![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze denken dat ze er alweer zijn, omdat ze nu een sympathieke knul als president gekozen hebben, die het alleszins allemaal heel mooi kan zeggen, en in de rest van de wereld op gejuich onthaald werd, of op z'n minst op een zucht van opluchting, omdat het niet McSame en z'n merkwaardige running mate was. In Kenya heeft USA alvast gewonnen, straks wordt dat nog de 51st State. En nee, wees gerust, ik maak me niet teveel illusies. Maar ik denk er wel al over na hoe ik de woorden van Obama telkens als dat nodig is tégen hem kan gebruiken, vooral in discussies op Amerikaanse en internationale discussiefora. Overigens is men daar in USA ook al een tijdje mee bezig. Ik begin wel te vrezen voor de toekomst van de Americans die kritiek zullen durven uiten op het beleid van Obama, nu zowel de United Republicrats als We The People voor hem op de knieën zijn gegaan. Het worden zéér spannende tijden, daar bestaat niet de minste twijfel over.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 8 november 2008 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Burgemeester
|
![]() wel eigelijk intriest om te beseffen dat heel dat amerikaans systeem nog een modern jaren 20 model is alla europa toen.
en obama zal daar niks aan veranderen het volk moet dat veranderen. zoals wij dat gedaan hebben en de fransen etc. maar er is hoop want amerika is nog een jong land en al is het ver ver achter op ons systeem het veanderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zich daar aan de overkant van het Atlantische slootje afspeelt zullen we nooit precies weten.
Maar als er één miljard US$ verspild moet worden om iemand tot president te verkiezen, en blijkt dat twee opponerende financieel-economische groeperingen achter het verkiezingsfestijn schuil gaan, begin ik me toch wel een aantal dingen serieus af te vragen. Een aantal zaken lopen scheef in het verhaal van Tarpley, die dus niet kloppen met de feiten zoals die heden ten dage op tafel liggen, niettemin zal er ergens wel vuur zijn want inhoudelijk zit het verhaal te goed in elkaar om uit de duim gezogen te zijn. Helaas zullen we moeten afwachten wat er gebeurd, maar dat Obama lijkt vast te houden aan dat raketschild, is een slechte zaak. Dat moge wel duidelijk zijn. Nu wat betreft Iran. Er werken wat Russen in Buzehr, maar ik geloof niet in de Iraanse kernbom. Een bom hadden ze allang van de Pakistani kunnen krijgen zo niet via de Russen. Ik ken enige feiten in deze materie en zal me zeker niet laten hersenspoelen door een stelletje verknipte VS politieke gangsters. Medio 2009 zien we het politieke gezicht van Obama en hebben Tarpley c.s. ongelijk. In het geval dat ze wel degelijk gelijk hebben zal het voor eens en voor altijd duidelijk zijn wie onze toekomstige vijand is. Een situatie waar ik al een aantal jaren rekening mee houd.
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"we hold these truths to be self evident etc..." we zullen wel zien hoe equal all men gaan worden behandeld, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Toen de Israeli's de tankslag bij Yammit verloren (in de Yom Kippur) hebben ze op het punt gestaan er een te gebruiken. Iets wat ze coûte que coûte gedaan zouden hebben als ze de oorlog dreigden te verliezen. Ik vermoed dat ze er een stuk of tien hebben met x aantal malen de power van Hiroshima.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 8 november 2008 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() Correctie: dat was Frankrijk met deGaulle
![]() |
#109 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik me afvraag, als de Clintons zo sterk stonden in de jaren '90, waarom moest Hillary dan de duimen leggen voor Obama? Zijn de krachten achter hem nog duisterder?
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Aanvankelijk. Maar de VS heeft Israel het materiaal geleverd en Frankrijk een (beperkt) deel van de technologie.
Alle structurele wetenschap om een kernbom te maken ligt in het publieke domein dus zo moeilijk is dat nu ook weer niet, heb je geld heb je de benodigde brainpower. En dat heeft Israel. Toen Snecma geen motoren meer leverde en Dassault geen airframes voor de Mirage, maakten de Israeli's hun eigen jachtbommenwerper, de Kfir. Datzelfde deden ze met hun tanks. En met hun andere wapens. Eveneens in zeer goede samenwerking met Zuid-Afrika en Turkije.
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kent de feiten niet of wil ze niet kennen. De rest is lucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Ik zou dat als volgt formulern:
'de rest is (k)lucht' |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Pierrette,
't is de NWO, zeg ik je!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Dat blijft gissen. Feit is dat Brezinski de drijvende kracht is achter hem en dat is een NWO adept pur sang.
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Hier een overzciht van de leden van Barack Obama's administratie of zijn adviseurs. Allemaal leden van elitaire organisaties die voor een NWO streven en waarvan elke administratie al jaren uit put. Veel verandering zal er niet zijn als je ziet vanwaar ze komen, integendeel, ze werken gewoon verder aan hun eigen belangen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 november 2008 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() ![]() ![]()