![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Vrije meningsuiting heeft zijn grenzen in België, dat weet je toch zelf ook wel ? Negationisme is verboden bvb, pro-nazi propaganda verspreiden is verboden, dus dan moeten dit soort totalitaire politico-religieuze uniformen eveneens verboden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk speelt dat geen enkele rol wat het VB daarvan mag denken : boerka's ZIJN buiten de wet gestelt, waar ik op wacht is dat de wet gerspecteerd word, en overtreders beboet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Moesten de politici hun werk doen, was er geen partij als het VB nodig. Die is enkel een symptoom van een verrotte samenleving, een etterende puist op een ziek lichaam. Het VB kritikeren is op de boodschapper schieten . De partij in politieke quarantaine zetten is symptoombestrijding , meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zomermode.
![]()
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() De wet is de wet, Vlaams Belang heeft 100% gelijk om alle personen die een boerka dragen meteen door te geven aan de politie! Dit geldt ook trouwens voor hoofddoeken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ben je wel mis denk ik hoor: hoofddoeken, en hijab (die kapmantels tot op de grond, zo'n soort Zorro-cape, maar met hoofdkap) zijn volgens mij niet verboden. Daar mogen ze gerust mee over straat huppelen, liefst in het zwart met dit weer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk nie da gij écht gezond zijt - als gij als rolmodel moet staan voor Vlaanderen is 't erg gesteld met de Vlamingen hoor - maak U niet meer belachelijk dan ge al ... hmmmmz...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jahmaar filo, dat betekent nog niet dat een goede scheut kritiek mag en moet kunnen op álle relifanaten!
Ik hoop dat je het daar ook mee eens bent en niet al te geobsedeerd doorgaat met het verdedigen van een middeleeuwse ideologie - tesamen met het afbranden van het christendom zou je best ook wat kritischer staan daartegen - steeds een mooie balans proberen te houden en niet te hard overhellen naar het 1 noch het ander, right? De kerk in't midden houden noemen ze dat! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwart en wit dan? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2009 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt mijn raad niet ter harte genomen eh?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de moskeet dan ook maar rechts liggen filo - je hoeft álles gerelateerd aan islam NIET geobsedeerd te verdedigen - dat kunnen de islamieten zelf maar al te goed hoor - of je moet er zelf ook 1 zijn, dan begrijp ik je reacties.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit hier dag aan dag geobsedeerd een barbaarse ideologie te verdedigen, telkens er kritiek op gegeven wordt kom jij met jij-bakken en 'tu quoques' over ... en de 'gristenen' dan, of de 'kattelieken' - en dan nog uit een tijd die niemand van ons meegemaakt heeft, uit een boek waar haast geen mens meer waarde aan hecht en zéker niet tot de letter volgt - ik vind kritiek op ELK relifanatisme MOET kunnen en is ZEKER nodig - maar jij 'past op' - want kritiek op islam mag niet, op andere religies dan weer wel - erg consequent, tenzij je zelf moslim bent, want die dulden geen enkele kritiek in tegenstelling tot jouw verguisde en afgebrande christenen al eeuwenlang (terecht) blootstaan aan kritiek, net mede daardoor zijn ze tenminste verlicht, wat over jouw aanbeden en vereerde islam niet kan gezegd worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 2 juli 2009 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |