![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.medium4you.be/Agression-a...aggravees.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() neen, maar als 't zoveel voorkomt, zal t wel eens gefilmd zijn he?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() ok, doet u maar, dan zullen we de bronnen eens uitspitten. edit : ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en moet dit "christelijk geinspireerd geweld voorstellen?" komaan he filou, als dat alles is wat zelfs jij kan opsnorren... t moet zijn dat er niks is. ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nee maar de arabieren hebben dan altijd toch die pech dat ze met hunne smoel op de camera staan. of worden die juist geplaatst als zij in de buurt zijn? uit racistische overweging? ![]() voor elk filmpje dat jullie geven, kunnen wij er toch tien, tien keren erger tegen over stellen?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Succes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() neenee. u werd gevraagd om een op christelijk geweld geinspireerd filmpje te posten. want volgens u komt dat evenveel voor als moslim-geinspireerd geweld. nu draait u de vraag om.
maar ze komen
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() en btw? welke 2 hebt u gepost? die 2 van filou... sorry zenne, maar da's geen christelijk geinspireerd geweld he.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Gouverneur
|
![]() WARNING! ISLAMIC VIOLENCE ! extremely GRAPHIC!
http://www.ogrishforum.com/attachmen...1&d=1236690668 http://www.theync.com/media.php?name...iraqi-citizens (film) http://theync.com/media.php?name=107...being-beheaded (film) http://www.truthtube.tv/play.php?vid=522 (film) http://www.liveleak.com/view?i=176_1187215494 (film) op 0,15' pil en u weet dat ik in no time tot 20 geraak....
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 10 april 2009 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Om even terug te komen op het gebeuren in die Franse bus waar dit draadje mee begon: we hebben voor niks ons over deze zaak gebogen. Zo er g was het niet. het had echt niets te betekenen.
Het slachtoffer is een student politieke wetenschappen en die heeft een interview gegeven aan de Figaro La victime agressée dans le bus témoigne Ik maak eruit op dat de daders helemaal niets kwaads in de zin hadden. Gewoon kwajongens gedoe. Dat de chauffeur niets deed: tja, dat behoort waarschijnlijk niet tot zijn taak. De politieman die het filmpje van de bewakingscamera lekte, die is medeplichtig aan rassenhaat opwekken. Die gaat een terechte douw krijgen. En het is wiedes dat hij geslagen werd . Had hij maar niet zijn mobieltje terug moeten gaan eisen van die jongens. Hij betreurt dat het zo gelopen is en dat de film de racisten in de kaart speelt. Dus er is geen reden meer om deze draad voort te zetten. De moderatoren kunnen gevoegelijk dit sluiten. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 10 april 2009 om 23:28. Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjas!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Partijlid
|
![]() Waarom dat die kerels zo door het lint gaan blijft me een compleet raadsel.Is het een soort van clanmentaliteit of is het gewoon pure boosaardigheid?
Men kan zich de vraag ook stellen waarom niemand die man ter hulp is geschoten maar ik denk dat tegenwoordig bijna iedereen wel op zijn hoede is want je wordt voor het minste vermoord. Enfin vinden ze de daders van die zinloze kloppartij dan mogen ze van mij gerust het land uitgeschopt worden want ik ben echt van mening dat iemand die zich zo gedraagt alle waarden en normen jengens zijn medemens heeft verloren! Men kan niet alles afschuiven op kansarmoede en/of racisme. Moesten die kereltjes alleen zijn geweest dan ben ik er nog niet zo zeker van dat ze zo de "held" hadden uitgehangen. Jammer dat in deze zogenaamde moderne tijden zulk primitief gedrag nog voorkomt! Spijtig dat we iedere dag opnieuw tot de conclusie moeten komen dat we niets leren uit de fouten die de geschiedenis ons iedere dag voor de neus houdt!!!
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zitten die kerels op dat filmpje aan de drugs of zo.
En ik ben het met je eens Averrechts; jongeren die zich zo gedragen moet je heropvoeden tot ze zich normaal kunnen gedragen maar niet door hen naar het buitenland te sturen; gewoon in het land waar ze wonen of recht op verblijf hebben en de kosten: daar laat je hen zelf voor werken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister
|
![]() Een "concealed carry permit" voor rechtgeaarde burgers zou zo'n ettertjes al 2 keer doen nadenken voor ze zo'n toeren uithalen.
Als je bij het stelen van een GSM als resultaat een .45 in je reet kan krijgen is de lol er misschien snel van af...
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() De moslimmadammekes hebben het toch zo goed ....
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...eek-vast.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog eens goed kijken. Ik zie daar toch één passagier die probeert tussen te komen. (Agressor "pootje lapt") en vervolgens een vuist in zijn gezicht krijgt. Daarna evacueren de passagiers het voertuig.
|
![]() |
![]() |