![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Was het maar waar. Zulke commercieel opgeklopte viezigheid hebben we niet nodig.
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik weet dat je daar 's nachts van droomt, ga ik geen oog meer dicht doen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft dat allicht op wetenschappelijk verantwoorde wijze onderzocht, gebruik makend van de meest verfijnde statistische methodes en gaat ons zo meteen deelgenoot maken van de resultaten van uw academische prestatie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insinueer je nu dat er een link bestaat tussen boysbands en homoseksualiteit?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 maart 2010 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet dat daar trouwens verder iets mis mee is. Er zijn aan/uit knopjes op elke televisie of radio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bevindt zich daarmee dan ook in het selecte gezelschap van grote spinnen, oude besjes die aan de self-scan hun beugeltje kleingeld bovenhalen en ruimteschepen die draaien op slecht nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's waar. God zij dank!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja... niet elke homo voldoet aan dat beeld, maar met 55-jarige homo's met een bierbuik en een schurftige baard ga je geen massa's gillende bakvissen aantrekken, he. Ik heb flexibele werkuren en voor mij is het dus nog vrij vroeg op de avond ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral een grappig nummer. Maar zijn repertoire is nog wat te beperkt om nu al te spreken in termen van "geweldig".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Geef het op. 't Is geen avance.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja... hij brengt het als clown. Maar eigenlijk is zijn boodschap m.i. onder die laag lacherigheid en niet meteen zichtbare schmink van de clown meer serieus dan een oppervlakkig persoon zou kunnen denken. De clown is immers maar de opvolger van de nar en dat was doorgaans de enige persoon die de koning achter zijn rug of vooral in zijn gezicht mocht beledigen (of althans de waarheid ventileren op luchtige wijze) zonder z'n eigen lichaam zonder hoofd nog eventjes te zien vooraleer alles zwart werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantastisch! Ik zal weer goed slapen dan. *kijkt wel even of het dubbele slot op de deur zit*
Nu nog de spinnen, maar die heb ik gelukkig niet veel. Die zitten in de kelder en zijn wel groot maar niet groot genoeg om aan de knop van de lift te komen. |
![]() |
![]() |