Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2009, 19:34   #101
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Alsof ik nog niet genoeg belastingen betaal.

Betaald een student ook al belastingen.... wa gaat ge dan doen als ge werkt en 55 procent belastingen betaald.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 19:36   #102
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Het zijn geen Turken of Marokanen die bedelen, Trouwens een Bickey kost meer als 2 euro, en Moslims eten normaal geen varkensvlees. Dit verhaal is gewoon uit de duim gezogen om een bepaalde groep te criminaliseren. Als het op uw belastingen aankomt, zullen we mss beter spreken over de agusta affaire, of over de milieu boxen, mss es praten over het fraude in het leger, of over prins Laurent die nie genoeg kreeg. Zullen we mss praten over Dutroux, of over zijn proces die meer als 5 miljoen euro heeft gekost. Een bedrijf in Heers die een goede doel opstarte voor een kanker patiente, en die achteraf bleek verzonnen te zijn en zo tienduizenden euro's achterhield. Nee hierboven waren het allemaal rasechte belgen, maakt voor mij trouwens niets uit. Maar voor sommigen is een scheet genoeg voor een discussie op gang te brengen. Kortom alles is goed voor de vreemdelingen zwart te maken.
Wat dit laatste betreft heb je gelijk, maar b.v. in Brussel heb je wel vrouwen in hoofddoek die bedelen. De verkavelingsvlaam denkt dan plots: "weer Turken en Marokkanen!", terwijl het natuurlijk om zigeuners e.d. gaat. Netwerken beroepsbedelaars.

Nu ja, ik geef geen geld aan die categorie. Voor de rest heeft niemand er last van. Zoals ik al gezegd heb, is het probleem van de prostitutie en de mensenhandel veel schrijnender. Maar daarover geen woord van onze kleinburger. Misschien is hij wel klant bij een aantal zwarte dames aan het Noordstation? En dan maar afgeven op de vreemdelingen!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 juni 2009 om 19:37.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 23:29   #103
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat dit laatste betreft heb je gelijk, maar b.v. in Brussel heb je wel vrouwen in hoofddoek die bedelen. De verkavelingsvlaam denkt dan plots: "weer Turken en Marokkanen!", terwijl het natuurlijk om zigeuners e.d. gaat. Netwerken beroepsbedelaars.

Nu ja, ik geef geen geld aan die categorie. Voor de rest heeft niemand er last van. Zoals ik al gezegd heb, is het probleem van de prostitutie en de mensenhandel veel schrijnender. Maar daarover geen woord van onze kleinburger. Misschien is hij wel klant bij een aantal zwarte dames aan het Noordstation? En dan maar afgeven op de vreemdelingen!
Zelfs...het is niet omdat iemand bij de hoeren gaat , dat hij daarom hun pooier(s) graag ziet.

Laatst gewijzigd door beste vriend : 14 juni 2009 om 23:29.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 23:35   #104
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Zelfs...het is niet omdat iemand bij de hoeren gaat , dat hij daarom hun pooier(s) graag ziet.
Aha, dus geen zwarten, behalve als prostituee?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 14 juni 2009, 23:39   #105
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik vind beiden even erg, alsof iedere vrouw ervan droomt de hele dag op een kartonnen doos te zitten met een vuil en jengelend kind op schoot of een duidelijk gedrogeerd kind om het rustig te houden! Vrouwen doen dit niet omdat dit nu was wat ze hoopten of droomden net zo min als hun Afrikaanse zusters.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 23:44   #106
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha, dus geen zwarten, behalve als prostituee?
Er mogen wel zwarten bij ons wonen, en niet enkel om als hoer te dienen. Alleen zie ik het niet zitten dat er duizenden en duizenden bij ons komen , en dan heelder stadsgedeelten overnemen, waar een blanke na zonsondergang zijn leven riskeert...
Oud 14 juni 2009, 23:47   #107
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Er mogen wel zwarten bij ons wonen, en niet enkel om als hoer te dienen. Alleen zie ik het niet zitten dat er duizenden en duizenden bij ons komen , en dan heelder stadsgedeelten overnemen, waar een blanke na zonsondergang zijn leven riskeert...
Dat zegt genoeg.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 14 juni 2009, 23:52   #108
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De meeste mensen kennen het wel. Allochtonen die je op straat of in de trein lastig vallen om een bepaald “goed doel” te sponsoren.

Ook de links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. Een eenzame onderbetaalde colporteur daargelaten. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat natuurlijk wel.

Dus waar klaag je over???

