![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ansjovis is top. Alleen poesjes houden niet van gezouten ansjovis.
Alleen heb ik dat hier inderdaad nog niet op een martino gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik haal mijn preparé bij zo'n kleine zelfstandige boer, hoor. *hipsterbrilletje*
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 13 juli 2013 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans..
Als de Gentenaars in de Schelde zeiken, zijn het de Antwerpenaars die ervan drinken.... Dat is simpele aardrijkskunde.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Martino is met zoute ansjovis, en daarmee uit. Ik ben bijna zeker dat die martibo-saus zelf ook ansjovis bevat. En geen klootsalades erbij. Zeker geen komkommer. Hoogstes een cornichongske. Nooit komkommer. Zelfs niet op een broodje komkommer.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ik gent gewerkt en de helft van de martinobestellers specifieren daar extra bij "maar zonder ansjovis". In Antwerpen is het een verwaasloosbare minderheid die er extra ansjovis op besteld. Conclusie: Martino is zonder Ansjovis alvast lekkerder voor de meerderheid van de Vlamingen, ongeacht hun woonplaats. Laat ons het recept dan maar betonneren. Zij die ansjovis wensen bestellen hem erbij. Indien vergeten kan het achteraf nog rechtgezet worden. Andersom kan dat niet. Einde discussie. terzijde voor superstaaf: Komkommer hoort idd niet tussen een broodje.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 13 juli 2013 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met ansjovis. Een martino zonder ansjovis is gene martino meer. Een pitta met schaapsvlees die gemaakt is zonder schaapsvlees...dat is pas slecht. En zovelen eten het...de dommeriken. Slachtafval.. gemaakt van die duitse turken. Bah..ekkes...slecht...bweurk.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() A-martino zal voor zeerovers zijn
als je een martino met ansjovis eet sta je stokstijf op je boot |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was nog nooit bij me opgekomen dat er bij een broodje martino ansjovis hoorde. Maar ik ben wel fan van ansjovis, dus misschien moet ik het eens proberen de volgende keer dat ik in Gent ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is dat de mode in Gent of Antwerpen, maar normale mensen bestellen een vanilleijsje. ![]() Citaat:
Citaat:
En de verse ajuin? Citaat:
Beiden zijn snelgroeiende rotzooi waar iedereen u wil mee opzadelen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martino zonder komkommer ?? I KILL YOU !!!!
Met stukjes bloemkool er tussen , en ik laat u leven ![]() Citaat:
![]() Ik ben ooit 1 keer in de Quick in Brussel-Noord (Station) geweest !! 1 Beet van , denk ik , broodje kip met kaas of saus of zoiets , heb de gehele zooi , incluis friet , zichtbaar in de vuilbak gekapt !! Onder het spoor stond daar toen ook een hamburgertent , heb me daar toen te pletter volgestompt met brooikes hamburgers ![]() inderdaad ![]() btw: ik lust beide zelfs apart ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |