![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Ik wil maar zeggen: de enige links die er te vinden vallen tussen het VB en Adolf Hitler zijn:
- een kleine groep van mensen die een 'collaborateursverleden' hebben of er van afstammen. (Maar maar heel weinig van die mensen hebben echt iets misdaan in mijn ogen.) - een nog veel kleinere groep van laten we ze 'nostalgici' en 'jodenhaters' noemen. liggen daar niet de roots van het vb in die kleine of kleinere groep of hoe verklaart men dat deze groep zich in het begin al aangetrokken voelde tot deze partij |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementslid
|
![]() verdrie............ dat is hier precies drieX is scheepsrecht.......... mijne PC heeft gelijk kuren.....
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 21 februari 2009 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() oeps dubbel........... sorrrrrrrieeeeeeeeeeeee
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 21 februari 2009 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementslid
|
![]() den Tom "Leen-aars" en gans den VRT mag van mij voortdoen hoe ze bezig zijn............ ze zouden enkel den naam moeten veranderen en er "Medi-channel" of "Ziekenzorg TV" van maken ....... als ge te véél gegeten en gedronken hebt en ge voelt u zo slecht als nen hooooond en gans uw spijsverteringsstelsel ligt oveerhoop...... zet ge effekes uwen TV op de rode-staatszender en hop............ gans uwe maaginhoud komt naar boven en ge zijt van uw miserie verlost............ efkes naspoelen met bruiswater en ge zijt genezen.........
![]()
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Word eens wakker man, het 70-puntenprogramma is al acht jaar afgevoerd
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...maar ook goede dingen, zoals het instellen van de "stasi", en de daarbijhorende kontrole op de media...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heeft men schrik om ze uit te nodigen... omdat men schrik heeft van zelf voor schut gezet te worden! Laat iemand zoals Annemans maar eens opdraven in vele debatten: er zullen er zich een paar niet goed bij voelen! Dus: proberen monddood te maken. Il n'y a que la vérité qui blesse... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of geen politiekers in die programma's of politiekers uit alle strekkingen! Het is aan "het volk" om uit te maken wat ze ervan denken en waarom. Nu zegt men tegen het volk dat de politiekers aan de macht wel in hun plaats zullen denken en beslissen. Democratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ja, DDR-democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, vooral bepaald gespuis binnen bepaalde bevolkingsgroepen. Of ben jij voorstander al het gespuis uit de vier wereldhoeken hier onderdak te geven en "belg" te maken? Wil je me eventjes een land opnoemen waar het eigenlijk niet "eigen volk eerst is"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over zoiets als "het VB". Het gaat over een grote groep mensen die de hypocrisie en het ter plaatse trappelen van de andere partijen beu zijn. Over andere partijen die zich vooral met hun eigen jobs bezig houden, de kranten komen er stilaan vol mee, naar de verkiezingen toe. Over politiekers die (bijna) allemaal als bij wonder kinderen hebben die ook geschikt zijn om politieker te spelen, zo maar... enz enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, ... maar jij weet blijkbaar niet over wat je aan het praten bent!
Jij bent het die bepaalde beweringen maakt: jij moet de bewijslast leveren. Er lopen er al genoeg rond die "weten" dat de VB-kiezers allemaal gespuis zijn, van horen zeggen. Maar twee zinnen uitleg, dat gaat niet. Tenzij "ze zijn racistisch"... Waarom, dat is al wat moeilijker. Ze krijgen dan meteen een lawine aan reacties die aantonen dat ze het bij het verkeerde eind hebben, maar dan doen ze alsof hun neus bloedt. En vijf minuten later weten ze weer helemaal van niets meer... en strooien weer hun vroegere ideetjes rond. Laatst gewijzigd door andev : 23 februari 2009 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Precies of die zure ajuinschijters van 't "Vloms Belange Ni" zouden passen in een entertainementprogramma van enig niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het VB een democratisch verkozen partij is en evenveel rechten heeft als eender welke andere partij. Ik stuurde een mailtje naar het CGKR en kreeg bericht dat mijn melding weerhouden werd en dat het dossier geopend werd. |
![]() |
![]() |