![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit heeft vast ook met Vrede te maken:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die nu nog niet de ongelijke verhoudingen tussen moslims en de ongelovige honden zien, moeten eens snel hun ogen openen. En dat terwijl de moslims numeriek gezien niet eens zo veel voorstellen. Sommigen ervan schamen zich zelfs voor het buitensporige gedrag van hun medemoslims, gedrag waarvoor onze dhimmi-regeringen maar al te graag op inspelen. Neen; iedereen gelijk behandelen is de oplossing! Je kunt niet 1 bevolkingsgroep privilegeren zonder een andere te duperen. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 februari 2009 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Je moet ze niet verkeerd begrijpen hoor, Libje. Het is hen om vrede te doen, dat is toch duidelijk! En �*ls ze al eens boos zijn (zie draad die vredelievend en vriendschappelijk naar "Maatschappelijke discussie" is gedonderd), dan is dat terecht. Ook zullen Stijn Meuris en Phara(o) de Aguirre géén programma's maken over deze teréchte boosheid, want die is helemaal niet belachelijk. Voorbeelden te over van onderwerpen waar GEEN grapjes over gemaakt worden op de VRT hoor! Ook over in brand gestoken synagoges hoort men trouwens erg weinig op de Belgische Staatstelevisie.. |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 4 februari 2009 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar nu iets anders. Even een uitstapje naar Minnesota USA waar ze een opvoedkundig videootje hebben gemaakt. In deze video zie je hoe het hijacken (of kidnappen) veel aantrekkingskracht heeft bij Mohammedanen. In de video wordt stap voor stap getoond hoe Hamas aanhangers een 'neutrale' demonstratie proberen weg te kapen . http://www.youtube.com/watch?v=ZhOW_...layer_embedded Laatst gewijzigd door Mahalingam : 4 februari 2009 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens.... waar is heel die topic over de boze moslims gebleven? Ik vind die niet meer terug.
Eerst stond die ergens onder het Gaza-probleem, maar dan bleek het een maatschappelijk probleem te zijn en nu is het voor zover ik kan zien nergens meer te vinden? Wat doe ik fout?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wellicht is die na verplaatsing naar 'Maatschappij en Samenleving' per ongeluk gewist door de moderatie? |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit animal farm gelezen? De brave vlaming zou gaan denken dat de maatschappij evolueert naar dit bekende boek. Iedereen is gelijk alleen zijn politiek correkte en vertegenwoordigers van de islam nog ietske meer gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....60#post3962160 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#112 | ||
Minister
|
![]() Als je even terug kijkt naar die demonstratie in Malmö, waar een klein groepje pro-Israel demonstranten werden belaagd door een veel grotere massa onvriendelijke tegendemonstranten die met flessen, vuurwerk en traangas gooiden, dan zie je hoe de mensen van pro-Israel gedekt door de politie werden afgevoerd van het plein en dat de politie geen actie ondernam tegen de gewelddadigen.
Was dit omdat de politie dan het onderspit zou delven? Vast en zeker speelt dat een rol, maar het is aan de leiding om voldoende mankracht in te zetten. In een Zweedse krant zijn nu berichten opgedoken over welke instructies de politie heeft gekregen. Iemand heeft uit de school geklapt. http://www.skanskan.se/article/20090...gor-inget-alls Via de Google vertaaldienst krijg ik o.a. dit te lezen: Citaat:
Citaat:
"Het recht om een tegendemonstratie te houden geeft niet het recht om de demonstratie te hinderen of te stoppen" en "Wanneer een tegendemonstratie niet meer vredig is en de demonstratie gaat verstoren, dan stopt de constitutionele bescherming van de contrademonstranten". Ik vraag me of hoe het bij onze (Nederlandse bedoel ik) politie zit. Die hebben vaak ook op vergelijkbare manier gehandeld. Ik herinner mij b.v. de demonstratie van vorig jaar januari op de Dam waarbij de lievertjes van de Antifa (200+) zoveel druk uitoefenden dat de politie de anti-islamiserings demonstranten na een half uurtje aanzegden te vertrekken omdat ze de boel niet in de hand konden houden en de veiligheid niet meer garanderen. Er waren 50 demonstranten en zeker >80 politiemannen (plus heli en 8 paarden). Ik kreeg niet de indruk dat die politiemensen op de hand van de Antifa waren, in tegendeel. Hadden die ook vergelijkbare orders van bovenaf? Zijn er mensen op dit forum die ook ervaringen hebben met politie optredens tijdens demonstraties die de 'powers that are' onwelgevallig waren? Mij komt een anti-islamisering demonstratie voor de geest in Brussel die uiteen werd geslagen dan wel dat de deelnemers werden gearresteerd. Inclusief euro-parlementariers wat later nog een diplomatieke rel gaf met Italië. |
||
![]() |
![]() |
#113 | |||
Minister
|
