![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() zou jij het leuk vinden als leeks en noobs zich zouden bemoeien met jouw werk?
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg ik dan hiermee dat de pedofielen met de sexuele funktie in het bewustzijn wel allemaal (genoeg) kontrole hebben erover? Neen, dat ook weer niet. Maar je smijt het kind weg met het badwater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Of hij heeft geen seks. Seksuele identiteit =/= voorgeprogrammeerd gedrag, ergo is het onzin om te zeggen dat iemand vanuit die identiteit per definitie in staat is tot bepaald gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is gewoon onrealistisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben je ook zo iemand die nog in de waan leeft dat elke homo aan anale seks doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Met zichzelf misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd lijkt me het beste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zo een kind is een onschuldig persoon , een pedofiel die zich niet vergrijpt aan kinderen zal zeker wel op het net opzoek gaan naar zijn ding. daarom hebben wij ouders het recht te weten waar dit vuile gespuis verblijft. http://www.stopmartijn.hyves.nl Laatst gewijzigd door Wisord : 13 januari 2010 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zitten de psychologen van dit forum? Het wordt tijd dat die hun mond eens opendoen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan hij beter in zijn onderbewustzijn het met een onderbewuste non gaan doen en met zijn vuil poten van onze kinderen afblijven.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet hoe die over mijn mening denken mijn broer is psycholoog , dat neemt niet weg dat ik mijn mening verander . Kinderen zijn in mijn ogen heilig en mogen in geen geval het slachtoffer worden van ons slecht rechtssysteem. Stop pedo's Stop Vereniging Martijn, de vereniging die opkomt voor de belangen van pedofielen en de leeftijdsgrens van seksuele omgang met jongeren/kinderen omlaag wil halen. Dit kan echt niet mensen, kinderen zijn onze toekomst. Kinderen moeten veilig kunnen opgroeien. Het is niet te bevatten dat er een stichting bestaat die voor de belangen van pedofielen opkomt en probeert pedofilie goed te praten. Vrijheid van meningsuiting voor iedereen? Mooi, dan ook voor mensen die pedofilie zieker dan ziek vinden. Je zou eens kunnen kijken op de website, martijn.org. Het is ongelooflijk dat daar mensen onderling foto's uitwisselen, elkaar steunen en elkaars gedrag of drang vergoeilijken. Sluit je aan, met zijn allen kunnen we laten zien dat pedofilie altijd fout is geweest en dat daar zeer zeker géén verandering in mag komen Laatst gewijzigd door Wisord : 13 januari 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |