Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2009, 17:05   #101
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad... Hoe laag moet je al gevallen zijn om die sukkelaars zelfs medische hulp te misgunnen?
Hoe laag moet je gevallen zijn om degenen die de wet overtreden, tot sukkelaars te benoemen ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 17:09   #102
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Kan er iemand aan mij uitleggen wat de bedoeling is van zulke draden?
Stoom aflaten enerzijds, en discusieren over zaken die de linkse kerk absoluut wil verzwijgen.
Oud 25 mei 2009, 17:37   #103
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
.
Dat was niet specifiek over deze draad. Het is een uitspraak die voor elke door jou opgestarte draad toepasselijk is.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 17:39   #104
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Hoe laag moet je gevallen zijn om degenen die de wet overtreden, tot sukkelaars te benoemen ?
Wat heeft het ene met het andere te maken? Kunnen alleen mensen die zich binnen de wet bewegen sukkelaars zijn? En over welke wet hebben we het dan precies?

Laatst gewijzigd door Raf : 25 mei 2009 om 17:40.
Oud 25 mei 2009, 18:46   #105
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat heeft het ene met het andere te maken? Kunnen alleen mensen die zich binnen de wet bewegen sukkelaars zijn? En over welke wet hebben we het dan precies?
Illegaal in een land verblijven zal wel een wetsovertreding zijn. Welke wet het ook moge zijn.
Natuurlijk kunnen er bij de mensen die zich buiten de wet bewegen ook sukkelaars zijn. Maar dit zijn ze niet allemaal. Integendeel. De echte sukkelaars, als we het over illegalen hebben, verblijven nog steeds in hun thuisland. Degenen die hier geraken zijn degenen die mensensmokkelaars kunnen betalen...
Maw sukkelaars genoeg, maar ze zitten wel elders.
Oud 25 mei 2009, 18:50   #106
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Stap eens om het even welk willekeurig OCMW gebouw binnen - gewoon doen - voor de grap, voor de lol, just 4 the heck of it - ik kan je verhalen vertellen waar het verhaal van Circe in het niet valt - maar ik doe de moeite niet - de cultuurrelativisten willen het gewoon niet weten - het is eenvervanmnbedshow voor hen - ze hebben er niet rechtstreeks mee te maken - ze komen nooit op die plaatsen - ze zien alleen die vriendelijke Turkse bakker die toch zulk lekker brood heeft - en de Marokkaanse halal slager om de hoek - dat vlees smaakt toch wel beter hoor - dát is de 'verrijking' die ze zien of beter gezegd - dat is het énige wat ze willen zien.

Kijk - een begrijpend lezer is er 2 waard - het gaat hier niet om ALLE migranten - niemand heeft ooit last van hele bevolkingsgroepen die oorspronkelijk kwamen uit; Italië, Spanje, Polen, China, Oekraïne, Duitsland, noem maar op - het is enkel en alleen de bevolkingsgroep die een achterlijke totalitaire, satanische doodscultus met zich meebrengen en die maar niet van zich af kunnen schudden, zich maar niet kunnen integreren, hun omgeving moet en zal zich aan hen aanpassen, die de taal maar niet onder de knie krijgen - maar - die wél exact de weg kennen naar het OCMW, precies weten waar ze wat voor uitkering, subsidie e.d. kunnen krijgen - van UW belastinggeld! - die ook nog eens extra beschermd, gepamperd en in de watten gelegd worden door de HH ministers e.a. politieke individuen!
Ik zou het korter formuleren, alle fake-steuntrekkers moeten droog gelegd worden. Zijn er daar veel islamieten bij, so be it...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 18:59   #107
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
deze meneer lapt de wet aan zijn laars. terugsturen!

Gij zoudt de andere richting gevlucht zijn he Driewerf? Van het verderfelijk West-Duitsand richting DDR.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 19:01   #108
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
tsjin

Wettelijk niet toegelaten zijn:

* aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)
Moeten we problemen gewoon verzwijgen omdat ze over een bepaalde groep gaan? Een gecensureerde global media is wat ge wilt? Of wilt ge gewoon beginnen concurreren met Raf in het driehoek drukken?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 19:08   #109
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Moeten we problemen gewoon verzwijgen omdat ze over een bepaalde groep gaan? Een gecensureerde global media is wat ge wilt? Of wilt ge gewoon beginnen concurreren met Raf in het driehoek drukken?
Niet echt denk ik hoor. Men moet vooral zijn taalkundige talenten ten volle benutten om in geval men een beschermd criterium werkelijk als nadelig element ziet, dit vooral niet te laten doorschemeren.