![]() Bekijk eens dit korte filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=PcvdGb-KlOg Het zijn geen Kassam raketten en het is niet in Israel. Dit is huisvlijt uit Zweden. Vorige week werd er opnieuw een pro-Israel demonstratie gehouden in Malmö. Daar worden Mohammedanen boos om dus deden ze een tegendemonstratie, net zoals de vorige keer, en ook weer op dezelfde plek. Maar de politie heeft geleerd van de vorige keer. Nu was het hele plein afgezet en behalve de anti's kon niemand de pro-demonstratie zien. De twee afgestoken vuurpijlen hadden wel voldoende bereik om de afstand te overbruggen. De pijp-bommen kwamen gelukkig niet ver genoeg, dus er zijn geen gewonden of doden gevallen. De flessen kwamen ook niet ver genoeg. Deze keer was er geen traangas. http://tedekeroth.wordpress.com/2009...demonstration/ bericht er over. Over de aantallen aanwezigen is men het niet eens. Dat loopt van 100 tot 400 pro- dan wel anti- afhankelijk van welke krant je leest. Citaat:
Ik weet niet wat voor geweld ze verwachtten dat niet gebeurd is. We zullen de flessen, pijpbommen en vuurpijlen maar rangschikken onder 'unexpected violence'? De krant heeft wel zijn tekst aangepast: eerst waren er 200 pro en 400 anti, later werden dat respectievelijk 400 en 300. Volgens ander krantekoppen was sprake van "Ten arrested at Malmö pro-Israel demo". Voor de duidelijkheid: de gearresteerden behoorden tot de anti's, niet de pro's zoals je waarschijnlijk zou concluderen. De pro-demonstratie had ook diverse spandoeken die inhaakten op recente brandende kwesties (lees er verder over onder deze foto). grisajävlar is fucking pigs" en de brandende kwestie gaat over apejävlar is "fucking apes" ![]() Er is een serie foto's te zien bij http://sydsvenskan.se/malmo/article4...festation.html Een vorige demonstratie (in December) heeft voor de politie nog een staartje gekregen. Ik vertelde al dat er onrust was binnen de politie omdat ze het niet eens waren met de orders van de top. Dat de mentaliteit van de agent-op-straat anders is dan het hogere politiek benoemde kader komt duidelijk naar voren in dit bericht: http://www.thelocal.se/17368/20090205/ Citaat:
Citaat:
Politiemannen zijn geen uitzondering. Zij worden als geen ander geconfronteerd met de uitwassen van de verrijking. Dus als ze in de hitte van het gevecht verbaal hun hart luchten, dan moeten ze geen politiek incorrecte woorden gebruiken om de stenengooiers aan te duiden. Ook de minister is ontdaan. Niet over het geweld maar over de woorden. Misschien is er een heropvoeding voor deze agenten te regelen? Of een cursus agressie-beheersing? Volgens mij hebben ze dat niet in Wallonië. Tenminste als ik terug denk aan het politie optreden in Brussel bij de anti-islamisering demonstratie. Daar werden zeer nare woorden gebruikt (salle Flamant?) tegen de gearresteerden en ook met de agressie-beheersing van de agenten was het droevig gesteld. |
|||
![]() |
![]() |
#114 | |||
Minister
|
![]() Sinds de toestand rondom Gaza genormaliseerd is (er vliegen gemiddeld per dag zo'n 5 Kassam raketten richting burgerdoelen), zijn er weinig rally-punten om Pro-Gaza te gaan demonstreren. Maar vandaag (en de komende paar dagen is er een goed focuspunt in Zweden Malmö: de Davis cup wedstrijden tussen Zweden en Israel. En de gelegenheid wordt gegrepen. In de ochtend was er een vredige demonstratie (over de vredigheid van de meegedragen en geroepen teksten heb ik geen informatie).
Maar de na-demonstratie, dat was wat anders. Heden zijn de eerste wedstrijden gespeeld met het Israelische team. Zoals al tevoren was aangekondigd zonder publiek. Niet dat er te weinig belangstellling voor was. Honderden zijn komen aanmarcheren vanuit het stadscentrum naar de tennishal. Allen wilden ze dolgraag bijwonen hoe het Israelische team in de pan wordt gehakt door de Zweden. Maar de politie hield ze tegen. Dat was tegen het zere been dus werd er op de politie ingehakt. Citaat:
Citaat:
![]() Deze foto toont enkele moedige verzetstrijders die politiebusjes aanvallen. De rook op de achtergrond is niet van explosieven maar van vuurwerk. De stenen op de straat zijn wat groot om te gooien (je moet sterke spieren hebben) maar prima bruikbaar om mee te hameren. http://www.volkskrant.nl/sport/artic..._Zweden-Israel Nog even over die stenen op die foto. Daar lees ik het volgende over: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#115 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hier een clipje :
http://www.youtube.com/watch?v=zo90U3uqKBo Ongelooflijk hoe de politie alles toelaat. Zweden is duidelijk overgenomen.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() de realiteit is dat de Israelis overal steeds meer worden geconfronteerd met hun misdaden jegens de Palestijnen en gewoon niet meer welkom zijn.
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Dom - misdaden - niet welkom. En ![]() Spannend hoor. Je kunt maar een hobby hebben zou ik zo zeggen. |
|
![]() |