![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, 7 miljard is minder dan 12 miljard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het artikel leest http://hln.be/hln/nl/1274/Land-in-cr...ard-euro.dhtml Dan stel ik me toch vragen bij zekere dingen die er beweerd worden. Een splitsing zou Vlaanderen 1,2 miljard kosten door oa. iets meer ambtenaren en doordat we zelf aan de meknaam Vlaanderen moeten onderhandelen. Is hier al rekening gehouden met de transfers? Is deze verandering enkel op korte duur? Met welke elementen heeft hij allemaal rekening gehouden? iedere professor kan wel een getal uit de lucht grijpen. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 9 september 2008 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het maakt niet uit wat het kost, op kwaliteit staat nu eenmaal geen prijs.
Als dat de beste tegenargumenten zijn die men kan boventoveren, wel, dan wordt de spoeling vrij dun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Dat ook al (alhoewel we onszelf er nu ook niet voor kunnen ruïneren...). Ik stel me er ook vragen bij, heeft hij bvb ook rekening gehouden met wat de impasse ons kost? Wat de belemmeringen bij elke beslissing ons kosten? Je kan het zelfs niet echt berekenen omdat veel zal afhangen van reacties en factoren die je nu nog niet met zekerheid kan vaststellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() aansluiting bij Frankrijk mogen ze vrij kiezen, dat is democratisch hé ![]() pas daarna een muurtje bouwen met beveiliging ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
arme sukkelaars komen bedelen aan de voordeur om iets te krijgen, dieven komen langs de achterdeur ![]()
|
![]() |
![]() |