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 juni 2009 om 23:53.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2009, 00:13   #109
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat zegt genoeg.
Probleem is dat zwarten zelf vaak in bekrompenheid delen en het de menselijke aard is dat er vodden van komen indien demografie verstoord wordt door "oververzadiging". Klinkt grof. Maar zolang er geen maatschappelijke omschakeling plaatsvindt is het een terechte angst als er te veel zwarten bijkomen.
Naar mijn ervaring zijn zwarten erg gewelddadige blankenhaters vol rancune. Of dat nu terechte onvrede is of niet, het maakt het er niet bepaald leuk op.

Je kan als één mens de wereld niet verbeteren hè? Zoals men het nu doet is men het ook fout aan het doen; hen als zwakkere voorstellen en hen vrijstellen van alle schuld sinds kindsbeen... Enkel "beschaafde" culturen en "rassen" hebben recht om verantwoordelijkheden te leren in de samenleving en de gutmenschen begrijpen niet dat het nu net zó is hoe zijzelf onderbewust redeneren.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 juni 2009 om 00:18.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2009, 22:26   #110
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Probleem is dat zwarten zelf vaak in bekrompenheid delen en het de menselijke aard is dat er vodden van komen indien demografie verstoord wordt door "oververzadiging". Klinkt grof. Maar zolang er geen maatschappelijke omschakeling plaatsvindt is het een terechte angst als er te veel zwarten bijkomen.
Naar mijn ervaring zijn zwarten erg gewelddadige blankenhaters vol rancune. Of dat nu terechte onvrede is of niet, het maakt het er niet bepaald leuk op.
Zeg, heb ik de zwarten opgehemeld? Ik ben zelfs skeptisch t.a.v. interraciale huwelijken.

Citaat:
Je kan als één mens de wereld niet verbeteren hè? Zoals men het nu doet is men het ook fout aan het doen; hen als zwakkere voorstellen en hen vrijstellen van alle schuld sinds kindsbeen... Enkel "beschaafde" culturen en "rassen" hebben recht om verantwoordelijkheden te leren in de samenleving en de gutmenschen begrijpen niet dat het nu net zó is hoe zijzelf onderbewust redeneren.
Dat klopt. Dat is dan het links imperialisme hé. Cf. mijn andere berichten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 15 juni 2009, 22:38   #111
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zegt genoeg.
Dat zegt jou w�*t ?
Oud 16 juni 2009, 11:01   #112
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat heeft geen bedoeling. Ik vind dat een mooi plaatje.

Hoe weet jij dat ik homo ben? Dubbelnick? Aangezien er niets vulgairs is aan dat plaatje, is er ook geen twijfel omtrent mijn "recht" om at te gebruiken.

En het gebruik van dat plaatje creëert op een of andere manier een ongelijkheid? Wil je dat eens wat nader toelichten?

Ik dring niemand iets op. En jij?
Hoe ik weet dat u homo bent? Ik zou wel eens een hetero willen zien die op een forum een plaatje gebruikt van de kont van een man. Je moet wel serieus blijven. Het is niet omdat ik tegen uw kar stoot dat u mij direct moet zwartmaken. U en de Roos zijn daar expert in.

Ik vind dat geen mooi plaatje. Het is een aanstootgevend plaatje, wat natuurlijk uw bedoeling is. Even het forumreglement checken:

Citaat:
Te vermijden op vraag van de moderatie:

* plaatsen van expliciet materiaal (3 bp)
Een naakte man die zijn reet naar mij richt noem ik expliciet materiaal.
Als dat volgens u een mooi plaatje is, gebruik het als Bureaublad of als achtergrond op uw GSM. Maar kom mij uw expliciet materiaal niet opdringen. Dat recht heeft niemand. Of die persoon nu homo of hetero is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ook de links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. Een eenzame onderbetaalde colporteur daargelaten. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat natuurlijk wel.

Dus waar klaag je over???
Ik klaag over het bedrog dat een groep allochtonen gebruikt ivm goede doelen. U geeft nu aan dat er ook andere mensen in de goede doelen industrie aan het werk zijn. Dus daarmee is volgens u het probleem opgelost. Sterker nog, het probleem bestaat niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS
Het zijn geen Turken of Marokanen die bedelen, Trouwens een Bickey kost meer als 2 euro, en Moslims eten normaal geen varkensvlees. Dit verhaal is gewoon uit de duim gezogen om een bepaalde groep te criminaliseren. Als het op uw belastingen aankomt, zullen we mss beter spreken over de agusta affaire, of over de milieu boxen, mss es praten over het fraude in het leger, of over prins Laurent die nie genoeg kreeg. Zullen we mss praten over Dutroux, of over zijn proces die meer als 5 miljoen euro heeft gekost. Een bedrijf in Heers die een goede doel opstarte voor een kanker patiente, en die achteraf bleek verzonnen te zijn en zo tienduizenden euro's achterhield. Nee hierboven waren het allemaal rasechte belgen, maakt voor mij trouwens niets uit. Maar voor sommigen is een scheet genoeg voor een discussie op gang te brengen. Kortom alles is goed voor de vreemdelingen zwart te maken.

Betaald een student ook al belastingen.... wa gaat ge dan doen als ge werkt en 55 procent belastingen betaald.
Mijn verhaal van de Bicky is waar. De schaamteloosheid bij sommigen is erg groot.
Het is niet omdat er niet enkel onder allochtonen criminaliteit is, dat criminaliteit onder allochtonen niet bestaat. Dat is wel erg kort door de bocht.
U zegt dat ik vreemdelingen zwart maak. Als het spreken van de waarheid en feiten garant staat voor het zwartmaken van vreemdelingen, moeten we daar maar eens onze conclusies uit trekken.

Over die belasting... mijn ouders, sterker nog, mijn hele familie betaalt belastingen. Op een GSM heb ik onlangs 60 euro BTW betaald. U moet studenten niet discrimineren op basis van hun belastingsinbreng.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes
Stropopargument.

Zoniet is het veelbelovend dat u het verschil tussen tegenwoordige en toekomstige tijd niet kent.

U schreef namelijk:
Citaat:
Over gangmakerij gesproken...
Lees de reactie aan Demokratos hierboven.
Ik heb ook niet echt veel zin in taalspelletjes. Dat moet u spelen in familieverband. Hou het inhoudelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles

Ik zie het verband niet tussen prostitutie/mensenhandel en mijn onderwerp. Dat zal ik wel aanklagen in een ander topic. Het niveau van uw bijdrages is werkelijk beneden alle peil. Niets zo kleinburgerlijk als scheldtirades. Nu ben ik al een hoerenloper. Ik zal uw marginale gedrag maar aanzien als rechtse groeipijnen van uw vastgeroeste linkse oogkleppen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2009, 11:40   #113
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar weet je nog niet, in tegenstelling tot de meeste forummers hier, dat de Goede-Doelen-Industrie so wie so een corrupte handel is gedreven door zelfverrijkers en terend op de menselijke (en politieke) behoefte aan aflaat. Geven aan Goede Doelen is dan ook voorbehouden aan zwakzinnige naievelingen of politieke partijen. Maar dat weet toch iedereen?

Nergens maak je duidelijk wat de relevantie precies is van een bovengemiddeld gepigmenteerde colporteur.
Of geef je je aflaat liever aan witte mensen? In dat geval is er ook geen probleem want:
De links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat dan natuurlijk weer wel.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2009, 13:21   #114
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Denk jij nu ookal te weten hoe de mensen in Spanje over SDX denken?
...
...en gij weet dat wél groot licht, gij kent élke Spanjaard persoonlijk, toch?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2009, 13:47   #115
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arrogantie ten top...
Niks arrogantie - ik lééf NIET van Spaans geld - ik BELAST 'de' Spanjaard op geen enkele manier - ik leef NIET van een uitkering - ik WERK hier niet - ik leef van MIJN eigen geld - ik betaal daar zelfs belastingen op - dát is wat ik bedoel met 'verrijking' groot licht, niet IK ben die verrijking, maar MIJN geld dat ik hier spendeer - geld dat niet van de Spanjaarden komt -NIET van de Spaanse staat - NIET van de Spaanse belastingbetaler- maar van MIJ - moet ik er een tekeningske bij maken anders???

btw; Kallikles, die gele auto is NIET van mij, maar van een vriend, hij woont in Monaco en heeft nóg een paar van die 'speeltjes' - ik prefereer een 'kleinburgerlijke' 4 X 4, liefst een dikke, vette Hummer.
Met je gescheld gaat je 'masker' trouwens scheuren vertonen, niet dat dat erg is voor mij hoor, ik doorzie je wannabe-intellect al van day 1, maar voor anderen die je hier nog hoog inschatten, die konden je ook wel eens gaan doorzien, je eigen kleinburgerlijkheid dat je achter een masker wil verbergen.

PS: voor degene die hier beweerde (kweet de nick niet meer) dat Barcelona nooit onder Moorse overheersing geweest is - al-Andaluz was : Het Iberisch schiereiland, dus; héél huidig Spanje + Portugal + een klein deel van Z. Frankrijk, uitgezonderd Asturias. Volgens mij ligt Barcelona wel degelijk IN Spanje!

Tijdens het Umayyiad Kalifaat (671-750) is het lichtgekleurde gedeelte toegevoegd.

Maar dat verandert niets aan mijn stelling dat men HIER méér beveiliging heeft ingezet op treinen om die 'oplichters-bedel-praktijken' te voorkomen, of toch op zn minst te verminderen - óók om criminaliteit te voorkomen of te verminderen!
Oud 16 juni 2009, 14:13   #116
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...en gij weet dat wél groot licht, gij kent élke Spanjaard persoonlijk, toch?
Neen, maar gij wel natuurlijk...
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2009, 14:14   #117
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Niks arrogantie - ik lééf NIET van Spaans geld - ik BELAST 'de' Spanjaard op geen enkele manier - ik leef NIET van een uitkering - ik WERK hier niet - ik leef van MIJN eigen geld - ik betaal daar zelfs belastingen op - dát is wat ik bedoel met 'verrijking' groot licht, niet IK ben die verrijking, maar MIJN geld dat ik hier spendeer - geld dat niet van de Spanjaarden komt -NIET van de Spaanse staat - NIET van de Spaanse belastingbetaler- maar van MIJ - moet ik er een tekeningske bij maken anders???

btw; Kallikles, die gele auto is NIET van mij, maar van een vriend, hij woont in Monaco en heeft nóg een paar van die 'speeltjes' - ik prefereer een 'kleinburgerlijke' 4 X 4, liefst een dikke, vette Hummer.
Met je gescheld gaat je 'masker' trouwens scheuren vertonen, niet dat dat erg is voor mij hoor, ik doorzie je wannabe-intellect al van day 1, maar voor anderen die je hier nog hoog inschatten, die konden je ook wel eens gaan doorzien, je eigen kleinburgerlijkheid dat je achter een masker wil verbergen.

PS: voor degene die hier beweerde (kweet de nick niet meer) dat Barcelona nooit onder Moorse overheersing geweest is - al-Andaluz was : Het Iberisch schiereiland, dus; héél huidig Spanje + Portugal + een klein deel van Z. Frankrijk, uitgezonderd Asturias. Volgens mij ligt Barcelona wel degelijk IN Spanje!

Tijdens het Umayyiad Kalifaat (671-750) is het lichtgekleurde gedeelte toegevoegd.

Maar dat verandert niets aan mijn stelling dat men HIER méér beveiliging heeft ingezet op treinen om die 'oplichters-bedel-praktijken' te voorkomen, of toch op zn minst te verminderen - óók om criminaliteit te voorkomen of te verminderen!
"Niks arrogantie - ik lééf NIET van Spaans geld - ik BELAST 'de' Spanjaard op geen enkele manier - ik leef NIET van een uitkering - ik WERK hier niet - ik leef van MIJN eigen geld - ik betaal daar zelfs belastingen op - dát is wat ik bedoel met 'verrijking' groot licht, niet IK ben die verrijking, maar MIJN geld dat ik hier spendeer - geld dat niet van de Spanjaarden komt -NIET van de Spaanse staat - NIET van de Spaanse belastingbetaler- maar van MIJ - moet ik er een tekeningske bij maken anders???"

En maakt u dat minder 'vreemdeling'?
Oud 16 juni 2009, 14:21   #118
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[i]

En maakt u dat minder 'vreemdeling'?
EU-ingezetene mijn beste.

Vrij verkeer van personen binnen de EU mijn beste.

Maar U mist het punt - ik denk dat er NIEMAND is die iets tegen vreemdelingen op zich heeft - maar wél CRIMINELEN & UITVRETERS!

Laatst gewijzigd door SDX : 16 juni 2009 om 14:22.
Oud 16 juni 2009, 16:38   #119
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
EU-ingezetene mijn beste.

Vrij verkeer van personen binnen de EU mijn beste.

Maar U mist het punt - ik denk dat er NIEMAND is die iets tegen vreemdelingen op zich heeft - maar wél CRIMINELEN & UITVRETERS!
"EU-ingezetene mijn beste.

Vrij verkeer van personen binnen de EU mijn beste."

Kan allemaal wel goed zijn, maar u blijft voor die mensen toch enigszins een 'vreemde' en bijgevolg een vreemdeling .

Ah, en waarom veralgemeend men dan maar al te graag als het om misdaden gaat gepleegd door moslims?

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 16 juni 2009 om 16:39.
Oud 16 juni 2009, 17:42   #120
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Ah, en waarom veralgemeend men dan maar al te graag als het om misdaden gaat gepleegd door moslims?
Doet 'men' dat?
Wie is 'men' trouwens?
Ik kan de vraag ook omdraaien; Waarom vergoelijkt 'men' dan maar al te graag als het om misdaden gaat gepleegd door moslims?

Ik specificeer hier wie ik bedoel met 'men' - U hoort daar bij - ik heb U nergens zien opkomen voor onrecht als het gaat om onrecht aangedaan dóór moslims tegen niet-moslims - integendeel - ik zie U zelfs een moord ridiculiseren en minimaliseren - remember - "misschien kwam van Gogh wel in de persoonlijke ruimte van Bouyeri" ...

Laatst gewijzigd door SDX : 16 juni 2009 om 17:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be