![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Studeren is geen goede uitvlucht. Tweede aanmaning? Waarom heeft ze niet betaald na de eerste aanmaning? Is ze vergeten haar GSM te gebruiken? Heeft ze nooit gehoord van domicilering? Eigen schuld, dikke bult.
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terloops even opmerken dat ze zelf soms maanden wachten met het opsturen van hun factuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge hier ôp antwoorden ?
Daar kunt ge uw medemens beter mee helpen dan met nietszeggende antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je ermee geconfronteerd wordt is het dus zowel voor u als voor mij een must om voldoende informatie hieromtrent te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() Hoe kan je een ernstig antwoord geven op een cynische uitlating als:
Ik mag hopen dat die vraag retorisch bedoeld is. Als je deze vraag meent heb ik men bedenkingen in hoeverre je eigenlijk voor rede vatbaar bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten bij ziekte, indien we het huis mogen verlaten, op controle te gaan bij een dokter van Gecoli. Indien we het huis niet mogen verlaten, ja dan mag je ook niet weg om op reis te gaan.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan iemand vragen die regelmatig je brievenbus en dergelijke leegmaakt om facturen door te sturen, te betalen of contact op te nemen met de schuldeiser. Meestal heb je dertig dagen de tijd om facturen te betalen. Het lijkt me sterk, als je meer dan 30 dagen van huis blijft, je niet zulke maatregelen neemt.
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hoeverre je eigenlijk ziek bent.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u voor langere periodes afwezig bent, moet u maar andere maatregelen treffen. Als u het kan regelen om voor langere periodes op reis te gaan, kan u het ook regelen dat uw facturen tot bij u geraken. Al de rest is alweer een zielige uitvlucht. Betaal uw facturen en zaag niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Schepen
|
![]() Het is niet de eerste keer dat ik met zo een uitlating als "Dus mag ik helemaal niet meer op reis gaan als ik ziek ben?" geconfronteerd wordt.
Sommige mensen leggen blijkbaar een link tussen een aanmaningskost en een reisverbod. Deze redenering raakt kant noch wal. Het maakt voor een bedrijf niet uit wat je doet of waar je heen gaat, ze ziet enkel of een factuur betaald is of niet. Mensen die financiële problemen hebben krijgen ook aanmaningskosten als ze te laat betalen. Mensen die dan voor hun plezier "maandenlang" op reis gaan zouden die dan niet moeten krijgen. Wat wordt er dan verlangd? Een brief in deze stijl misschien: "Onze excuses dat we u in uw welverdiende vakantie hebben gestoord door het lef te hebben u een factuur op te sturen. Wij schamen ons hier diep voor." |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou je aanraden om een antwoord te bekijken in het licht van de post waarop het slaat. Misschien is het dan duidelijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk aan kanker, een nieuwe heup steken enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat voor iedereen het geval is durf ik betwijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zullen vooral bij mensen met financiële problemen hard aankomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() /10 en zo overschrijven.. de eerste betaling is dus 1.9 euro
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt rijk met hoge aanmaningskosten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vingerwijs niet de regering in de 1e plaats. En reken er zeker niet op dat zij dit voor u gaan oplossen. Wees niet passief. Een overheid heeft andere intenties en belangen. Stuur zelf een gefundeerd protest (per mail, per brief, per fax). Stuur dit ook naar de ombudsdienst. Plaats het online op een blog bijvoorbeeld, zodat iedereen hier toegang tot heeft. Of op Facebook, zodat meer mensen hier kunnen op reageren. Het is een kleine moeite, eens u de klantenbrief klaar heeft, copy-paste. En de volgende keren moet u gewoon het bedrag aanpassen... Idem zo met verkeersboetes. Verdedig u waarom u niet betaalt met gefundeerde redenen. Mochten we dit allemaal doen voor alles wat fout loopt, het zou een betere wereld zijn. Laat u horen !
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 11 maart 2010 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Schepen
|
![]() Ik heb niet gezegd dat uw vraag off-topic is.
Evenmin verwees ik naar de titel, maar naar een greep uit de inhoud van de eerste post waarop ik reageerde en die was: Als het hier om een ziekenhuisaanrekening ging had ik niet gereageerd omdat ik niet op de hoogte ben aangaande de betalingsvoorwaarden van die sector. (hout vasthouden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |