![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogmaals, dat kunt u vast wel even staven. En anders moet u zich beter verdiepen in onze politiek, want u weet er blijkbaar niet veel van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() U nog minder als ik u zo hoor. Bekijk fitna nog effe ja?
Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Ik hoor hem nergens beweren dat alle moslims terroristen zijn. Dat zou ook niet terecht zijn uiteraard. Hij levert wel terecht kritiek op aspecten van de Islam. Net zoals je terecht kritiek op andere religies kan hebben. Of bent u van mening dat men de Islam niet mag bekritiseren?
Volgens mij is zijn standpunt dat er voorlopig een eind moet komen aan de in de ogen van veel mensen ongeremde immigratie van niet westerse allochtonen. Dat lijkt mij een verdedigbaar politiek standpunt. Het is nochtans niet hetzelfde als "alle moslims zijn terroristen", maar zulke simplificaties kunnen we uit uw hoek verwachten.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat om het woordje alle. De PVV insinueert wel dat er een verband is tussen dat bepaalde geloof en terrorisme; als ik me niet vergis riep Wilders op om de geweldige passages eruit te scheuren, niet om het hele boek weg te gooien. (Hoe ironisch dat iemand die niets van de PVV wil weten (ik zit ergens tussen D66 en de VVD in) dit nu moet 'posten'.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 31 mei 2009 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval, Wilders is gebakken lucht. En die leeft van de onvrede bij de mensen. Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2009 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Moeten ontevreden mensen dan stemmen voor machtspartijen?
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zou eigenlijk willen dat Wilders de volstrekte meerderheid zou halen bij de volgende Kamerverkiezingen. Want dan zou hij dus moeten bewijzen wat hij in zijn marche heeft. Eén grote politieke afgang zou het worden. Net zoals Rita Verdonk nu reeds. Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2009 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2009 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Als het kritiek is om de kritiek, zit het fout. Afbreken is altijd gemakkelijk. En schreeuwers aan de kant zoals het VB, doen al meer dan 30 jaar niets anders. Hij die niets doet, kan natuurlijk niets verkeerds doen, maar ook niets goeds.
Laatst gewijzigd door system : 1 juni 2009 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de aanval van de 600 Franchimontezen tegen de Franse koning en de Bougondische hertog?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Een minderheid die beweerd te spreken voor een meerderheid is slecht geplaatst om zulke veronderstellingen te maken. Bovendien is een groot aantal Vlamingen ook absoluut tegenstander van een fusie. Calvinisme en Katholiek bourgondisme gaan nu eenmaal slecht samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Dat blijkt anders meer uit uw woorden dan uit het functioneren van het huidige Nederland, met zijn katholieke, bourgondische zuiden (beneden de rivieren) en zn meer zakelijke, calvinistische (relatief) westen en noorden. Dat functioneert namelijk uitstekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
en hoe het te realiseren? zie mijn handtekening. |
|
![]() |
![]() |