![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
Bekijk resultaten enquête: Ik steun... | |||
Israël |
![]() ![]() ![]() |
34 | 39,53% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
39 | 45,35% |
niemand. Dat ze elkaar maar de kop inslaan. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,12% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cijfers waren idd niet correct. Mijn fout.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Israëliers hadden reeds lang geleden hun omgeving moeten opkuisen . Als ze systematisch elke grote muil die opstond tussen de Palestijnen uit de weg laten ruimen hadden, en dit op discrete wijze, door vetbetaalde beroepsmoordenaars , zou de situatie er vandaag veel beter uitzien. Vandaag is er aan beide kanten zoveel bloed gevloeit, zoveel leed geschieden, dat de haat er voor generaties lang diep inzit, dus op een spoedige vrede moet er niet gehoopt worden. Voeg daar de oorlogsstokers van de omliggende landen aan toe, die de Palestijnen wapens aan de hand doen, en je kan schatten dat er nog veel mensen gaan sterven, en afzien in die streek... |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Fijn dankuwel.
Nu nog even de linkjes laten zien die de rest van uw beweringen staven, en we zijn er. |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De joodse jeugd, jongens en meisjes, moet 2 jaar verplichte legerdienst doen, in oorlogstijd , en in die omgeving , precies ook geen grapje ... |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=21
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 9 januari 2009 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We moeten zowel het imperialisme van de Zionisten afkeuren als het Islamo-fundamentalisme van Hamas.
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() De poll is een beetje ongenuanceerd maar ik hoop dat het Palestijnse volk op een dag krijgt wat het verdient, namelijk een eigen staat waar ze in vrede en veiligheid kunnen leven.
|
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ik ben eerder Palestijns-gezind, maar aangezien ik het geweld en de religies-nationalistische inslag van Hamas niet goedkeur steun ik niemand in dit conflict. Op de burgerbevolking na, dan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() In 1948 hebben ze dat geweigerd en vanaf toen is de miserie begonnen. Ze zijn ook nooit tevreden die palestijnen. Als ge nooit tevreden zijt, krijgt ge vroeg of laat problemen.
|
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() M'n steun gaat uit naar de Palestijnse Arabieren. Met voorkeur de niet-islamistische volksnationale gezinden en/of organisaties.
|
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#117 |
|
![]() Ik sta achter rechtvaardigheid en de rechtvaardigen, ook al zijn het mijn vijanden, en ik ben tegen onrechtvaardigheid en schuldigen ook al zijn het mijn broeders,.
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo zie ik het ook. De Arabieren hebben elke mogelijke verdeling van land geweigerd en de Arabische buurlanden hebben telkens oorlog gevoerd om Israel van de kaart te vegen.
|
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo denkt Hamas dus ook: Zij erkennen Israel niet en met zo'n radicaal standpunt en de daarbij gebruikte middelen zal er dus nooit een oplossing komen voor het Israelisch-Palestijns conflict.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 9 januari 2009 om 21:16. |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |