Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2009, 18:44   #101
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Drugsgeld is momenteel de grootste inkomst van de taliban
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2009, 18:50   #102
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Commentaar over Egmond Codfield van een andere Surinaamse nutcase Dewanand!

"Betoog Afrocentrist: Egmond Codfried
Het Afrocentrisme is het tegenovergestelde van het Eurocentrisme. Ik sprak hierover met Afrocentrist, Egmond Codfried en kocht zijn boek (zie lit.). Hij heeft namelijk bewijzen gevonden dat er tientallen zwarten (negers) en kleurlingen voorkomen in de adellijke stambomen van heel Europa. Hij heeft ontdekt dat Belle van Zuylen een oma had die van negroïde origine was en Maria Jacoba van Goor (1687-1737) werd genoemd. Ook heeft Egmond Codfried ontdekt dat diverse portrettekeningen van gepigmenteerde adellijke personen gewoon gewit zijn, wat een vorm van geschiedvervalsing is. Hij heeft adellijke organisaties hierover wat vragen gesteld, maar kreeg nooit een bevredigend antwoord. De tekst van deze brieven is te vinden in het gastenboek van het Kritisch Podium Dewanand, http://www.dewanand.nl, reacties nummers: 52, 57, 61, 79, 90, 92, 93, 94 en 95.

Opmerkelijk is dat Egmond Codfried de 'blanke' volkeren beschouwd als een gefixeerd albinoras, omdat hij Afrocentristisch hierover denkt. Het is voor mij onduidelijk of afrocentristen pleiten voor afrikanisering van de hele wereld op een gewelddadige wijze, precies zoals Adolf Hitler oorlog voerde om het Arische ras de totalitaire macht te geven op aarde. Vaak hoor ik wel dat de talloze Afro-volkeren heel negatief denken over zichzelf en eerder geloven in hun eigen minderwaardigheid. Een gemengde vrouw vertelde mij zelfs dat de zelfhaat bij negers en mulatten geïnternaliseerd is en alle geestelijke ontwikkeling naar een sterker zelfbewustzijn blokkeert. Dit betekent dat de meeste negers gevangen zitten in een eigen inferioriteitscomplex en niet meer goed kunnen functioneren, als intelligente mensen. Dit is natuurlijk niet goed voor de vooruitgang van het negerras."
http://www.dewanand.com/wfor1186.htm
Oud 24 oktober 2009, 20:50   #103
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Net zoals mijn komst naar deze bibliotheek in Den Haag begon met een vijandige daad, mij te bespioneren terwijl men in mijn gezicht vriendelijk en zeer beleefd lachtte, zo werden de moslims al bij aankomst in slechte wijken, getto's, geconcentreerd.

Al bij aankomst.

Dan verwijt men deze mensen: O, jullie weigeren te integreren.

Maar o ja, je bent niet aan het klagen, je schrijft zomaar iets op dit forum.
mensen gaan altijd reageren of achterdochtig zijn wanneer het gaat om iets of iemand die er anders uitziet, dat is eigen aan de mens; als de neus van een blanke niet in het midden van zijn of haar gezicht staat, krijgt die dezelfde reacties.

jij vergeet ook dat migranten ervan houden zich niét te integreren in onze maatschappij; zij hebben trouwens geen uitstaans met onze samenlevingsvorm. migranten worden nog niet eens op een passieve manier geweerd uit onze samenleving, migranten zetten zichzelf actief buiten spel. dat is hoe zij het willen.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2009, 21:16   #104
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lief handenafhakkertje van mij!

Toen ik werd geboren was Suriname nog een kolonie van Suriname en had ik de Nederlandse nationaliteit. Nu ben ik al weer dertig jaar inwoner van Nederland: Nederlands staatsburger. Het gaat ook over MIJN belastinggeld. Er worden ook uit MIJN naam moslims in Afghanistan vermoord.

Nederland is altijd een criminele staat geweest. Waar de drugshandel is; daar zijn de Hollanders! De opiumproductie groeit met name in de provincie Helmand waar Nederland de scepter zwaait en wij juist opzettelijk daar zijn om de opiumproductie te voorkomen, want dat wordt gebruikt voor Al qaida terrorisme bla bla bla...Wij verkochten de bom aan Pakistan en zelf Libië.

