![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() denk je ? Ergens heb ik het flauw vermoeden dat een groot deel van diezelfde kliek heftige voorstanders zijn van de doodstraf voor moordenaars en verkrachters. Moest het zo geweest zijn dat er één of andere duivel verantwoordelijk kan men die toch net zogoed proberen uit te drijven ? Of gaat dat niet voor dat soort bezetenheid ? btw leuke poging overigens om via deze omweg beide gelijk te willen stellen alsook je suggestie homoseksualiteit ten alle prijze te willen voorkomen/afstraffen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Doet me btw gelijk denken aan de vroeger gehanteerde juridische definitie van verkrachting als strikte seksuele penetratie waaruit onvermijdelijk voortvloeide dat vrouwen nooit schuldig konden bevonden worden aan verkrachting |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Verkrachting is dan ook een misdaad waarbij er een onschuldig slachtoffer is. Hier is het onschuldige slachtoffer de jonge homo zelf.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#106 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik kan nogthans kaartlezen en parkeren (maar niet alle2 tegelijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Beweer jij nu dat vrouwen dat niet zouden kunnen?
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
een structureel verschil in de hersenen zou er wel op (kunnen) wijzen dat homoseksualiteit aangeboren is. een (gedeeltelijk) antwoord op de nature of nurture vraag dus. deze kwestie is binnen de holebibeweging altijd op redelijk wat interesse onthaald. vrede, redwasp
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Waarom niet?!! Uit rezultaten blijkt dat veel homo's inderdaad na zo'n therapie verder door het leven gaan als een normale hetero! Weigeren van zo'n therapie betekent dat je KIEST ervoor homo te zijn! (wat nu ook voor 80% is volgens mij!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
in belgië is het overigens (geheel terecht) een misdrijf om dit soort kwatch te publiceren in verband met geneeskunde. kwakzalverij is hier strafbaar, beweren dat deze of die therapie helpt tegen homoseksualiteit, zonder daarvoor bewijzen te hebben is kwakzalverij. ik besef natuurlijk maar al te goed dat aanhangers van de partij waarvan jij het logo als avatar gekozen hebt niet het minste bezwaar hebben tegen leugens en tegen kwakzalverij en dat ze bovendien vaak de meest platte homofobe ideeën koesteren. jij bevestigt dit hier opnieuw en ontmaskert hierdoor zelf wat voor doortrapte bedriegers in die partij zitten. waarvoor zou een mens nog blokwatchers nodig hebben, wanneer jullie jezelf op deze manier blijven outen als leugenaars, bedriegers, supporters van kwakzalverij en homofoben. bedankt voor je duidelijkheid. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#115 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik was daarnet vergeten te schrijven dat de meeste VB'ers die ik tegenkwam geen jota van statistiek of kansberekening snappen. ze slaan er met hun klak naar en toveren uit het niets getallen te voorschijn die ze dan presenteren als statistieken. klopt dit niet? leg me dan stap voor stap uit hoe jij aan je tachtig procent komt, liefst op die manier dat ik eenzelfde inschatting ook kan maken en op een vergelijkbaar resultaat uitkom. dat kun je niet, je snapt namelijk zoals ik hierboven reeds aangaf, geen jota van statistiek. je zult dit berichtje dan ook waarschijnlijk negeren en ergens anders jezelfde leugens en bedriegerijen publiceren alsof niemand je ooit op deze fout wees. vrede, redwasp
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Met een beetje gezond verstand kom je tot dezelfde conclusie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vereniging van Amerikaans psychiaters heeft net opgeroepen om deze behandelingen niet meer toe te passen, omdat ze niet werken en zelfs meer schade toe brengen dan dat ze goed doen. De "be-/mishandelingen" komen gewoon neer op psycholische foltering waarbij het slachtoffer mentaal compleet de grond in wordt geboord. De sterksten hervallen gewoon (na een depressie) en proberen hun leven terug op te bouwen. Heel wat anderen blijven cronisch depressief en zijn mentaal niet meer in staat om een relatie op te bouwen (das net wel iets anders dan "leven als normale hetero's", ze krijgen gewoon een aversie van intimiteit) en een grote groep pleegt na de mishandeling zelfmoord omdat de folteraars hun zelfbeeld finaal heeft aan gruzelmenten geslagen. Dat is te vergelijken met iemand met sproeten te wassen met salpeterzuur omdat men denkt dat die vlekjes "slecht" zijn (een teken van de duivel?) of omdat men ze lelijk vind, terwijl er helemaal niets mis is met die sproeten. Iemand die een salpeterzuurbehandeling voor zijn sproeten weigert, kiest niet om sproeten te hebben, maar gewoon uit zelfbehoud tegen een behandeling die miljoenen keren pijnlijker is dan de "kwaal" (die enkel een kwaal is in de zieke geesten van degenen die de besproete persoon willen mishandelen). De persoon met sproeten en de would-be-folteraars kan beter geleerd worden dat er niets mis is met sproeten. Hetzelfde geldt voor holebi's. Men zou beter al degenen die het waanbeeld dat ze superieur zijn aan andere mensen (gewoon omdat die andere mensen iets anders zijn dan hen) een therapie laten volgen, om ze van hun meerderwaardigheidscomplex af te helpen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 12 augustus 2009 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Met een beetje gezond verstand kom ik tot de conclusie dat u die resultaten en cijfers gewoon uit je duim zuigt en een potje zit te liegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Homofoob zijn betekent ook haat zaaien en moord uitroepen. Ik haat helemaal geen homo's en ik heb niets tegen homo's.
Maar homo's hebben wel iets tegen hetero's: door het voortdurend opscheppen van hun afwijkende geaardheid en dit opdringen naar hetero's toe! |
![]() |
![]() |