Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2009, 13:02   #101
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik ben atheist
Dat zei wit rozeke ook. Toch raar dat het net atheisten zijn die het zo voor iSSlam opnemen.
Oud 18 juni 2009, 13:02   #102
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ben atheist
Vandaar dat u á la Linda Bogaert steeds de islam komt promoten natuurlijk.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:02   #103
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...zegt de islam apologete ...
Citaat:
Dat zei wit rozeke ook. Toch raar dat het net atheisten zijn die het zo voor iSSlam opnemen.
ben ik niet. zoals ik al zei ik ben tegen stigmatiseren en zwartmaken van een bevolkingsgroep.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 18 juni 2009 om 13:03.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:03   #104
smiley

Standaard

Citaat:
ben ik niet. zoals ik al zei ik ben tegen stigmatiseren en zwartmaken van een bevolkingsgroep.
Sinds wanneer is iSSlam een bevolkingsgroep ?

Lachen met de islam
http://www.knack.be/blog/blog-algeme...-de-islam.html

Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2009 om 13:04.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:04   #105
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Sinds wanneer is iSSlam een bevolkingsgroep ?
de moslims zijn

Oud 18 juni 2009, 13:04   #106
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand stigmatiseert een bevolkingsgroep. Wél wordt een uiterst gevaarlijke ideologie zeer secuur onder de loep genomen.
Oud 18 juni 2009, 13:05   #107
smiley

Standaard

Citaat:
de moslims zijn
Sinds wanneer is iSSlam. 'De moslims'

Lachen met de islam
http://www.knack.be/blog/blog-algeme...-de-islam.html

Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2009 om 13:07.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:07   #108
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Neen onze nakomelingen zullen ons (niet u) gelijk geven. En het is wel degelijk verifieerbaar. De iSSlamisering is in volle gang. Men moet natuurlijk eerst wel weten wat iSSlam is vooraleer men dit kan merken. Het is ook zeer verifieerbaar door gewoon naar elke land te kijken waar dat de ummah reeds groot genoeg in aantal is geworden. Koppen in het zand blijven steken is niet de oplossing.
Natuurlijk is het verifieerbaar, men hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede gedaan heeft - de vorige cultuur werd verwoest, er heerst armode, ellende, analfabetisme, onrecht, geen gelijkheid tussen de seksen, geen VvM, geen vrijheid van religie, geen wetenschap, kunst, literatuur, muziek, enkel gruwelijke, barbaarse, bloederige wetten, onderdrukking ... de lijst is te lang om op te noemen.
Men hoeft alleen maar de koran & aanverwanten te lezen om te weten wat het uiteindelijke doel van islam is - de 'gematigde' moslims zijn enkel en alleen maar hier voor de 'aantallen' - zo is het totnogtoe in elk door islam veroverd land gegaan - waarom zou Europa een uitzondering zijn?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:09   #109
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.

sinds wanneer zijn de ira, eta, KKK, OAS, etc etc islamitisch?

Oud 18 juni 2009, 13:11   #110
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit bericht is verborgen omdat Sus Iratus op jouw negeerlijst staat.
ik zei je toch al, doe geen moeite meer om op mijn posten te reageren. verspilde moeite.

Oud 18 juni 2009, 13:11   #111
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees het anders nog eens meis.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:12   #112
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar wat er hier gebeurt is weer een typische rechtse "circe"-verdraaiing van de feiten

de rechtbank heeft niet geoordeeld over Mohammed, en dus heeft ook niet geoordeeld over het feit dat mohammed een pedo was of niet. die rechtbank heeft alleen geoordeeld over dat mens die die uitspraken deed.
waar spreek ik dat tegen?

De rechtbank heeft geoordeeld dat stellen dat NAAR DE NORMEN VAN ONZE TIJD MOHAMMED EEN KINDERVERKRACHTER IS, opruiende taal is, die beboet moet worden met 24.000 euro boete en drie maanden voorwaardelijke straf!

Binnenkort moet er een opsporingsbevel komen voor Hirsi Ali, want die heeft dat dus ook gezegd.

Wat IK ervan denk: naar de normen van deze tijd is Mohammed een zeer gevaarlijke geesteszieke persoon die door zijn tumor lijdt aan waanvoorstellingen en die zeer aggressief en mensonterend gedrag vertoont, waaronder pedofelie, maar ook massale verkrachting en andere massamoorden.

Naar ONZE normen kwam die niet meer uit het zothuis buiten.

------------
Volgelingen van deze zeer agressieve pedofile roofmoordenaar zouden effektief de helft van hun heilig boekje moeten afzweren willen ze in overeenstemming komen met de hier geldende normen, waarden en wetten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 13:13.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:14   #113
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar spreek ik dat tegen?

De rechtbank heeft geoordeeld dat stellen dat NAAR DE NORMEN VAN ONZE TIJD MOHAMMED EEN KINDERVERKRACHTER IS, opruiende taal is, die beboet moet worden met 24.000 euro boete en drie maanden voorwaardelijke straf!

juist alsof het voor dat ene uitspraakje geld?
Citaat:
She also said that it is time for Islam to be “thrown back where it came from, behind the Mediterranean.”

She also proposed in a discussion with students that Muslim men should commit bestiality rather than making "indecent advances" on girls.
en ze vertelde er nog veel meer. type maar eens haar naam in google in ofzo.

Laatst gewijzigd door Sywen : 18 juni 2009 om 13:17.
Oud 18 juni 2009, 13:16   #114
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
ik zei je toch al, doe geen moeite meer om op mijn posten te reageren. verspilde moeite.
Blijkbaar vindt u het toch vervelend dat ik op uw berichten reageer, anders zou u mij immers zelf ook straal negeren.

Als ik nonsens lees, dan reageer ik daar op, opdat anderen ook uw verregaande onlogica ontkracht kunnen zien. Of u dat nou leuk vindt of niet, en of u mij nu op uw negeerlijstje heeft staan of niet.
Oud 18 juni 2009, 13:16   #115
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
juist alsof het voor dat ene uitspraakje geld?

en ze vertelde er nog veel meer. type maar eens haar naam in google in ofzo.
daar heb ik geen enkel bewijs van, en dat staat trouwens ook niet op de video.

Raar genoeg vond de rechtbank de door U aangeklaagde feiten dus niet het vermelden waard, maar heeft ze zich gebaseerd op een opinie over het zedendelict dat Mohammed heeft uitgevoerd. (één van de zedendelicten wel te verstaan).

Trouwens over die bestialiteiten: dat was vooral kohmeiny zijn oordeel. De gebruikte ezelinnen en geiten moesten na gebruik dan wel worden geslacht en mochten niet IN het dorp verkocht worden, maar wel aan naburge dorpen.
so?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 13:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:16   #116
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het was NIET de gewoonte dat "vrouwen" van zes huwden meen ik.

Hoe kan je die foto's van afghaanse oude venten die "huwen" met kinderen van 10 en 11 als "cultureel" beschouwen, terwijl het net uw profeet is die het voorbeeld gaf? Waarom heeft kohmeiny de huwbare leeftijd voor meisjes op negen gezet? Omdat Sinte Pieter zijn zus negen jaar was toen ze naar school ging of zo?

Denk even na:

Waarom kon Mohammed het toen effectief in zwang zijnd gebruik om NOOIT te huwen met de vrouwen van adoptief kinderen ineens wèl afschaffen zodat hij met de vrouw van zijn aangenomen zoon kon huwen (ook al moest die zoon dan eerst van zijn vrouw scheiden omdat uw profeet er zijn lodderig oog op had laten vallen?) terwijl diezelfde profeet het zogenaamd gebruik om met kinderen te huwen dan weer niet had kunnen afschaffen?

Hij had trouwens nog een andere kindje op zicht, maar dat was nog maar een kleuterke en ze moest nog even wachten tot ze kon lopen waarschijnlijk voordat de profeet haar tot hem ging nemen...
Gelukkig voor het kind was de ouwe zak al dood voordat het zover was.
Wel hypocriet dat er wordt gehuild over de jonge leeftijd van Aisha, terwijl de sexarche tegenwoordig op 9 jaar al begint. Waar zijn jullie kreten van afgrijzen daar?

Hier nog een interessant artikel:

http://www.islamic-awareness.org/Polemics/aishah.html
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:17   #117
smiley

Standaard

Citaat:
Dat staat er toch niet ? U kunt toch kezen hoop ik ? Daar staat dat die jihaditerrosristen wereldwijd aangespoort zijn door de iSSlam en dat die de iSSlam dus helemaal niet misbruiken (het foefke dat velen, zelfs westerse wereldleiders, gebruiken om moslims maar niet voor het hoofd te moeten stoten want de gevolgen door volgelingen van de 'religion of peace' zouden dan niet meer te overzien zijn ...). Die doen niets wat hun terrorist 'profeet' mohammed hen destijds niet heeft voorgedaan. Daar staat dat iSSlam in de grond SLECHT is en dat als men een oprecht vriendelijk iemand tegen komt die van zichzelf zegt molsim te zijn dat dit niet is dankzij iSSlam maar ondanks iSSlam. Dat dit voortkomt uit zijn eigen inborst.
Oud 18 juni 2009, 13:18   #118
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Natuurlijk is het verifieerbaar, men hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede gedaan heeft - de vorige cultuur werd verwoest, er heerst armode, ellende, analfabetisme, onrecht, geen gelijkheid tussen de seksen, geen VvM, geen vrijheid van religie, geen wetenschap, kunst, literatuur, muziek, enkel gruwelijke, barbaarse, bloederige wetten, onderdrukking ... de lijst is te lang om op te noemen.
Men hoeft alleen maar de koran & aanverwanten te lezen om te weten wat het uiteindelijke doel van islam is - de 'gematigde' moslims zijn enkel en alleen maar hier voor de 'aantallen' - zo is het totnogtoe in elk door islam veroverd land gegaan - waarom zou Europa een uitzondering zijn?
Oei, straks gaan de Kongolezen nog denken dat wij moslims waren...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:19   #119
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daar heb ik geen enkel bewijs van, en dat staat trouwens ook niet op de video.

Raar genoeg vond de rechtbank de door U aangeklaagde feiten dus niet het vermelden waard, maar heeft ze zich gebaseerd op een opinie over het zedendelict dat Mohammed heeft uitgevoerd. (één van de zedendelicten wel te verstaan).
tja, dat gebeurt er als je nieuws krijgt van subjectieve bronnen, een goede raad: kijk altijd voor meer bronnen

http://www.earthtimes.org/articles/s...ncitement.html

http://gatesofvienna.blogspot.com/20...nd-guilty.html

Oud 18 juni 2009, 13:20   #120
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oei, straks gaan de Kongolezen nog denken dat wij moslims waren...
De kongolezen weten goed genoeg dat dit (in tegenstelling tot iSSlam) niks met geloof te maken had maar gewoon met puur winstbejag vanwege die met zijn witte baard.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be