Dit is een discussie forum maar ik krijg uitsluitend persoonlijke aanvallen. Dus discussie, maar alleen met door jullie albino's..pardon witten goedgekeurde argumenten?

Wij leven vandaag in de Geschiedenis Week en praten over het Vredes Jaar 1609, dus 400 jaar geleden. Waarom mogen albino's wel een hele orgie organiseren om hun leugenachtige kutgeschiedenis en mogen zwarten niet praten over 350 jaar kolonialisme? Mijn vriend Armand Zunder heeft onderzoek gedaan naar wat slavernij heeft opgeleverd en komt tot duizelingwekkende bedragen, op grond van documenten in het ARA. Witte geleerden vonden eerder dat Suriname Nederland juist geld gekost zou hebben en dat de slavenmeesters niets aan overhielden. LEUGENS!!!!!

Spanje claimt een schip van de bergers dat in de zestiende eeuw of zo verloren ging vol zilverstaven. Zo zijn ook de inkomsten van de slavenhouders niet in lucht opgegaan, de papieren zijn nog goed bewaard en vele huidige bedrijven zijn rechtsopvolgers van oude bedrijven. Vele fondsen zijn gebaseerd op 'oud geld.' De adel en de patriciers die vandaag nog steeds rijk zijn kunnen hun geld traceren naar de slavenvoorouders.

Evenals de Oranjes die op de hoofden van Hollanders als jij schijten. En doorwerken tot 67 jaar, jullie stomme belastingkoeien! Dit is toch zo gestoord, Arme Hollanders die op alle manieren worden belogen en uitgebuit door hun bestuur werpen zich op als verdedegers van deze zelfde dieven en leugenaars. Maxima, die niets voor nederland heeft gedaan, loopt in jurken van euro 5000 terwijl jeugdvoorzieningen en voorzieningen voor bejaarden worden gesloten vanwege bezuinigingen.

Van mijn kant ben ik blij met mensen die zich concentreren op de issues, en als je worstelt met een benaming voor zwarten, waarom probeer je niet gewoon 'mensen.'
werk jij? want anders kan je natuurlijk niet spreken over "jouw belastingsgeld".

handenhakker? waar blijf je het halen? ben je dolgedraaid door de haat?
ik ga het je in elk geval niet kwalijk nemen want ook jij moet roeien met de riemen die je hebt; jouw beperkingen laten je niet toe mij anders te zien dan een handenhakker. spijtig echter voor jou dat je jouw beperkingen zo'n grote rol laat spelen in je leven.

ik zocht oprecht naar een woord om een zwarte te beschrijven. is het niet zo dat in realiteit, indien ik iemand met een dikke buik wil aanduiden, ik zal zeggen "die man met zijn bierbuikje" of indien ik het wil hebben over iemand met een schele oog ik zal zeggen "die vrouw die wat loenst"......hetgeen het eerst opvalt aan een mens, snap je?

het is spijtig dat jij de soldaten die in afghanistan hun leven wagen verward met de nederlandse drugdealers. net zoals er goeie zwarten en slechte zwarten zijn, zijn er ook goeie en slechte blanken. dwaas dat ik zo'n domme opmerking moet maken maar het is overduidelijk dat jij van dat verschil nog niet op de hoogte gesteld werd of mss hiermee wou aangeven dat jij in hetzelfde bedje ziek bent als de blanke racisten?
en FYI, moest ik hier de term "mensen" gebruikt hebben voor de zwarten, had mijn zin nog belachelijker geweest! snap je nu dat het mogelijk moet zijn een verschil te maken, vooral als een mens wil discussiëren over het blanke en zwarte ras en het onrecht dat hen aangedaan werd.

jij leeft in het verleden beste vriend. je verfoeit wat de blanken al die tijd met de zwarten gedaan hebben maar je praat wél goed dat de zwarten nu hetzelfde zouden doen met de blanken. om het simpel te stellen. en waar gaat dat dan ophouden denk je? wanneer zal de rekening vereffend zijn?

voorts heb ik geen uitstaans met koningshuizen, die in mijn ogen luxeparasieten zijn, die in mijn ogen net hetzelfde doen als migranten die hier op onze kap komen leven. ze krijgen alleen nog wat meer dan de gemiddelde goudzoeker.

ik ben géén hollander en ik ga zeker en vast niet werken tot m'n 67; daarvoor ben ik net iets té clever.

tuurlijk heeft slavernij opgebracht en koloniseren ook (belgië was zelfs het vijfde rijkste land ter wereld toen ze congo koloniseerden). de vraag is natuurlijk dat als je 350j na datum nog een prijs moet betalen voor je slavernijpraktijk en koloniseringsdrang, of het sop de kool dan wel waard was; ik ben geneigd te denken van niet.

get rid of that HUGE chip on your shoulder!!! please!
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2009, 22:33   #105
Het Oog
Banneling

Standaard

Citaat:
Te beginnen met te erkennen dat er racisme in België bestaat.

Zoals bij AA meetings, moet men eerst erkennen "My name is Belgica and I'm an alcoholic!'

Daarom kunnen sommigen mijn theorie niet begrijpen blauw bloed is zwart bloed, want zij ontkennen dat zwarten in sommige zaken wel gelijk kunnen hebben. Intussen ben ik al vele stappen verder en speur naar de oorzaak van racisme. Door te beweren dat er altijd racisme heeft bestaan hoeft men niet te zoeken naar een oplossing. Gewoon de slachtoffers de bek snoeren, de behandeling die ik hier krijg.
Racisme hoeft niet bestreden te worden. Men moet dat gewoon straal negeren...Het komt nauwelijks voor, zeker in België, en dan enkel nog in de vorm van onschuldige grapjes. ( ken je die mop van die neger dat zijn hele familie opgegeten had ? En die daarna maagklachten had ? hahahaha)
Het Oog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2009, 22:35   #106
Het Oog
Banneling

Standaard

Citaat:
Gewoon een gedachteoefening:

Racisme is een overdreven bevrijdingsideologie om wit Europa te bevrijden van een zwarte en gekleurde elite, die tevens Europa maakte tot wat het vandaag is, maar een wrede en despotische overheersing vormde.
Das een goei !
Oud 24 oktober 2009, 22:36   #107
Het Oog
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet-witten klagen over racisme omdat racisme zich tegen hen richt. Witten die genieten van het privilege van witte suprematie zullen geen ene poot uitsteken om daarin verandering te brengen. Heb je ooit mannen voorop zien lopen in de strijd voor vrouwenemancipatie?
ja.
Oud 24 oktober 2009, 22:44   #108
Het Oog
Banneling

Standaard

Citaat:
In Nederland gaat ook het verhaal dat de politie sommige wijken niet kan binnengaan! Hebben de Marokkanen dan barricades opgeworpen? Of men zou niet weten om wie het allemaal gaat. Is er dan geen bevolkingsregister? Zowel Nederland als Belgie hebben troepen in Afghanistan waar het, denkende, honderden malen gevaarlijker is en mensen daadwerkelijk omkomen.
Citaat:
Citaat:
Zou men dan niet in uiterste nood, vijanden op het grondgebied, militairen moeten loslaten op deze vreselijke moslims in de eigen binnenstad?
Veel van mijn threads hebben te maken met het ontmaskeren van leugens, zoals dat Pakistan onze geheimen stal, waar duidelijk is dat Nederland de bom aan Pakistan verkocht.

Luister lieverd, je bent duidelijk hysterisch.
Waarom niet ? Lijkt me een goed idee.
Oud 27 oktober 2009, 19:01   #109
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

In Nederland bestrijden ze racisme. Je kan het zien aan de goede bedoelingen van ze. Zo zijn er tegenwoordig geen 'negerzoenen' meer in de winkel. Dit snoep dus (archief foto)

Wie weet doet dit goede voorbeeld goed volgen. In Arabië bijvoorbeeld. Dit is een foto uit een supermarkt in Kuweit (van schoonmaakdoekjes!).

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 11:45   #110
FDM
Banneling

Standaard

een beetje sceptiscisme tegenover aangelanden kan geen kwaad ,
mijn geboortestad kreeg 1000 jaar geleden stadsrechten en bepaalde daarin dat ze het recht had haar poorten te sluiten voor vreemdelingen ( die zin is blijkbaar intussen verdwenen van wikipidia);
ik bedoel maar : wij zijn het ocmw van de wereld niet
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:32   #111
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
[...]voorts heb ik geen uitstaans met koningshuizen, die in mijn ogen luxeparasieten zijn, die in mijn ogen net hetzelfde doen als migranten die hier op onze kap komen leven. ze krijgen alleen nog wat meer dan de gemiddelde goudzoeker.[...]

Je kan denken, albinisme tast immers de organen niet aan, maar je weigert. Probleem is dat je mijn betogen, draden niet vanaf het begin volgt. Ik maak een wereldtoernee op het Internet met mijn theorie Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789). Heel omvangrijk, maar na drie jaar van onderzoek geloof ik in mijn vondsten.

In het algemeen herken ik bij jouw de tendensen van albino's die genieten van witte suprematie privileges, net als heteromannen die belang hebben bij vrouwen als tweederangs wezens. Mannen die prostituees bezoeken verlustigen zich namelijk in legale verkrachting van in gevangenschap gehouden, ontvoerde vrouwen. Prostitutie in Europa maakt van mensenrechten een erg hilarische grap, want het is pure mensenhandel. Wonderlijk hoe westerlingen zich zorgen maken over vrouwen in Iran, aan de andere kant van de aardbol. Maar de hoeren in Vlaanderen en Holland vergeten. Vreemd dat de hoerenlopers in beschaafd Europe deze arme, uitgebuite vrouwen wel kunnen vinden, maar dat de politie hen niet weet te lokaliseren.

Kortom je gelooft een leugen en verbindt geen enkele consequentie aan je bezwaren tegen het systeem. Of is het dat je mij aanvalt voor het aankaarten van zaken en maak jij mijn kleur tot een issue, inplaats van te concentreren op de argumenten. De kip die de gouden eieren legt!

Je bent dus een officiele hypocriet en je vindt dat anderen ook maar hypocrieten moeten zijn, voor de lieve vrede.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 14:35.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 14:34   #112
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
mijn geboortestad kreeg 1000 jaar geleden stadsrechten en bepaalde daarin dat ze het recht had haar poorten te sluiten voor vreemdelingen ( die zin is blijkbaar intussen verdwenen van wikipidia);
Aanhangers van extreem rechts gelden als dom.
Oud 28 oktober 2009, 14:55   #113
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Dat jij een racist bent en dom bent weten we al langer dan vandaag.
Oud 28 oktober 2009, 16:37   #114
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
Kan en wil je het verband uitleggen tussen "wij zijn het ocmw van de wereld niet" en racisme?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 16:40   #115
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat jij een racist bent en dom bent weten we al langer dan vandaag.
Ik heb je gerapporteerd en zal dat vanaf nu steeds blijven doen.
Oud 28 oktober 2009, 16:45   #116
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een grap . De grooste racist hier op het forum die constant loopt te schelden op albino jan en alleman is op zijn pikkie getrapt.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 16:46   #117
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
In Nederland bestrijden ze racisme. Je kan het zien aan de goede bedoelingen van ze. Zo zijn er tegenwoordig geen 'negerzoenen' meer in de winkel. Dit snoep dus (archief foto)
Wie weet doet dit goede voorbeeld goed volgen. In Arabië bijvoorbeeld. Dit is een foto uit een supermarkt in Kuweit (van schoonmaakdoekjes!).
Het verwondert mij altijd als personen discussies als deze afdoen met; 'Ja in andere landen wordt er ook gediscrimineerd.' Het is een grote denkfout.

Belangrijk is de definitie van het probleem, de tijd en de plaats in de gaten te houden.

Het antwoord op de stelling dat Belgie een mislukte staat is, is niet: Wel er zijn chaotischere landen in Afrika.'

Het racisme waar ik mij hier op dit forum over druk maak is staatsracisme, in die zin dat men het zwarte Ancien Regime wit heeft geverfd en ons in musea, op onze kosten, een revisionistische geschiedenis presenteert.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 16:47.
Oud 28 oktober 2009, 16:54   #118
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Fijn ik heb een fan
Rapporteer zoveel je wil Egmondje, dat verandert niets aan het feit dat je een racist bent.
Oud 28 oktober 2009, 17:24   #119
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Fijn ik heb een fan
Rapporteer zoveel je wil Egmondje, dat verandert niets aan het feit dat je een racist bent.
Ik heb je opnieuw gerapporteerd vanwege herhaaldelijke persoonlijke aanvallen.
Oud 28 oktober 2009, 17:52   #120
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Tjah wat wil je als je dit gehele forum onder de noemer "vullis" klasseerd.
Men zou je voor minder tot racist veroordelen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be