![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Dimensie;4143130]
Citaat:
![]() Dingen die niet in uw 'kraam' passen ontkennen is gemakkelijk natuurlijk, evenals met allerlei verwijten uw medemens beledigen. Daar bent u kampioen in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik nodig je vriendelijk uit om je kennis bij te schaven door bij vb enkele woorden op te zoeken waarvan je de betekenis niet begrijpt. Ik ben de Moeder Theresa van dit forum ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Dus telkens jij en je progressieve vriendjes bakken kritiek geven op de RKK, de paus, kaloten en consoorten ben jij eigenlijk overdadig aan het demoniseren .... volgens jouw eigen logica. Laatst gewijzigd door Dimensie : 3 juni 2009 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze post bewijst nog maar eens dat uw zelfkennis nihil is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is natuurlijk trendy en politiek correct om te doen alsof islamkritriek gelijk staat met het demoniseren van moslims. In mijn ogen is het tamelijk idioot te doen uitschijnen dat een ideologie hetzelfde is als een mens van vlees en bloed. Voor het geval je het nog niet zou begrijpen. We horen de sossen dezer dagen nogal wat kritiek geven op het kapitalisme. Zeg je dan ook dat de sossen de mensen met geld overdadig aan het demoniseren zijn? Nee toch? Wees dus een beetje minder hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() In het andere subforum.
Pas op, ik heb daar absoluut geen probleem mee. Het verschil is dat ik dat niet het 'overdadig demoniseren' van christenen noem. Laatst gewijzigd door Dimensie : 3 juni 2009 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken weldegelijk het verschil tss islamkritiek en demoniseren, vandaar dat ik de term demoniseren gebruikte ![]() De hypocretie laat ik trouwens volledig aan u over. Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 3 juni 2009 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongelofelijk. ![]() Kijk rooske, er is een verschil tussen 'kritiek' en 'belediging'. Voor jou is elke kritiek een belediging (met uitz. van kritiek op de RKK uiteraard ), voor mij is kritiek niet automatisch een belediging. Capito? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die woorden zijn een weergave van de logica die JIJ erop nahoudt voor de mulzulmannen en die ik geëxtrapoleerd heb naar de RKK en paus. En hups uw ballonnetje is meteen doorprikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan moeten we tenminste de draad niet zoeken tussen uw gezever in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tekeningske, voor u kan het een heel klein gebaar zijn. Het is niet zo onschuldig als jij beweerd. Jij weet goed genoeg wat dit kan veroorzaken bij Moslims, vooral bij extremistische groepen kan dit leiden tot acties, wat ik ten zeerste afkeur. Theo Van Gogh heeft dit jammer genoeg met zijn leven moeten bekopen. Maar vrije meningsuiting wilt niet zeggen dat je alles mag uitflappen. Ik doe ook geen uitspraken wat niet rust op de waarheid, ik kan aan de hand van Dutroux ook de Belgen niet over één kam scheren, want Belgie is gekend naast zijn heerlijke chocolade, om pedofilie. Dit heb ik in het buitenland moeten aanhoren. Om te komen op uw antwoord, van hoekun je gekwetst zijn om een persoon die je nooit gekend hebt. Dus jij treurt alleen om mensen die je kent, Ik treur ook om de oorlog in Irak, 11 september, slachtoffers van Dutroux, de moorden in Dendermonde.... ik kan nog vanalles opsommen. Je hoeft dan niet te leven, je hoeft die mensen niet te kennen. Als mens blijf in verbonden aan deze waarden. Want ik ben een mens, en ik geef om mensen, ongeacht hun religie, afkomst, geaardheid, kleur. Je moet de karikaturen van Mohemmed bekijken in zijn geheel, er zit meer achter een tekeningske. Men wilt de hele Moslim bevolking achterlijk laten lijken. Dat godsdienst belangrijk is voor Moslims is algemeen geweten, dus hou er dan rekening mee. Als je echt wilt spotten spot met iets wat van je zelf is. Laatst had iemand van open VLD mop verteld over Rosemarie Morel, wat zker niet kon volgens mij. Men moet toch ergens ne streep trekken. Op den duur lachen we met alle leed, miserie en weet ik nog wat allemaal.
|
![]() |
![]() |