![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Drugsgeld is momenteel de grootste inkomst van de taliban
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Betoog Afrocentrist: Egmond Codfried Het Afrocentrisme is het tegenovergestelde van het Eurocentrisme. Ik sprak hierover met Afrocentrist, Egmond Codfried en kocht zijn boek (zie lit.). Hij heeft namelijk bewijzen gevonden dat er tientallen zwarten (negers) en kleurlingen voorkomen in de adellijke stambomen van heel Europa. Hij heeft ontdekt dat Belle van Zuylen een oma had die van negroïde origine was en Maria Jacoba van Goor (1687-1737) werd genoemd. Ook heeft Egmond Codfried ontdekt dat diverse portrettekeningen van gepigmenteerde adellijke personen gewoon gewit zijn, wat een vorm van geschiedvervalsing is. Hij heeft adellijke organisaties hierover wat vragen gesteld, maar kreeg nooit een bevredigend antwoord. De tekst van deze brieven is te vinden in het gastenboek van het Kritisch Podium Dewanand, http://www.dewanand.nl, reacties nummers: 52, 57, 61, 79, 90, 92, 93, 94 en 95. Opmerkelijk is dat Egmond Codfried de 'blanke' volkeren beschouwd als een gefixeerd albinoras, omdat hij Afrocentristisch hierover denkt. Het is voor mij onduidelijk of afrocentristen pleiten voor afrikanisering van de hele wereld op een gewelddadige wijze, precies zoals Adolf Hitler oorlog voerde om het Arische ras de totalitaire macht te geven op aarde. Vaak hoor ik wel dat de talloze Afro-volkeren heel negatief denken over zichzelf en eerder geloven in hun eigen minderwaardigheid. Een gemengde vrouw vertelde mij zelfs dat de zelfhaat bij negers en mulatten geïnternaliseerd is en alle geestelijke ontwikkeling naar een sterker zelfbewustzijn blokkeert. Dit betekent dat de meeste negers gevangen zitten in een eigen inferioriteitscomplex en niet meer goed kunnen functioneren, als intelligente mensen. Dit is natuurlijk niet goed voor de vooruitgang van het negerras." http://www.dewanand.com/wfor1186.htm
![]() |
![]() |
#103 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
jij vergeet ook dat migranten ervan houden zich niét te integreren in onze maatschappij; zij hebben trouwens geen uitstaans met onze samenlevingsvorm. migranten worden nog niet eens op een passieve manier geweerd uit onze samenleving, migranten zetten zichzelf actief buiten spel. dat is hoe zij het willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
handenhakker? waar blijf je het halen? ben je dolgedraaid door de haat? ik ga het je in elk geval niet kwalijk nemen want ook jij moet roeien met de riemen die je hebt; jouw beperkingen laten je niet toe mij anders te zien dan een handenhakker. spijtig echter voor jou dat je jouw beperkingen zo'n grote rol laat spelen in je leven. ik zocht oprecht naar een woord om een zwarte te beschrijven. is het niet zo dat in realiteit, indien ik iemand met een dikke buik wil aanduiden, ik zal zeggen "die man met zijn bierbuikje" of indien ik het wil hebben over iemand met een schele oog ik zal zeggen "die vrouw die wat loenst"......hetgeen het eerst opvalt aan een mens, snap je? het is spijtig dat jij de soldaten die in afghanistan hun leven wagen verward met de nederlandse drugdealers. net zoals er goeie zwarten en slechte zwarten zijn, zijn er ook goeie en slechte blanken. dwaas dat ik zo'n domme opmerking moet maken maar het is overduidelijk dat jij van dat verschil nog niet op de hoogte gesteld werd of mss hiermee wou aangeven dat jij in hetzelfde bedje ziek bent als de blanke racisten? en FYI, moest ik hier de term "mensen" gebruikt hebben voor de zwarten, had mijn zin nog belachelijker geweest! snap je nu dat het mogelijk moet zijn een verschil te maken, vooral als een mens wil discussiëren over het blanke en zwarte ras en het onrecht dat hen aangedaan werd. jij leeft in het verleden beste vriend. je verfoeit wat de blanken al die tijd met de zwarten gedaan hebben maar je praat wél goed dat de zwarten nu hetzelfde zouden doen met de blanken. om het simpel te stellen. en waar gaat dat dan ophouden denk je? wanneer zal de rekening vereffend zijn? voorts heb ik geen uitstaans met koningshuizen, die in mijn ogen luxeparasieten zijn, die in mijn ogen net hetzelfde doen als migranten die hier op onze kap komen leven. ze krijgen alleen nog wat meer dan de gemiddelde goudzoeker. ik ben géén hollander en ik ga zeker en vast niet werken tot m'n 67; daarvoor ben ik net iets té clever. tuurlijk heeft slavernij opgebracht en koloniseren ook (belgië was zelfs het vijfde rijkste land ter wereld toen ze congo koloniseerden). de vraag is natuurlijk dat als je 350j na datum nog een prijs moet betalen voor je slavernijpraktijk en koloniseringsdrang, of het sop de kool dan wel waard was; ik ben geneigd te denken van niet. get rid of that HUGE chip on your shoulder!!! please! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() In Nederland bestrijden ze racisme. Je kan het zien aan de goede bedoelingen van ze. Zo zijn er tegenwoordig geen 'negerzoenen' meer in de winkel. Dit snoep dus (archief foto)
![]() Wie weet doet dit goede voorbeeld goed volgen. In Arabië bijvoorbeeld. Dit is een foto uit een supermarkt in Kuweit (van schoonmaakdoekjes!). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() een beetje sceptiscisme tegenover aangelanden kan geen kwaad ,
mijn geboortestad kreeg 1000 jaar geleden stadsrechten en bepaalde daarin dat ze het recht had haar poorten te sluiten voor vreemdelingen ( die zin is blijkbaar intussen verdwenen van wikipidia); ik bedoel maar : wij zijn het ocmw van de wereld niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan denken, albinisme tast immers de organen niet aan, maar je weigert. Probleem is dat je mijn betogen, draden niet vanaf het begin volgt. Ik maak een wereldtoernee op het Internet met mijn theorie Blauw bloed is zwart bloed (1500-1789). Heel omvangrijk, maar na drie jaar van onderzoek geloof ik in mijn vondsten. In het algemeen herken ik bij jouw de tendensen van albino's die genieten van witte suprematie privileges, net als heteromannen die belang hebben bij vrouwen als tweederangs wezens. Mannen die prostituees bezoeken verlustigen zich namelijk in legale verkrachting van in gevangenschap gehouden, ontvoerde vrouwen. Prostitutie in Europa maakt van mensenrechten een erg hilarische grap, want het is pure mensenhandel. Wonderlijk hoe westerlingen zich zorgen maken over vrouwen in Iran, aan de andere kant van de aardbol. Maar de hoeren in Vlaanderen en Holland vergeten. Vreemd dat de hoerenlopers in beschaafd Europe deze arme, uitgebuite vrouwen wel kunnen vinden, maar dat de politie hen niet weet te lokaliseren. Kortom je gelooft een leugen en verbindt geen enkele consequentie aan je bezwaren tegen het systeem. Of is het dat je mij aanvalt voor het aankaarten van zaken en maak jij mijn kleur tot een issue, inplaats van te concentreren op de argumenten. De kip die de gouden eieren legt! Je bent dus een officiele hypocriet en je vindt dat anderen ook maar hypocrieten moeten zijn, voor de lieve vrede. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat jij een racist bent en dom bent weten we al langer dan vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belangrijk is de definitie van het probleem, de tijd en de plaats in de gaten te houden. Het antwoord op de stelling dat Belgie een mislukte staat is, is niet: Wel er zijn chaotischere landen in Afrika.' Het racisme waar ik mij hier op dit forum over druk maak is staatsracisme, in die zin dat men het zwarte Ancien Regime wit heeft geverfd en ons in musea, op onze kosten, een revisionistische geschiedenis presenteert. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 oktober 2009 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tjah wat wil je als je dit gehele forum onder de noemer "vullis" klasseerd.
Men zou je voor minder tot racist veroordelen |
![]() |
![]() |