Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2009, 12:24   #101
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat kan wel genoeg zijn om de auto om zeep te helpen. Omgekeerd is minder erg zolang dat er dan meer naft dan diesel bij zit.
hij was niet om zeep dankzij de garagist-tovenaar, maar de mensen achter mij zagen wel niets meer als ik doorreed van de rook...nie echt milieuvriendelijk denk ik
Oud 26 maart 2009, 10:48   #102
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Deze gerechtsdienaar dacht dat hij met een paljaske te doen had en dat hij de wet kon overtreden.

Even dat dom burgertje zijn voorrang van rechts afsnijden zei hij, die stoppen toch.

Maar wat gas bijgeven kan ik ook. Boem en hij lag op mijn kapoot te waaien naar de getuigen.
Zolang je maar in je recht bent mag je inderdaad iedereen doodrijden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 09:53   #103
eno2
Banneling

Standaard verschil van job

Mijn collega-vertegenwoordiger die een traagzaam overstekend oudje morsdood gereden had tegen overdreven snelheid, kreeg de dag daarop al een nieuwe firmawagen.

Mijn collega-taxichauffeur die een traagzaam overstekend oudje op het zebrapad doodgereden had aan 't Zuid in Gent, werd op staande voet ontslagen.

Da's 't verschil van job, zie.
Oud 30 maart 2009, 10:53   #104
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Mijn collega-vertegenwoordiger die een traagzaam overstekend oudje morsdood gereden had tegen overdreven snelheid, kreeg de dag daarop al een nieuwe firmawagen.

Mijn collega-taxichauffeur die een traagzaam overstekend oudje op het zebrapad doodgereden had aan 't Zuid in Gent, werd op staande voet ontslagen.

Da's 't verschil van job, zie.
of lease contract en verzekering
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 21:27   #105
Jedd
Banneling

Standaard

ik ben vanmorgen met mijn nog geen maand oude auto tegen mijn eigen garage gereden.

Met dank aan het zomeruur dat ervoor zorgde dat ik nog sliep toen.

ik weet niet goed wat doen : zelf dokken of aangeven aan de verzekering :
Vanaf wanneer is het voordeliger om dit toch maar aan te geven aan de (full omnium) verzekering ? 't zal in ieder geval ni goeiekoop zijn om alles te herstellen

Laatst gewijzigd door Jedd : 30 maart 2009 om 21:27.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 11:28   #106
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
ik ben vanmorgen met mijn nog geen maand oude auto tegen mijn eigen garage gereden.

Met dank aan het zomeruur dat ervoor zorgde dat ik nog sliep toen.

ik weet niet goed wat doen : zelf dokken of aangeven aan de verzekering :
Vanaf wanneer is het voordeliger om dit toch maar aan te geven aan de (full omnium) verzekering ? 't zal in ieder geval ni goeiekoop zijn om alles te herstellen

Krassen of echte deuken?

Potje lak en polieren kan wonderen doen.
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 31 maart 2009 om 11:28.
Oud 31 maart 2009, 16:23   #107
Jedd
Banneling

Standaard

deukjes die polieren onmogelijk maken

in de garage (ze spraken aliicht wel voor eigen winkel) was de conclusie simpel : nieuw paneel en nieuwe deur

kutzomeruur
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 16:27   #108
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Uitlaat Opel Corsa 1.6 i
491 Euro: 3 dagen voor niets gewerkt.
Oud 31 maart 2009, 16:30   #109
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
deukjes die polieren onmogelijk maken

in de garage (ze spraken aliicht wel voor eigen winkel) was de conclusie simpel : nieuw paneel en nieuwe deur

kutzomeruur
Aha: Omnium dus.
leve de manmanman club
Oud 1 april 2009, 00:40   #110
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

kom aangereden op steenweg asse-dendermonde, voor mij een donkerblauwe audi die "verdacht" netjes de snelheid in de smiezen heeft en zich strikt aan de verkeersborden houd, ik erachter zelfde slakkegang maar niet gehaast, even verder hangen we achter een traktor met een constructie achterop die vol blauwe groentenbakskes staat en die tergend traag (20 per uur of zo) voor ons aan t'rijden is, op die moment komt er ne kerel met een BMW'ke vlak in mijn kont hangen en een beeteke met zijn lichten knipperen... afin ik lig er niet van wakker en volg gewoon mijne voorganger.... opééns sjeesd die kerel, luid klaksonerend over de volle witte lijn in een zone 50 tegen waanzinnige snelheid gans de cierk voorbij..... en op de moment dat hij mij voorbijstuifd zie ik uit het raamke van de audi die voor me bolt een arm naar buiten gaan die een blauw zwaailicht op zijn dak zet.... en de achtervolging ingaat....
paar kilometer verder ben ik de tractor voorbijgekunnen en nog wat verder stond een BMW'ke aan de kant samen met nen blauwen audi en drie gasten in uniform.... k'ben niet gestopt maar k'heb is effkes geklaksoneerd en k'voelde mij écht goe !
Oud 1 april 2009, 05:23   #111
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Uitlaat Opel Corsa 1.6 i
491 Euro: 3 dagen voor niets gewerkt.
Remus sportuitlaat Corsa 1.8 :
200 euro...

Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 13:17   #112
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
kom aangereden op steenweg asse-dendermonde, voor mij een donkerblauwe audi die "verdacht" netjes de snelheid in de smiezen heeft en zich strikt aan de verkeersborden houd, ik erachter zelfde slakkegang maar niet gehaast, even verder hangen we achter een traktor met een constructie achterop die vol blauwe groentenbakskes staat en die tergend traag (20 per uur of zo) voor ons aan t'rijden is, op die moment komt er ne kerel met een BMW'ke vlak in mijn kont hangen en een beeteke met zijn lichten knipperen... afin ik lig er niet van wakker en volg gewoon mijne voorganger.... opééns sjeesd die kerel, luid klaksonerend over de volle witte lijn in een zone 50 tegen waanzinnige snelheid gans de cierk voorbij..... en op de moment dat hij mij voorbijstuifd zie ik uit het raamke van de audi die voor me bolt een arm naar buiten gaan die een blauw zwaailicht op zijn dak zet.... en de achtervolging ingaat....
paar kilometer verder ben ik de tractor voorbijgekunnen en nog wat verder stond een BMW'ke aan de kant samen met nen blauwen audi en drie gasten in uniform.... k'ben niet gestopt maar k'heb is effkes geklaksoneerd en k'voelde mij écht goe !
En ge hebt er niks aan gedaan om die audi uit te schakelen?
Oud 1 april 2009, 13:31   #113
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
Ik heb onlangs iets vergelijkbaars voorgehad op de aansluiting van de E40 op de Ring, richting Leuven. Die bocht daar is nogal scherp, dus daar word je verondersteld genoeg af te remmen. Terwijl ik dat doe, komt zo'n dikke Audi in mijn gat hangen, om vervolgens mij langs rechts over de pechstrook in te halen en de boch in te vliegen. Net als ik eens heel hard wil vloeken (die man hoort dat niet, maar het lucht op) komen er zwierig twee zwaantjes voorbij. Zwaailichtje aan, ééntje voor, ééntje achterde Audi, en bij de volgende afrit stond hij mooi aan de kant. Schadenfreude, ik hou daarvan.

(Iets minder spectaculair zijn de wagens die je met gierende banden voorbij schieten en bij het volgende verkeerslicht naast je staan. Ik lach dan altijd even vriendelijk naar die mensen - vinden ze leuk).
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 10:52   #114
eno2
Banneling

Standaard

Mijn allerstrafste autostoot is en blijft, dat ik al vijftien jaar geen auto meer rij.
Oud 9 april 2009, 10:53   #115
eno2
Banneling

Standaard

En nu maar wachten op het open doelpunt.
Oud 9 april 2009, 10:55   #116
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

een autostoot

Jaja, da's lekker
Oud 9 april 2009, 10:56   #117
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
En nu maar wachten op het open doelpunt.
Zal ik ze dan maar benuttigen
Oud 9 april 2009, 12:05   #118
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Bij een proefritje de dag voor een autorodeo tegen 90 per uur op de opligger gereden omdat het gaspedaal bleef hangen. Buiten een paar schrammen op de aanloopplanken en het feit dat de oplegger 23 meter was voortgeduwd is alles voorspoedig afgelopen. Mijn medecrossers beweren nog nooit zoiets gezien te hebben.

Oud 10 april 2009, 10:01   #119
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Bij een proefritje de dag voor een autorodeo tegen 90 per uur op de opligger gereden omdat het gaspedaal bleef hangen. Buiten een paar schrammen op de aanloopplanken en het feit dat de oplegger 23 meter was voortgeduwd is alles voorspoedig afgelopen. Mijn medecrossers beweren nog nooit zoiets gezien te hebben.

!
Hebben jullie geen remmen?

Laatst gewijzigd door eno2 : 10 april 2009 om 10:02.
Oud 10 april 2009, 10:10   #120
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert Bekijk bericht
Ik heb onlangs iets vergelijkbaars voorgehad op de aansluiting van de E40 op de Ring, richting Leuven. Die bocht daar is nogal scherp, dus daar word je verondersteld genoeg af te remmen. Terwijl ik dat doe, komt zo'n dikke Audi in mijn gat hangen, om vervolgens mij langs rechts over de pechstrook in te halen en de boch in te vliegen. Net als ik eens heel hard wil vloeken (die man hoort dat niet, maar het lucht op) komen er zwierig twee zwaantjes voorbij. Zwaailichtje aan, ééntje voor, ééntje achterde Audi, en bij de volgende afrit stond hij mooi aan de kant. Schadenfreude, ik hou daarvan.

(Iets minder spectaculair zijn de wagens die je met gierende banden voorbij schieten en bij het volgende verkeerslicht naast je staan. Ik lach dan altijd even vriendelijk naar die mensen - vinden ze leuk).
Doet mij denken aan iets waar ik +/- 20 jaar geleden getuige van was. Ik werd op de E40 ingehaald door drie snelheidsduivels die tegen mekaar aan het racen waren. Spijtig voor hen reed er iets verder een BMW van de rijkswacht maar ze hadden die op tijd gezien en ze remden uit alle macht om achter de rijkswachters te blijven. Even verder namen de rijkswachters de afrit en die drie koerskemels gaven terug gas op de plank. En dan rijden die rijkswachters terug de E40 op...
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 10 april 2009 om 10:10.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be