![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik laat deze 'trend' aan mij voorbijgaan en een eventuele vriendin / vrouw van mij, die wat haar niet ziet zitten, kan hem 'bollen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, maar mijn grootvader speelde tot enkele jaren terug mee (trainde mee) aangezien hij nog speelde bij de senioren. In den douche had ik dat dan gezien, en ik had er eerst een grapke over gemaakt, waarop hij zei dat 'ons moe het geire had'
![]() Mijn grootva is kei cool trouwens ![]()
![]() |
#104 |
|
![]() Ik treed Laya bij, 't is fris, 't is hygiënisch, 't is praktisch.
Jeuk mag geen excuus zijn, want na enkele beurten is dat verdwenen. Anders biedt scheerolie soelaas. Ik zal mijn man daaromtrent geen regels opleggen, maar wel hopen dat hij zich goed verzorgt en het daar liefst kort houdt of wegscheert. Dat vind ik ook een vorm van zelfrespect en respect voor de ander. Maar ik zou er natuurlijk geen goede relatie voor beëindigen. It's not that a big deal. Ik zal de dingen maar even zeggen hoe ze zijn: ik vind niet dat het kadert in een infantilisering/pedofilisering van het lichaam, maar al zal dat in uitzonderlijke gevallen wel een rol spelen. Het gaat er ook om dat het bij bepaalde seksuele handelingen praktischer is en je rechtstreeks contact hebt met een zachte huid, wat gewoon prettiger is, zowel voor de aanraker als de aangeraakte, vind ik toch. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 september 2008 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar hij of zij zin in heeft. Intiem scheren heeft toch niets te maken met perversiteit of pedofilie? Wat is dat nu voor zever.
Voor sommigen zal het wel te maken hebben met een trend, voor anderen is het een 'gewoonte' of zelf religieus voorschrift. Een tip voor mensen die eens zonder inspiratie zitten: het is een verdomd plezante vorm van voorspel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord trend heb ik ondertussen al enkele keren mogen lezen binnen deze topic. Als je het hebt over een trend dan doet dat te veel denken aan een modeverschijnsel. Volgens mij heeft het daar niets mee te maken; Eerder met een soort taboe dat ondertussen wordt doorbroken. Dertig jaar geleden was de kans groot dat iemand met een kale schaamstreek voor hoer of mietje werd verweten, of voor iemand met een ziekte of iemand die zich niet verzorgde en bijgevolg last had van luizen. Maar kaalscheren omdat je het leuker vond ? Neen hoor, die had ze niet alle vijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wel wel....................als ik dat soort vetzakkerij lees............kan ik enkle aan carlgustaaf aka forumspook denken........Hij is het blijkbaar nog altijd niet verleerd...
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() pass the deutchie to the left hand site....
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 4 september 2008 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementslid
|
![]() Ik zal het zo zeggen ; ik flos al genoeg uit mijn eigen , dus kaal is wel leuk.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() was wel den eerste keer dat zij vroeg of het voorspel nog niet lang genoeg geduurd had :oops again: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |