![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Jan. Lees diene link die Stab plaatste.
http://www.secessie.nu/?tekst=toonhtml&artikel=8-3 Kost je 10 minuten. Je kan toch 10 minuten zwijgen en lezen eh ?
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
" Secessie is een driemaandelijks tijdschrift uitgegeven door het Mia Brans Instituut over separatisme en directe democratie. De hoofdredacteur van het blad is Paul Beliën, die het blad samen met zijn echtgenote Alexandra Colen uitgeeft. Zij is ook verantwoordelijke uitgever. Secessie heeft als thema het separatisme op zich en directe democratie, maar gezien de politieke situatie van België, worden die vaak in een Belgische context geplaatst. Het blad claimt de intellectuele speerpunt te zijn van de Vlaamse Beweging en kan inderdaad rekenen op de bijdragen van talrijke figuren uit die beweging, zoals Matthias Storme, Boudewijn Bouckaert, André Monteyne, Manu Ruys, Brigitte Grouwels, Marc Platel, Eric Ponette, Frieda Brepoels, Herman Suykerbuyk, Bernard Daelemans, Eric Suy, ... Ook andere figuren als Jos Verhulst, Koenraad Elst, Juul Hannes, Steven Yates, Gerard Bodifée, ... schreven bijdragen. Het blad staat los van het Vlaams Belang en heeft verschillende persoonlijkheden uit de hele Vlaamse Beweging kunnen overhalen om bijdragen te leveren. Dit heeft te maken met het feit dat het blad geen partijpolitiek standpunt inneemt, al werd de veroordeling van het Vlaams Blok uitvoerig besproken. Naast bovengenoemde inspiratiebronnen kunnen genoemd worden het neo-liberalisme, het integralisme en een sterk pro-Amerikanisme. "
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weet ik niet, mss aan jvdb vragen?
![]() |
#104 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou dat maar voor uw eigen, 't zal nog van pas komen. Geef mij maar op tijd een goed glaasje rode wijn om de ondergang van dees apenland te vieren.
Laatst gewijzigd door Garry : 30 september 2008 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
enfin toch iets positiefs ik ben blij dat je voor wijn kiest voor je feestje want dat kan je honderden jaren laten liggen. u beseft dat de ondergang, mocht hij dan al plaatsvinden noch zeer lang op zich zal laten wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() iki vind va ni
|
![]() |
![]() |