![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jantje, leg jij de 3 klassieken breuklijnen van vroeger in ons landje es simpel uit...
![]() |
![]() |
#102 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zie je, we worden al precies echte politiekers, hé. Niet van hun stuk te brengen. Oeverloos lullen zonder argumenten, overtuigd van het eigen grote gelijk. Waar ik naartoe wil is dat zolang er geen eensgezindheid is over het feit dat er een probleem is en de ene de andere constant tracht te bekladden met de verdraaide werkelijkheid om alzo de kiezer te imponeren of behagen en z'n zitje veilig te stellen we er nooit of nooit zullen uitgeraken. Al de rest is 'zever in pakskes'.
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hoe het probleem oplossen... das wa moeilijker.
![]() |
![]() |
#104 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(euh, niet voor te lachen hé, ik bedoel echt)
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() En, hoe denkt u dat wij het bestaan van dat probleem dan aan onze verenigde vrienden in Brussel het best aan hun verstand kunnen brengen? Want - geef toe - aan hetgeen ze er tot op vandaag van hebben gebakken, heb ik niet de indruk dat ze überhaupt beseffen dat er een probleem is.
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Ik ben hier sinds oktober vorig jaar aanwezig op de forums.
Nooit werd ik verweten dom te zijn. Nooit zei men dat ik inhoudsloos schreef. Men vond het geen probleem dat ik geen argumenten gebruikte. Maar zie ik heb sinds kort beslist dat ik voor de eerste keer Vlaams Blok ga stemmen en alle dagen lees ik dat ik : te stom ben om er over mee te praten inhoudsloos schrijf geen argumenten hanteer Ik heb het hier al eens neergeschreven op blz 3 (ge moet maar eens opzoeken) maar niemand reageerde er op. Der staat nog meer in. Maar het was te dom, te inhoudsloos en zonder argumenten om op te reageren zal ik maar denken. Weet ge zo stilaan begin ik iets te begrijpen van de perfide manier, welke door straddle hier ook is aangehaald en beschreven trouwens, van hoe men mensen behandelt die op een of andere manier met het Vlaams Blok kunnen gelinkt worden. Ik moet zeggen dat ik ontgoocheld geraak in sommige mensen en in hun manier van omgaan met andersdenkenden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zei alleen dat u -van zodra sommige argumenten naar boven komen- zegt dat het humor is... en dat ik uw humor niet begrijp. Maar dat vind ik geen goede uitleg of excuus. Men mag zich hier niet achter verbergen, achter humor. Ik heb ook nooit veel voor uw beslissing om deze keer voor het blok te stemmen met u gediscussieerd, denk ik. U stemt nog altijd hoe u wil. U hoeft zich niet aangevallen te voelen... ik heb alleen via argumenten u proberen tot andere gedachten te brengen. That's all. Als mijn argumentatie u gekwest heeft, spijt het mij natuurlijk. ![]()
![]() |
![]() |
#111 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HONDERDEN KEREN heb ik van Vlaams Blokkers (zeker ook hyoens, recent nog door 't gezond verstand) reeds mogen horen dat ik inhoudsloze posts schrijf, dat mijn argumentatie op niets trekt, dat ik 'het niet begrijp' etc etc.. Omdat men vermoedde dat ik linkiewinkie ben. Citaat:
lees hierboven. Citaat:
Zegt da't nie waar is!! Hoe durven ze Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nou ja, dat vind ik ook maar stom eigenlijk. Iedereen stemt voor wie hij of zij wil. Alleen argumenten zijn belangrijk. En euh, GV: over welk probleem hadden we het eigenlijk? Want euh, er zijn er wel meerdere hé. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral nogal pathetisch als de meesters van de on-conversatie, de meesters van de propaganda beginnen jammeren dat ze slachtoffer zijn van hun eigen strategie, maar de 'linkiewinkies ' de schuld geven
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er komen trouwens zelden valabele argumenten van Politiek Correcte linkewinkies i.v.m. het VB vonnis. Het wordt echt eentonig.
![]() |
![]() |
#115 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En voor zover ik weet (maar dat is voor voor juristen) is de kans klein dat zelfs bij een eerlijke procedure Cassatie het arrest zal verbreken omdat zij niet naar de inhoud van het arrest kijken enkel naar de 'wettelijkheid' ervan. Ik sluit een volksopstand dan niet 100% uit, I kid you not :/ Ik vind het al enorm straf van het VB dat zij zich zo rustig houden, het zegt veel over hun respect voor (zelfs een) (schijn)democratie. En mbt gebrek aan wederzijds respect op dit forum... Ja dat is idd waar en komt van beide kanten. In het echte leven komt het wel voor 95% van 1 kant gezien het haast totale monopolie in de media van 1 kant. Wie zijn neus even verder dan dit forum laat komen beseft wel wie er het meest geviseerd wordt in de maatschappij van vandaag. Desalniettemin probeer ik, en denk ik dat iedereen zou moeten proberen om toch op zijn minst beleefd en respectvol te blijven. Als iemand vind dat ik persoonlijk daarin geflaterd zou hebben mijn excuses ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een ARREST!!! Deze topic ging trouwens niet over het arrest, maar we waren toen aan het discussiëren over of er racisme tegen het Vlaams Blok bestaat.
![]() |
![]() |
#118 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Mieke voelt ge U soms aangevallen ?
gij hebt misschien niet gezegd dat ik stom was. Dat hebben dan wel anderen gedaan. Nochtans stoorde mijn domheid die mensen vroeger niet toen ik mijn eigen tegendraads stemgedrag had. Dan vond men mij nen toffe want ik schopte tegen alles waar ik maar tegen kon schoppen. Graag tegen paars, omdat ik nen absolute hekel aan machthebbers heb, maar evengraag tegen het Vlaams Blok. Inhoudsloos en zonder argumenten hebt ge al wel gezegd. Als ik mijn mening gaf over het arrest werd mij door iemand het zwijgen opgelegd (of dat probeerde hij toch) met te zeggen dat ik te stom was om er over te praten. Ik ga dat eerlijk gezegd niet terugzoeken tussen die stilaan honderdduizenden posts. Dat ik weinig inhoud had was vroeger geen probleem. Ik spreek vanuit mijn hart. Mag het ? As het niet mag ook goed maar waarom werd mij dat vroeger nooit verweten ? Dat ik geen argumenten zou hebben ? Wat zijn argumenten ? Ieder zijn waarheid he. Maar argumenten worden hier door menigeen wel eens bekeken als : hetgeen ik zeg dat is een argument. En hetgeen den andere zegt dat is geen argument. as ik hier mijn aanwezigheid bekijk over de voorbije maanden, dan moet ik zeggen dat ik van gedachte veranderd ben over sommige zaken. En ge weet wat ze zeggen van iemand die nooit van gedachte verandert he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Om terug te keren op de eerste vraag : WAAROM.
Ik kan al wel zeggen waarom ge het eventueel niet zou doen. ge maakt der zeker geen vrienden mee as ge het wel doet en zegt. Dat is mijn prive ondervinding.
![]() |
![]() |