![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het doel van normeren, eens tonen aan de gemiddelde mens waar je u aan houdt. Uiteraard kun je vanuit een tabula rasa geest alle onderwerpen overwegen, maar als je de krachtlijnen van vrijheid in respect voor elkaar een beetje doortrekt zul je wel achterhalen wat je best niet doet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben me nu al aant het verheugen op zijn nieuwjaarspreek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Verder ga ik niet reageren op uw reactie betreffende holle argumenten voor een onafhankelijk Vlaanderen. Die discussie wordt al in genoeg topics gevoerd, het gaat hier over iets totaal anders.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld met vraagstelling: respecteer je uw medemens als je iemand onder dwang van een wedstrijdje tegen zijn goesting wormpjes doet eten voor de camera, terwijl die persoon dan eventjes later alles begint uit te braken ? Dus respecteer je uw medemens als je iemand onder het dwingend oog van de camera dingen doet doen die hij nooit zou doen ? Volgens mij niet. het andere voorbeeld bestaat ook: respecteer je uw medemens als je iemand tegen zijn medeweten in zit te filmen, en dingen doet (of laat doen) die hem later in de problemen brengen... Dat voorbeeld is dan wel opgenomen in de wet. het derde voorbeeld: respecteer je elkaar, als je als pers bepaalde negatieve opinies continu begint te herhalen, zoals bvb de waalse pers maandenlang Leterme afschilderde als onbekwaam heb ik feitelijk nog nooit gezien. Het lijkt mij eerder als een individu een persoon aanvalt, dat de wetgever wetten heeft, maar als een 'persgroep' begint dingen te doen, dat in naam van het bedrijf dan in naam van rendement van de kijkcijfers mag dan wel weer meer... En dit uit zich in 'aanvallen' in excessen ala Humo, in problemen met BV's, in perslekken etc Feitelijk vind ik de pers zelfs zodanig zielig ingesteld hier in Belgie, dat ze in het nieuws bijna NIETS vermelden ivm bedrijven en hun economisch nieuws. En dat vind ik op de grens van gepolitiseerde media die wereldvreemd is met de economie. Nu dat is een andere discussie. Maar het blijft een feit dat media debiteert volgens dat de 'professionelen' blijkbaar bekwaam zijn het te fantaseren. En hun fantasie is bvb niet economisch gevormd, maar nogal sterk politiek. Nu die 'mentale vervuiling' en eenzijdigheid in de opleiding, geeft dus een vertekend beeld. En blijkbaar is het gemakkelijker om over het onderwerp Sex, Extreme, Abnormal iets te brengen dan de goeie DUIDING brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien had ie een net ande idee van die normen en waarden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ook zo'n puritein .... telkens er een blote tet op tv kwam _dan spreek ik over meer dan 30 jaar geleden... dus dat was echt wel een uitzondering _ draaide naar 't schijnt de knop ( toen nog zo'n kanaalbox met 1 grote knop met letters erop ) om |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 21:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U begeeft zich hier op het zeer gevaarlijke terrein van politieke censuur. tsss tsss
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 7 december 2008 om 23:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van alle kranten is het maar de Tijd die niveau haalt om goeie duiding te geven... Zij hebben een Financial TImes gehalte. In Belgie is er geen enkele site die de balansen van de bedrijven publiceert. Is er geen enkele site die de bedrijven hun gegevens volgt analyseert en voorspelt. De meeste tijdschriftjes doen niet anders dan techische analyse en een soort wichelroederij op de grafiekjes;.. Voor zo'n slim akademisch gevormd land, hebben we zielige manier van omgaan met informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Staatssecretaris
|
![]() Ouders maken zich terecht zorgen maar als u een soort babysitter verwacht in het medialandschap, dan zendt u toch ook een foute boodschap naar uw kinderen? Ze zullen veel meer zelfvertrouwen hebben zonder enige bemoeinissen. Als het intelligente individuën zijn, banen ze zich wel een weg door dat moeras.
Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 8 december 2008 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 december 2008 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jij het niet kunt is voor mij al zeker. Ik twijfel eraan of je zelfs klaar bent voor verantwoord ouderschap. En het zou mij niet verwonderen als je kinderen hebt, dat je van die losgeslagen nozems gekweekt hebt.
|
![]() |
![]() |