![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Alsof ik nog niet genoeg belastingen betaal. Betaald een student ook al belastingen.... wa gaat ge dan doen als ge werkt en 55 procent belastingen betaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik geef geen geld aan die categorie. Voor de rest heeft niemand er last van. Zoals ik al gezegd heb, is het probleem van de prostitutie en de mensenhandel veel schrijnender. Maar daarover geen woord van onze kleinburger. Misschien is hij wel klant bij een aantal zwarte dames aan het Noordstation? En dan maar afgeven op de vreemdelingen!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 juni 2009 om 19:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door beste vriend : 14 juni 2009 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, dus geen zwarten, behalve als prostituee?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Er mogen wel zwarten bij ons wonen, en niet enkel om als hoer te dienen. Alleen zie ik het niet zitten dat er duizenden en duizenden bij ons komen , en dan heelder stadsgedeelten overnemen, waar een blanke na zonsondergang zijn leven riskeert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt genoeg.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. Een eenzame onderbetaalde colporteur daargelaten. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat natuurlijk wel. Dus waar klaag je over??? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 juni 2009 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Probleem is dat zwarten zelf vaak in bekrompenheid delen en het de menselijke aard is dat er vodden van komen indien demografie verstoord wordt door "oververzadiging". Klinkt grof. Maar zolang er geen maatschappelijke omschakeling plaatsvindt is het een terechte angst als er te veel zwarten bijkomen.
Naar mijn ervaring zijn zwarten erg gewelddadige blankenhaters vol rancune. Of dat nu terechte onvrede is of niet, het maakt het er niet bepaald leuk op. Je kan als één mens de wereld niet verbeteren hè? Zoals men het nu doet is men het ook fout aan het doen; hen als zwakkere voorstellen en hen vrijstellen van alle schuld sinds kindsbeen... Enkel "beschaafde" culturen en "rassen" hebben recht om verantwoordelijkheden te leren in de samenleving en de gutmenschen begrijpen niet dat het nu net zó is hoe zijzelf onderbewust redeneren.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juni 2009 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat geen mooi plaatje. Het is een aanstootgevend plaatje, wat natuurlijk uw bedoeling is. Even het forumreglement checken: Citaat:
Als dat volgens u een mooi plaatje is, gebruik het als Bureaublad of als achtergrond op uw GSM. Maar kom mij uw expliciet materiaal niet opdringen. Dat recht heeft niemand. Of die persoon nu homo of hetero is. Citaat:
![]() Citaat:
Het is niet omdat er niet enkel onder allochtonen criminaliteit is, dat criminaliteit onder allochtonen niet bestaat. Dat is wel erg kort door de bocht. U zegt dat ik vreemdelingen zwart maak. Als het spreken van de waarheid en feiten garant staat voor het zwartmaken van vreemdelingen, moeten we daar maar eens onze conclusies uit trekken. Over die belasting... mijn ouders, sterker nog, mijn hele familie betaalt belastingen. Op een GSM heb ik onlangs 60 euro BTW betaald. U moet studenten niet discrimineren op basis van hun belastingsinbreng. Citaat:
Ik heb ook niet echt veel zin in taalspelletjes. Dat moet u spelen in familieverband. Hou het inhoudelijk. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar weet je nog niet, in tegenstelling tot de meeste forummers hier, dat de Goede-Doelen-Industrie so wie so een corrupte handel is gedreven door zelfverrijkers en terend op de menselijke (en politieke) behoefte aan aflaat. Geven aan Goede Doelen is dan ook voorbehouden aan zwakzinnige naievelingen of politieke partijen. Maar dat weet toch iedereen?
Nergens maak je duidelijk wat de relevantie precies is van een bovengemiddeld gepigmenteerde colporteur. Of geef je je aflaat liever aan witte mensen? In dat geval is er ook geen probleem want: De links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat dan natuurlijk weer wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en gij weet dat wél groot licht, gij kent élke Spanjaard persoonlijk, toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks arrogantie - ik lééf NIET van Spaans geld - ik BELAST 'de' Spanjaard op geen enkele manier - ik leef NIET van een uitkering - ik WERK hier niet - ik leef van MIJN eigen geld - ik betaal daar zelfs belastingen op - dát is wat ik bedoel met 'verrijking' groot licht, niet IK ben die verrijking, maar MIJN geld dat ik hier spendeer - geld dat niet van de Spanjaarden komt -NIET van de Spaanse staat - NIET van de Spaanse belastingbetaler- maar van MIJ - moet ik er een tekeningske bij maken anders???
btw; Kallikles, die gele auto is NIET van mij, maar van een vriend, hij woont in Monaco en heeft nóg een paar van die 'speeltjes' - ik prefereer een 'kleinburgerlijke' 4 X 4, liefst een dikke, vette Hummer. ![]() Met je gescheld gaat je 'masker' trouwens scheuren vertonen, niet dat dat erg is voor mij hoor, ik doorzie je wannabe-intellect al van day 1, maar voor anderen die je hier nog hoog inschatten, die konden je ook wel eens gaan doorzien, je eigen kleinburgerlijkheid dat je achter een masker wil verbergen. ![]() PS: voor degene die hier beweerde (kweet de nick niet meer) dat Barcelona nooit onder Moorse overheersing geweest is - al-Andaluz was : Het Iberisch schiereiland, dus; héél huidig Spanje + Portugal + een klein deel van Z. Frankrijk, uitgezonderd Asturias. Volgens mij ligt Barcelona wel degelijk IN Spanje! ![]() Tijdens het Umayyiad Kalifaat (671-750) is het lichtgekleurde gedeelte toegevoegd. Maar dat verandert niets aan mijn stelling dat men HIER méér beveiliging heeft ingezet op treinen om die 'oplichters-bedel-praktijken' te voorkomen, of toch op zn minst te verminderen - óók om criminaliteit te voorkomen of te verminderen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En maakt u dat minder 'vreemdeling'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU-ingezetene mijn beste.
Vrij verkeer van personen binnen de EU mijn beste. Maar U mist het punt - ik denk dat er NIEMAND is die iets tegen vreemdelingen op zich heeft - maar wél CRIMINELEN & UITVRETERS!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 juni 2009 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vrij verkeer van personen binnen de EU mijn beste." Kan allemaal wel goed zijn, maar u blijft voor die mensen toch enigszins een 'vreemde' en bijgevolg een vreemdeling ![]() Maar U mist het punt - ik denk dat er NIEMAND is die iets tegen vreemdelingen op zich heeft - maar wél CRIMINELEN & UITVRETERS! Ah, en waarom veralgemeend men dan maar al te graag als het om misdaden gaat gepleegd door moslims? ![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 16 juni 2009 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie is 'men' trouwens? Ik kan de vraag ook omdraaien; Waarom vergoelijkt 'men' dan maar al te graag als het om misdaden gaat gepleegd door moslims? Ik specificeer hier wie ik bedoel met 'men' - U hoort daar bij - ik heb U nergens zien opkomen voor onrecht als het gaat om onrecht aangedaan dóór moslims tegen niet-moslims - integendeel - ik zie U zelfs een moord ridiculiseren en minimaliseren - remember - "misschien kwam van Gogh wel in de persoonlijke ruimte van Bouyeri" ... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 juni 2009 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |