![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() U ontwijkt zoals steeds een direct antwoord op een directe en vrij simpele vraag. Vandaar dat ik voor de zevendertigste keer deze vraag stel: "Waarom is Joods nationalisme 'krom' en bijvoorbeeld Palestijns,n Arabisch, Vlaams, Frans of Nederlands nationalisme 'recht'?"
U mag om te antwoorden zelfs meer dan twee lijnen tekst gebruiken. Laatst gewijzigd door roskam : 17 juli 2008 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van de (zogenaamde) 'eeuwenoude joodse gebieden' naar Groot-Israel neem ik aan. Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2008 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Ah, dat wist ik natuurlijk niet dat u het bestaansrecht van België, Vlaanderen en om het even welk ander onafhankelijk land in twijfel trekt. U zou alle grenzen willen afschaffen en broederlijk allen tesamen in een geest van liefde en verdraagzaamheid in één wereldstaat willen leven. Tof, ik heb soms ook van die dromen, tot ik natuurlijk daarna weer wakker wordt. Als zelfs Vlamingen, Brusselaars en Walen al niet onder één dak meer kunnen samenleven, wat moet het dan met Joden en arabieren wel niet zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exodus 23:31 'Ik zal jullie een gebied geven dat zich uitstrekt van de Rode Zee tot aan de zee waaraan de Filistijnen wonen, en van de woestijn tot aan de Eufraat. De bewoners van dat hele gebied geef ik in jullie macht, en jullie zullen hen verdrijven...' 'Groot-Israel' strekt zich aan de kant van Syrië uit tot aan Irak. Tenminste indien God zijn zin krijgt. En meteen levert Jahweh ook al een 'licence to kill' af voor de Joden. Zij mogen dus al de andere volkeren die zich daar bevinden verjagen. Hetgeen de Israeli's nu ook aan het doen zijn. De Syriërs zijn dus gewaarschuwd. Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2008 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2008 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Interessante website van de Israëlische organisatie Zochrot:
http://www.nakbainhebrew.org/index.php?lang=english En stop aub met anti-zionisten systematisch antisemieten te noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat bv veel bedreigender is dat is het Groot-Palestina dat Hamas nastreeft (zie hun Handvest) en niet enkel het grondgebied van het huidige Israël omvat (zonder Joden dus) en het gebied beslaat van voor de grenzen van 1948, het vroegere Emiraat van Transjordanië. Niet dat u van dat Groot-Palestina zal wakker liggen, want wanneer u naar Israël kijkt, gebruikt u een vergrootglas om wat te vinden, wanneer u naar de arabieren (Palestijnen) kijkt zie u niet eens een Qassamraket voor uw voeten inslaan. Hieronder een kaartje van Groot-Palestina ![]() Laatst gewijzigd door roskam : 17 juli 2008 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hamas moet ophouden met hun bedreiging en het bestaan van Israel erkennen. Israel moet de Palestijnen een degelijk land ( = staat ) gunnen en niet een paar stukken grond, gescheiden van mekaar. Deze Palestijnse staat was ook zo beloofd door de mogenheden van toen. Naast de Joodse staat zou er ook een Palestijnse staat komen. En dat is nooit gebeurd. De joden willen teveel land, zogezegd omdat hun voorouders daar ooit hebben gewoond. Maar gedurende 2000 jaar woonde er geen jood in Palestina, behalve enkele duizenden in Jeruzalem en enkelen in Safed. Zo is het gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eén zin volstaat dacht ik zo!
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Eén zin volstaat dacht ik zo!
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Terzijde stelt in vraag, Terzijde is kritisch, iets wat van jou niet kan gezegd worden Is nice I like, Happy times
![]() |
![]() |
#115 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "Extremisten" worden in Israël per wet verboden, neem nou Kach & Kahane Chai. Ik kan mij daar deels wel in vinden, want ik vind de theocratie die Meir Kahane voor ogen had drie keer niks, ook Goldstein was een losgeslagen idioot. Maar aan de andere kant zijn politiek correcte idioten als Olmert aan de macht, daar zou men kritiek op moeten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Hoe maak je psychoten?
Die komen er niet vanzelf, daarvoor moet je ze van een zo jong mogelijke leeftijd blootstellen aan psychoten-TV voor kinderen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Depth of Field : 17 juli 2008 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Zo Gun, speciaal voor jou, zodat er geen verwarring meer hoeft te zijn en jij toch gewoon onbezoldigd reclame kan blijven maken. Waarvoor dank! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Van de drie door jou geciteerde nationaliteiten zouden enkel de Duitsers enige historische aanspraken op een deel van het Belgisch grondgebied kunnen laten gelden en dan met name de Oostkantons (Duitstalig Gewest) dat tot 1920 eeuwenlang deel uitmaakte van Duitsland. Met de huidige regeringscrisis kan dat misschien terug op tafel komen. Niet toevallig dat de koning vandaag als één van de drie bemiddelaars om uit de impasse te raken Karl-Heinz Lambertz de minister-president van de Duitstalige gemeenschap heeft aangeduid. De Coburgs zijn tenslotte toch ook van Duitse origine. Echter, gezien de verschillende aanvalsoorlogen die Duitsland de laatste honderd jaar o.m. tegen België hebben gevoerd, hebben zij die historische aanspraken verbeurd. Maar je weet maar nooit. Mensen vergeten snel.
Laatst gewijzigd door roskam : 18 juli 2008 om 04:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Graag gedaan