P.S.2 Je kan niet én fascist én nazi tegelijk zijn mijnheer de vreemdeling! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() [size=6]geen persoonlijke aanvallen[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga daar niet mee akkoord, uw visie wordt overigens niet bevestigd door de statistieken. Feit is dat criminaliteit wel degelijk in belangrijke mate erfelijk bepaald kan zijn, en dat raciale verschillen op meerdere vlakken -waaronder aanleg tot criminaliteit- niet mogen onderzocht worden door de linkerzijde die bang is haar dogma's in rook te zien opgaan. |
|
![]() |
![]() |