![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zelfs, zo ging Van Rooy verder, als we met zoveel 'brave' moslims te maken hebben vormen zij nog een passief gevaar. Hij vergeleek dit enigzins gewaagd met de nazi's in het Duitsland van de jaren 1930. Ook daar werd slechts minder dan 10 % na Hitler's aantrede lid van de Nazipartij of de SS. De grote massa bleef echter passief en ondernam niets om de extreem-rechtse opmars tegen te houden. Slechts 3 �* 4 % van de mensen werd actief dissident. Deze cijfers trekt Van Rooy door naar de actuele moslimproblematiek. Net zoals in Nazi-Duitsland wordt het 'moedige' kransje van dissidenten bedreigd, uitgesloten en vervolgd. De grote massa laat de fanatici begaan. We kunnen daaruit concluderen dat inertie en passiviteit tegenover fanatieke stromingen een even nefaste uitwerking op de maatschappij hebben dan de actieve deelname aan deze uitwassen zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zal natuurlijk allemaal in de linkse dovemansoren vallen...
Wat niet past in hun kraam, daar echten ze geen geloof en geen aandacht aan. Het zal een nieuwe multiculwereld worden, punt amen en uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal nu wel weer een pocolinkse en multiculler genoemd worden, maar dat heb ik er graag voor over. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Om dat cijfer van 91 miljoen potentiële terroristen (waarvan ik nog steeds geen idee heb hoe je dat zou berekenen) in perspectief te plaatsen, de bevolkingsaantallen van enkele staten waarvan we mogen aannemen dat er nogal wat fundamentalisten wonen:
Pakistan: 176.242.949 (95% moslims) Iran: 66.429.284 (89% sjiiten, 9% soennieten) Afghanistan: 33.609.937 Irak: 28.945.657 (96% moslims) S.-A.: 28,686,633 Jemen: 23.822.783 Enzovoort, enzovoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, tenzij je de jongste tien jaar op Mars hebt vertoefd, weet je dat aanslagen van moslimextremisten een groot (potentieel) gevaar vormen voor de USA en West-Europa. Of zijn we 9/11, Madrid en Londen plots vergeten? En hoeveel ontelbare plannen voor aanslagen in steden en op lijnvluchten zijn in tussentijd al verijdeld? Als ze nog wat beter georganiseerd geraken dan zullen er meer van die nu nog klungelachtige pogingen lukken. Het doel van deze terreurdaden is duidelijk: zoveel mogelijk de staat ontwrichten, de bestaande westerse structuren uit balans doen gaan en vooral het creeëren van angst onder de bevolking (in dat laatste slagen ze overigens al goed in). Op termijn wordt dan het pad geëffend voor hun instituten en de jurisdictie van de Sharia. Om het internationale terrorisme tegen te werken moeten we zien dat de financieringsbronnen ervan opdrogen. Vermits het algemeen geweten is dat het huidige moslimextremisme vooral vanuit het Arabisch Schiereiland verspreid heeft en zich nog verder aan het verspreiden is, moet men de financieën doen opdrogen die aan de basis liggen van het fundamentalisme. En dit geld wordt op de eerste plaats bekomen door de oliehandel. Als we morgen met zijn allen beslissen geen olieproducten of afgeleiden te verbruiken, dan is het Arabisch Schiereiland niets meer waard (tenzij enkele vijgenbomen) en dan zal ook het goed georganiseerde internationaal terrorsime in elkaar stuiken. uiteraard besef ik maar al te goed dat het afzweren van olie niet voor morgen is en zelfs niet voor de eerste dertig jaar. Tegen dan zal het te laat zijn en is de islam te ver in de westerse wereld doorgedrongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede: ineens beweren de poco's (waar ik u gemakkelijkheidshalve eventjes bij reken) weer dat we geen rekening moeten houden met de geschiedenis en hetegene in de jaren 1930 gebeurd is? Waarom doen ze dit dan steeds wel als het over extreem-rechtse groeperingen gaat, zoals bijvoorbeeld 'Blood and Honour' of het amateuristische 'Bloed, Bodem, Eer en Trouw'? De zelfverklaarde liefhebbers van de multicul werken blijkbaar graag met twee maten en twee gewichten, niet erg wetenschappelijk dus. Maar ja, dat wisten we helaas al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() De stand van vandaag:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Daarnaast heb ik ook geschreven dat ik de vergelijking tussen rechts en de nazi's onnozel vind, exact het omgekeerde dus van wat je "links" (om het even gemakkelijk te houden) verwijt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op school leert /leerde men: waarom hebben we geschiedenislessen? Om uit de gebeurtenissen van het verleden lessen te leren voor het heden en de toekomst. Om beter bepaalde hedendaagse situaties te begrijpen door uit te zoeken vanuit het verleden wat er aan vooraf is gegaan! Enz, enz... Toch geen zo'n dwaze beweringen, zou ik zeggen! Trouwens, is de profeet en de islam ook niet iets dat reeds dateert vanuit een redelijk ver verleden? En toch lopen er zoveel mensen diegenen die dat gebruiken om zichzelf macht te geven die lieden achterna! Het christendom heeft er ook lange tijd over gedaan om te zijn wat het nu nog is: niet veel. Lege kerken. Hier en daar is er nog wel een leperd, zoals de "predikanten" in USA die via het rondbazuinen van de naam "van de Heer" een hoop volk bij elkaar krijgt die dan zorgt voor zijn inkomsten, maar bon... Die neo-nazi's, kaalgeschoren jongeren van het "blanke type"... hebben die veel kennis over hetgeen er zich in die tijd allemaal heeft afgespeeld? Dat betwijfel ik... Het is meer een domme stoerdoenerij en een manier om zich tegen de gemeenschap af te zetten door iets te doen of te zeggen of te tonen waarvan ze weten dat de meeste mensen er een hekel aan hebben. Wie gelooft er nu dat die zo gevaarlijk zijn als bvb onze islam-fanatici? Veel neo-nazis die zichzelf hebben opgeblazen voor de goede zaak, of aanslagen hebben gepleegd met veel doden en gewonden als resultaat,ik ken er geen... |
|
![]() |
![]() |