Zo kan de vijftalige huiseigenaar met alle gemak zijn appartementen te huur aanbieden en als extra eis stellen dat de mogelijke huurders PERFECT (maar dan ook PERFECT) nederlands moeten spreken en begrijpen.
dit is omdat de eigenaar "ze anders niet verstaat";

HIJ MAG ECHTER NIET EISEN DAT ZE NEDERLANDS ALS MOEDERTAAL HEBBEN.
(je mag als eigenaar ook niet eisen dat de huurder van Belgische (ook snelbelgische) nationaliteit is! Stel je voor zeg! zes maand huurachterstand en je vindt het dan niet zo leuk dat mijnheer of mevrouw naar het heimweeland is vertrokken..... k�*n toch niet? ze waren toch azielig aan het zoeken? Nou ja, de eigenaar mag dus wèl azielig verderzoeken naar zijn halfjaar huur.

(nooit geweten dat ons "onzijdig lidwoord" ons nog zoveel jolijt mee zou brengen: blijkbaar niet aan te leren aan mensen die wel "Marocains" mogen prefereren als huurders.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2009 om 19:10.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 19:16   #110
Another Jack
Banneling

Standaard

Probeer je tegenstand niet in hetzelfde hokje te duwen.
Ik vind trouwens dat huisbazen vrij mogen kiezen aan wie ze verhuren.
De wet staat dat niet toe blijkbaar, maar met een gezonde dosis creativiteit en pragmatisme kan men dat omzeilen.
Die huisbaas die dus 'seulement pour Marocains' afficheert, mankeert beide...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 21:21   #111
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Probeer je tegenstand niet in hetzelfde hokje te duwen.
Ik vind trouwens dat huisbazen vrij mogen kiezen aan wie ze verhuren.
De wet staat dat niet toe blijkbaar, maar met een gezonde dosis creativiteit en pragmatisme kan men dat omzeilen.
Die huisbaas die dus 'seulement pour Marocains' afficheert, mankeert beide...

héwel? wat zei ik hierboven?

ziedewel dat ge mijn "nuances" niet begrijpt! ik dacht het wel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 22:56   #112
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het wil je nog altijd niet lukken een coherente argumentatie op te bouwen, "beste vriend".

Wat ik met mijn kapitaal aanvang zijn jouw zaken niet, en heeft met deze thread niks vandoen.

Het gaat hier over de besteding van belastingsgelden, en daar heb ik evenveel over te zeggen als jij ...
En het gaat inderdaad over beschaving, mijn beschaving in elk geval.
Een van de meest elementaire regels in deze beschaving is dat je een mens niet laat creperen om centjes.
Als jij met belastinggelden, die even goed van mij zijn als van jou, zoals je zelf zegt, miljoenen aangespoelde avonturiers wil onderhouden , dan hebben wij een probleem, want ik wil dat niet.
Laten creveren wil ook ook niemand , als van die illegalen in levensgevaar zijn, dat men ze opkalefatert, het zij zo, zelfs ( deels ) op mijn kosten, maar dan enkel om hen toe te staan de terugreis genezen aan te vangen.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 22:59   #113
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad... Hoe laag moet je al gevallen zijn om die sukkelaars zelfs medische hulp te misgunnen?
Niemand belet je die allemaal te laten verzorgen , met je eigen geld, niet met het gemeenschappelijk belastinggeld.
Oud 25 mei 2009, 23:03   #114
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het OCMW van Knokke Heist toch? niet gelezen ? scroll up. Als je wil meespelen moet ge wel eerst lezen hé jongen.
Hij leest...jaja, hij leest, maar selectief.
Oud 25 mei 2009, 23:10   #115
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Kan er iemand aan mij uitleggen wat de bedoeling is van zulke draden?
De vinger leggen op de verspilling van ons belastingsgeld door ondermeer een falend immigratiebeleid, een door de vingers geziene massale aanwezigheid van illegale migranten, geld- en luilekker leven-zoekers , avonturiers van uit de hele wereld, en doodgewone misdadigers, dit alles georchestreerd door corrupte politici.
Oud 25 mei 2009, 23:12   #116
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Illegaal in een land verblijven zal wel een wetsovertreding zijn. Welke wet het ook moge zijn.
.

Volgens ex minister Dewael is het een misdrijf.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2009, 23:14   #117
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
deze meneer lapt de wet aan zijn laars. terugsturen!

Maar dat is een dief ! Kijk, driewerf, hij steelt een geweer en een uniform van die brave communisten !
Oud 26 mei 2009, 04:57   #118
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Gij zoudt de andere richting gevlucht zijn he Driewerf? Van het verderfelijk West-Duitsand richting DDR.
Blijkbaar hebben sommigen het hier moeilijk om beginselvast te zijn eens het iet om moslims gaat.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 04:58   #119
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Maar dat is een dief ! Kijk, driewerf, hij steelt een geweer en een uniform van die brave communisten !
criminele import dus...

Blijkbaar hebben sommigen het hier moeilijk om beginselvast te zijn eens het iet om moslims gaat.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 07:06   #120
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Niemand belet je die allemaal te laten verzorgen , met je eigen geld, niet met het gemeenschappelijk belastinggeld.
Dat doe ik al. Ik betaal namelijk ook belastingen. Ik heb evenveel zeggenschap over de besteding van dat belastinggeld als jij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be