![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Lap, nu moet De Winter West-Vlaams leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da goa nie gaon we
![]() |
#103 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meent ge da? Zie je voan bruhhe, zet joen voan ahhtere.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is eerder een probleem van vergrijzing. We hebben wel meer jongeren nodig. Maar dan wel hoger opgeleide jongeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het even duidelijker stellen. In deze draad stel ik dat Dedecker met zijn nieuw boek gewoon Dewinter na-aapt. Ik heb noch gezegd dat ze gelijk hadden, noch dat ze fout zijn.
Inhoudelijk vind ik dat er wat voor te zeggen is, maar ook veel tegen. Dat helpt je weinig vooruit, hé? Maar ik heb geen zin in een lange discussie vandaag. Een volgende keer misschien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kennis van mij heeft een Firma in het Brusselse die van die toiletrollen in van die automaten zetten in publiek toegankelijke plaatsen. Niet echt een hoog diploma voor nodig en betaald tussen de 1500 en de 1800 euro al naar gelang het aantal dienstjaren. Ze zoeken al maanden TWEE chauffeurs.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 oktober 2009 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De aanslagen op onschuldige mensen in Madrid, London, Casablanca, New York zijn uitgevoerd door moslims, niet door Vlamingen. Laatst gewijzigd door Conscience : 12 oktober 2009 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens verzuip ik nergens in, ik zwem uitstekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan hem geen ongelijk geven,ik zou het ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Na apen, na apen, Benz zijn werk werd ook nageaapt. Met resultaat dat er nu veel soorten auto’s beschikbaar zijn. Men kan kiezen tussen duur ( benzine) minderduur maar met roet stof ( diesel) of goedkoop ( lpg)
Dat Dedecker een succes nummer probeert overtenemen, die mits een kleine nuance aanvaardt word op het politiek platform. Waardoor de Vlaamse regio toch zijn gading verkrijgt vind ik niet slecht. Tenslotte het eind resultaat telt, niet hoe het bereikt werd.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Burgemeester
|
![]() Dat was in een tijd dat er weinig wagens werden gemaakt. Het is logsich dat er meer wagens komen. Dat JMDD een boekje uitgeeft waarin weeral dezelfde dingen staan, is gewoon nutteloos. Er is geen nood aan.