![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat het een door en door racistische opvatting is. Mag ik dat van u denken en vinden? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En over de croo zwijg je wel snel,die vent zijn villa is 4 maal zo groot als die van fdw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Maar ocharme toch die partij. Eerst het cordon sanitaire en dan vetpotten opgedrongen krijgen tegen wil en dank. Vertel eens: wat heeft hen al die jaren ervan weerhouden dat geld terug te storten? Of als dat niet ging: door te storten naar een goed doel naar keuze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doen wij ook,daarmee zie je alweer hoe goed je op de hoogte bent. Wij doen ieder jaar een aktie en geld inzameling voor de mensen hier die het enorm moeilijk hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat ze zeggen dat ze het goed voorhebben met het Vlaamse volk?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Goed geprobeerd, maar daar heb ik het natuurlijk niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man werkt veel meer dan jij denkt,deze is dag en nacht mee bezig. Terwijl uw grootste groep vrienden de allochtonen de grootste groep beroepsdoppers zijn en die ons jaarlijks veel meer geld kosten dan wat fdw maar op een jaar verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() je kan natuurlijk blijven k*kken op het vb, maar dan moet je natuurlijk wel iets meer k*kken op de andere partijen, want zij zijn in ALLES erger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Integendeel. In dezen is het zelfs gepast het meest te kakken op het VB omdat zij in dezen altijd gedaan hebben alsof zij zo helemaal niet waren. Zij zijn dus erger in die zin dat ze er jarenlang bijzonder hypocriet over gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn zo van die mensen die altijd luid staan te roepen als er wat gebeurt maar snel de kop in de grond steken als het over allochtonen of walen of andere politiekers gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Kun je het niet meer halen als je met me spreekt en ga je dus maar over me spreken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
silly me ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet helemaal. Ik zou het kunnen menen ook.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat stoort me niet. Want als u me zou kennen dan zou u dat niet denken van mij. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als iedereen hier uw en sommige andere hun posts eens allemaal op een rijtje zet dan zie je ik gelijk heb. Ik beste daarentgen heb het over alles en iedereen,das het verschil tussen u en mij. Jij bent blind,blinde haat gericht tegen het vb en alles wat ze doen en zeggen,je weet altijd wel wat maar uwe vriend marlientje a la blue thunder is nog veel erger,blockbuster is de lievelings site en laten we maar alles snel overnemen,zelf nadenken is te moeilijk natuurlijk laat staan 2 keer nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |