![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op zo goed als op alle fronten mogen we beschaamd zijn in vergelijking met andere landen in de Europese Unie. Jaren van laks beleid en onkunde, gecombineerd met een bureaucratie uit de prehistorie heeft ons gebracht waar we nu op de dag van vandaag staan.
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 6 augustus 2009 om 17:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() De praktijk is niet dat alle gevangen die uit zwaar beveiligde instellingen komen ontsnappen na hun overplaatsing. Waar haal je zoiets?
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Word eens wakker, wil je ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Garry : 7 augustus 2009 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB krijgt dus weer maar eens gelijk, wanneer zij jaren geleden reeds beweerden dat de toeloop van de allochtoonse bevolking de sociale voorzieningen zou aantasten, wat door al de andere partijen schampend werd weggelachen. Het was allemaal niet waar, en de allochtonen gingen er juist voor zorgen dat de sociale kassen gespijsd gingen worden door de vergrijzing tegen te gaan. En waar staan we vandaag? In het diepste dal dat ge u kunt indenken. Moeten de oudjes weer de kar gaan trekken, zij die in het verleden het systeem hebben gefinancierd en dat intussen al jaren door onze overheid weggeschonken wordt aan iedereen die hier van buitenuit binnen komt. Onze voorouders hebben gestreden in WO I en II tegen de bezetting van Duitsland en nu blijven we passief toekijken hoe we bezet worden door de islam. Onze normen worden langzaam maar zeker verdrongen door die van andere. Ons vertrouwde straatbeeld herkennen wij niet meer. Meer nog, we mogen er al lang geen opmerkingen meer over maken of we worden verwezen naar een of andere rechtbank die ons veroordeeld voor racisme. Wanneer we aangerand worden of doodgeschopt op de tram moeten we daar maar genoegen mee nemen en lopen de aanranders even later fier over hun daad terug op vrije voet. De welvaart voortspruitende uit onze Vlaamse ijverigheid wordt al decennia afgeroomd door de Franstalige kant . We zitten op het tandvlees en ja we zijn oud en moe en kapot gewerkt en wat heeft het ons bijgebracht? Het zien verloederen van wat werd opgebouwd, een regering die een toonbeeld is van, ja dat wat ook al jaren lang door het VB werd aangekondigd, onbestuurbaarheid van dit land over gans de lijn, meer ministers en staatssecretarissen +++ dan dat heel Amerika telt met allemaal dikke lonen die dan nog meestal gecumuleerd worden met nog een aantal andere dik betaalde functie.. Een koningshuis waarvan volgens de grondwet oorspronkelijk enkel en alleen de koning een dotatie krijgt en dat gaat lopen met massa’s poen voor heel zijn meute, dank zij Verhofstadjes en Decrootjes. Eerlijk gezegd, een mens zou voor veel minder gedemotiveerd geraken. Maar geen nood, europa is daar, daarmee ging het toch allemaal veel beter lopen he. Wel ik wacht vol ongeduld op de aangekondigde verbetering van onze welvaart. Ik vrees alleen dat ik nog heeeeeeel lang zal mogen wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=kamiel spieces;4262137]Sorry, dubbel post
Laatst gewijzigd door Garry : 7 augustus 2009 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zeg toch niet dat er geen ontsnappingen zijn. Ik veralgemeen gewoon niet.
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ieder volk krijgt het land dat ze verdient ,of u moet denken dat God dit zo heeft gewild. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. België is het land van de krekel en de mier geworden, maar de mieren geraken moe gewerkt, ze geraken uitgeput en kijken een voor een stervend gelaten toe hoe er dag na dag meer krekels neer strijken. Zolang het slechts over een klein aantal krekels ging was er niet veel aan de hand maar heelder zwermen vreten alles kaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() La Dernière Heure : Wallonië heeft er in 5 jaar 10,5% ambtenaren bij gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is een boeren volk en uit de laatste verkiezingen is dit wederom nogmaals eens temeer gebleken. Boeren die op zondagmorgen nog steeds met de boerin aan de arm naar de kerk lopen om daarna in het plaatselijke parochiehuis onder elkaar een pint gaan te drinken en te klagen over de mislukte oogst, de nakende varkenspest en de milieumaatregelen die groen predikt (mestdecreet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() We moeten allemaal gene schrik hebben! We hebben nog zooooooveel goeie politici!
Pieter De Crème: Stephanie De Klerk: ![]() Annemie Illegalendroom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Aangezien ik niet geloof in een God, ben ik ervan overtuigd dat het volk eerder het land krijgt wat ze verdienen. Men oogst wat men heeft gezaaid in het verleden en dit is helaas de uitkomst ervan. Aan de uiterlijke structuren van een land kan men weten hoe het merendeel van het volk denkt. In Belgenland is dit chaotisch, onlogisch en bekrompen als je het mij vraagt.