![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vraag me eigelijk af wat je op die school tijdens de middag deed?
Als je geen lid van die school meer was (leerling of leerkracht) hoor je daar niet door de gangen te lopen. Mijn mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() weet ge wat, de gsm's mogen blijven, maar de scholen plaatsen in elke klas, in de gangen en op de speelplaats camera's
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() wat is er mis met aan de leerlingen te vragen of ze die dingen af willen zetten tijdens de lesuren ?
meer inperking moet daar niet aanzitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uithoren, onderzoeken, ander kant uithoren, confronteren en bemiddelen maar NOOIT meer zo maar voor waar onmiddellijk de directie of de leerkracht geloven hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vraagje, wat moet een leerkracht volgens jou doen als hij/zij een gsm aantreft die aan staat tijdens de les? (Nadat er is gevraagd om die uit te zetten en weg te steken en de leerling dit weigert natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met die leerling praten en uitleggen dat zulks niet kan natuurlijk. een oplossing uitwerken en de consequenties van zulk gedrag duidelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is den tijd gebleven dat iedereen zei "ik moet dat niet hebben"?
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de privacy van hun teergeliefde spruitjes schenden, ... met wat voor neo facistische gedachten loopt gij rond, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zeker uw goed recht, maar zolang we geen mijn kind, schoon kind toestanden krijgen kan ik dat best begrijpen. Kinderen zijn nu eenmaal niet altijd, brave onschuldige dutskes, en het kan wel zijn dat ze thuis meer mogen zeggen of doen, maar op een school ligt dat anders. (tis al te zien welk soort school. ) Als ge ze op een streng college steekt, is het normaal dat ze hun manieren wat moeten houden he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() ...want praten werkt. En als dat niet lukt, kan de leraar nog altijd beginnen zingen.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
den eerste keer kunnen ze die na de les zelf terugvragen (beleefd) en den tweede keer zou ik voorstellen, dat hij die bij de directeur al dan niet begeleid door pa of ma mag komen halen. In onzen tijd flikkerde de spons die gewoon door de venster, (pennezak, agenda,... ) en die vent zat op het eerste verdiep, en de plafonds waren daar nog minstens 3 meter hoog, ge kunt u voorstellen dat ge uwen bazaar over een afstand van enige vierkante meters bijeen kon gaan harken... En dat is nog niet zo heel lang geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou die GSM nooit afgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eigendomsrecht is een pak fundamenteler voor onze maatschappij dan het ego van zo'n leerkracht die er niet op een normale manier in slaagt zijn leerlingen geïnteresseerd te houden. |
|
![]() |
![]() |