Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2010, 17:42   #101
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Er lijkt toch geen probleem te bestaan, wat verzekeringsmakelaars betreft, want er wordt niet over gesproken. Wat mensen van Marokkaanse afkomst betreft daarentegen.... Of wil je betwisten dat deze categorie oververtegenwoordigd is in misdaadstatistieken.
Neen; ik betwist niet dat mensen van Marokkaanse afkomst oververtegenwoordigd zijn.

Citaat:
Haha, ik zou moeten antwoorden op vragen uit jou virtuele wereld, terwijl jij haast nooit reageert op zeer gefundeerde opmerkingen van medeforummers met realiteitszin. Als het je te nauw wordt (zo ongeveer 20 keer per dag) verander je van onderwerp. Komaan he, ik ben niet gek, ik wil hier nog een beetje lachen.

Trouwens, ik heb daar al meermaals op geantwoord. Begrijpend lezen is een kwaliteit waarover niet iedereen lijkt te beschikken.
Neen, jij moet niet antwoorden op vragen uit een virtuele wereld.
Indien jij ziet aan mijn stelling dat ik niet in de realiteit leef; moet je op zijn minst kunnen aangeven wat er niet realistisch aan is.
"Ze zouden beter eens nadenken over hun selectieprocedure/testen als ze dikwijls de verkeerde persoon selecteren om aan te werven.
Wat zullen ze doen als ze 2 maal een "rasechte Belgische" macho aanwerven die niet onder het gezag van een vrouw wil werken? Geen Belgische mannen meer?"
1 Jij antwoordde hier niet op.
2 Jij reageerde op mijn bericht "Reken je bijvoorbeeld het weigeren om een huis te verhuren, weigeren om iemand aan te werven;... omwille van racistische motieven ook bij die feiten?"
Met een verhaaltje over 2 Moslim mannen die niet onder het gezag van een vrouw willen werken.
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=30
Nu moet je er al de criminaliteitsstatistieken bijhalen omdat je niet kan antwoorden op mijn vraag.
3 Verder doe je nog wat denigrerend.
4 Nu zal ik waarschijnlijk opnieuw als antwoord krijgen dat je niet meer wil discussiëren.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 17:50   #102
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen; ik betwist niet dat mensen van Marokkaanse afkomst oververtegenwoordigd zijn.

Neen, jij moet niet antwoorden op vragen uit een virtuele wereld.
Indien jij ziet aan mijn stelling dat ik niet in de realiteit leef; moet je op zijn minst kunnen aangeven wat er niet realistisch aan is.
"Ze zouden beter eens nadenken over hun selectieprocedure/testen als ze dikwijls de verkeerde persoon selecteren om aan te werven.
Wat zullen ze doen als ze 2 maal een "rasechte Belgische" macho aanwerven die niet onder het gezag van een vrouw wil werken? Geen Belgische mannen meer?"
1 Jij antwoordde hier niet op.
2 Jij reageerde op mijn bericht "Reken je bijvoorbeeld het weigeren om een huis te verhuren, weigeren om iemand aan te werven;... omwille van racistische motieven ook bij die feiten?"
Met een verhaaltje over 2 Moslim mannen die niet onder het gezag van een vrouw willen werken.
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=30
Nu moet je er al de criminaliteitsstatistieken bijhalen omdat je niet kan antwoorden op mijn vraag.
3 Verder doe je nog wat denigrerend.
4 Nu zal ik waarschijnlijk opnieuw als antwoord krijgen dat je niet meer wil discussiëren.
Ik heb daar al allemaal op geantwoord meisje, zoek het maar op, ik ga dat niet continu doen. Als gij het niet verstaat, daar kan ik toch niet aan doen hé.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2010 om 17:57.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 19:33   #103
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb daar al allemaal op geantwoord meisje, zoek het maar op, ik ga dat niet continu doen. Als gij het niet verstaat, daar kan ik toch niet aan doen hé.
Eén keer antwoorden is voldoende.

Hier opper ik mijn stelling.
Citaat:
Neen, dat kan ik niet aanvaarden.
Ze zouden beter eens nadenken over hun selectieprocedure/testen als ze dikwijls de verkeerde persoon selecteren om aan te werven.
Wat zullen ze doen als ze 2 maal een "rasechte Belgische" macho aanwerven die niet onder het gezag van een vrouw wil werken? Geen Belgische mannen meer?
Waar ergens staat je antwoord?
Citaat:
Ge ziet het hé Artisjok, ge leeft niet in de realiteit. Dat risico nemen kost hun geld en gezien hun ervaringen uit het verleden , zijn ze niet meer bereid dat te nemen.
En wat die Belgische mannen betreft, dat verhaal ben ik nog niet tegengekomen, het verhaal van islamitische mannen die niet willen werken onder het gezag van een vrouw al vele keren.
Citaat:
Aan wat zie je dat ik niet in de realiteit leef?
Wat is er niet realistisch aan
Dat is pas realistisch, de selectieprocedures afstemmen op de verhalen die jij tegenkomt.
Citaat:
Ik zie dat niet alleen,anderen op dit forum blijkbaar ook. Het zal dan toch wel een grond van waarheid hebben zeker. Het kan natuurlijk ook zijn dat u hallucinant naief bent.
Alles is in verhoudingen, Belgische mannen die niet onder een vrouw willen werken zijn blijkbaar vele malen zeldzamer dan dat dat het geval is bij hun islamitische sexegenoten.
En dan zijn we volledig naast de kwestie aanbeland
Citaat:
Marokkanen zijn zwaar oververtegenwoordigd in misdaadstatistieken , verzekeringsmakelaars niet , bij mijn weten. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat een verzekeringsmakelaar geen misdadiger kan zijn. Maar dit is een nuance die u blijkbaar niet kan begrijpen.
Als in een kist appelen er een zit die rot is , gaat men deze eruit sorteren, maar als een groot gedeelte rot is , smijt men ineens de hele kist weg. Zo eenvoudig is dat Artisjok.
Oud 4 april 2010, 22:11   #104
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Terug naar het onderwerp: de bewering van die bekeerling dat over 100 jaar half België moslim zal zijn onderschrijf ik niet. Wat ik wel denk is dat onze nazaten nog een eeuw van conflicten, een soort latente godsdienstoorlog, aanslagen, geweld te wachten staat. Mensen zullen zich niet zomaar willen onderwerpen aan de islam en wie zich verdrukt voelt gaat gewoon in het verweer. Islam zal uiteindelijk sterven.

De islam gepropageerd door deze bekeerlingen in de Koepel en Al Minara is je reinste onzin. Ik woonde eens een bekeerlingendag bij, zag en hoorde er enkel waanzin.
Wel is het zo dat 'bekeerlingen' ergens een KLIK maken in hun hoofd en dan zijn ze verloren (ook hun verstand). Het is zoals een verslaving aan drugs.
Uiteindelijk, na ettelijke oorlogen en geweld, zal de islam, een obscure ideologie verdwijnen, het LICHT zal overwinnen.
Maar vooraleer het zo ver zal zijn, wachten onze nazaten nog donkere tijden.......

Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:14.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:14   #105
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Neptunus
Beetje minder onzin verkopen en meer in de realiteit gaan leven ipv dromen.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:20   #106
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Terug naar het onderwerp: de bewering van die bekeerling dat over 100 jaar half België moslim zal zijn onderschrijf ik niet. Wat ik wel denk is dat onze nazaten nog een eeuw van conflicten, een soort latente godsdienstoorlog, aanslagen, geweld te wachten staat. Mensen zullen zich niet zomaar willen onderwerpen aan de islam en wie zich verdrukt voelt gaat gewoon in het verweer. Islam zal uiteindelijk sterven.

De islam gepropageerd door deze bekeerlingen in de Koepel en Al Minara is je reinste onzin. Ik woonde eens een bekeerlingendag bij, zag en hoorde er enkel waanzin.
Wel is het zo dat 'bekeerlingen' ergens een KLIK maken in hun hoofd en dan zijn ze verloren (ook hun verstand). Het is zoals een verslaving aan drugs.
Uiteindelijk, na ettelijke oorlogen en geweld, zal de islam, een obscure ideologie verdwijnen, het LICHT zal overwinnen.
Maar vooraleer het zo ver zal zijn, wachten onze nazaten nog donkere tijden.......
Laat het ons hopen - en indien niet, zou ik graag over 100 jaar nog eens keertje willen terugkeren om te zien hoe 'goed' ze het wel niet hebben in het islamitisch paradijsje dat ze zelf geschapen en herschapen hebben van Europa!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:23   #107
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Ik leef in de realiteiten van een heel snel veranderende grootstad, heb de wereld afgereisd, in het buitenland gewerkt en gewoond en heb wel veel ervaring met het onderwerp.

Een extremistische moslim als porpo denkt dat niet-moslims op termijn naar de pijpen zullen dansen van de fiq, maar je zult in een stad als Antwerpen wel eens met een grote weerstand te maken kunnen krijgen: onthoud dat de grote meerderheid van de Antwerpse allochtonen niet-moslim is en het niet zal nemen om de wetten gesteld te krijgen door moslims.
Ook de autochtonen zullen zich niet zomaar onderwerpen. Eigenlijk is er nu al een latente oorlog bezig: moslims die nu openlijk hun islamitische richtlijnen proberen door te drukken en op te leggen aan niet-moslims...
Maar het hele opzet zal niet slagen...Oost-Europeanen, Russen, Afrikanen, Zuid-Amerikanen, tal van Aziaten...zullen jullie nog wel eens goed de les lezen en het LICHT zal, overwinnen op de duisternis van een ideologie die islam heet, maar in feite een vergissing is van de natuur....(maar dat heb jij nog niet ingezien)..... Het goede overwint uiteindelijk altijd op het kwade.

Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:42.
Oud 4 april 2010, 22:41   #108
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Minder onzin verkopen aub!
Oud 4 april 2010, 22:47   #109
Neptunus
Gouverneur

Standaard

De grootste onzin heb ik gehoord op een bekeerlingendag van de Koepel-al minara en in een aantal islamitische vzw's. Uw mo'ke, de pedofiele oorlogsvoerder, verkocht nog meer onzin en zou als hij nu zou leven gewoon geïnterneerd worden. Word eens wakker en leer eens zelf nadenken.
Ben jij soms bang van Russen, Oost-Europeanen, zwarte Afrikanen...

Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:50.
Oud 4 april 2010, 22:49   #110
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Jezus (pbuh) was ook een oosterse mens!
Waarom is de islam een volksvijandige religie?
Jezus was meer dan mens. De islam komt niet voort uit de westerling en is dus een volksvijandige godsdienst. Het Christendom ontsproot uit het jodendom en heeft zich vermengt met de Germaanse volkeren, daarom is deze niet volksvijandig.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 22:50   #111
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

De islam is niet volksvijandig !!

Citaat:
The new face of Islam

NBC NEWS: 20000 Americans Convert To ISLAM Each Year !

Het christendom kwam van het midden oosten, de religie van alle profeten die veranderd werden door mensen tot polytheïstische credo's ook, de beschavingen voor zowel de Grieken als Romeinen als moderne renaissance en verlichting, democratie die haar bronnen in Hammurabi vindt en door Grieken gefilosofeerd óók!!
.....

Putting their faith in Islam

Laatst gewijzigd door porpo : 4 april 2010 om 22:51.
Oud 4 april 2010, 22:53   #112
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Leer eens schrijven jongen..

Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 april 2010 om 22:55.
Oud 4 april 2010, 23:08   #113
Cdude
Banneling

Standaard Lesser of two evils

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Maar het hele opzet zal niet slagen...Oost-Europeanen, Russen, Afrikanen, Zuid-Amerikanen, tal van Aziaten...zullen jullie nog wel eens goed de les lezen en het LICHT zal, overwinnen op de duisternis .... Het goede overwint uiteindelijk altijd op het kwade.
Die andere groepen mogen dan misschien geen moslims zijn maar om die nu "het licht " te noemen...

Laatst gewijzigd door Cdude : 4 april 2010 om 23:08.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 23:14   #114
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Die andere groepen mogen dan misschien geen moslims zijn maar om die nu "het licht " te noemen...
Vergeleken met de absolute & totale duisternis van de islam is zelfs de kleur van zeer donker antraciet al hel licht te noemen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 01:37   #115
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
]

De maakster van de docureeks '' In Godsnaam '' omschrijft de islam als een veroveringsgodsdienst.

Naar het voorbeeld van de pedofeet zeg maar, die was enkel uit op veroveren.

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2010 om 01:39.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 02:06   #116
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Putting their faith in Islam
Laat maar zitten.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:08   #117
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reken je bijvoorbeeld het weigeren om een huis te verhuren, weigeren om iemand aan te werven;... omwille van racistische motieven ook bij die feiten?
neen.
Ik vind dat iemand die een huis verhuurt, zijn eigendom notabene, dat die dat mag verhuren aan wie hij wil. Wat heeft de staat zich daarmee te moeien?

Maar kallikles had het duidelijk over geweldsdelicten. Ik denk dat het overgrote deel van geweldsdelicten in europa gepleegd wordt door moslims tegen ofwel autochtonen of wel tegen niet in de pas lopende islamieten. Cijfers zijn hiervoor natuurlijk niet voorhaden. Want wat (zo goed als) iedereen al weet zou eens tè duidelijk kunnen worden.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 12:30   #118
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
neen.
Ik vind dat iemand die een huis verhuurt, zijn eigendom notabene, dat die dat mag verhuren aan wie hij wil. Wat heeft de staat zich daarmee te moeien?
Natuurlijk mag iedereen een huis verhuren aan wie hij wil; zolang de selectie niet gebaseerd is op racistische motieven.

Citaat:
Maar kallikles had het duidelijk over geweldsdelicten.
Mij is dit niet zo duidelijk dat Kalikles het over geweldsdelicten had in het algemeen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In Antwerpen werd een vrouw neergeschoten omdat ze een hoofddoek droeg!
Maar jij had het wel over racistische feiten
Citaat:
1/100 racistische feiten gaan in die richting. �*l de anderen gaan van moslims uit gericht tegen ongelovigen, niet in de pas lopende vrouwen...
Vandaar mijn vraag
"Reken je bijvoorbeeld het weigeren om een huis te verhuren, weigeren om iemand aan te werven;... omwille van racistische motieven ook bij die feiten?"
Citaat:
Ik denk dat het overgrote deel van geweldsdelicten in europa gepleegd wordt door moslims tegen ofwel autochtonen of wel tegen niet in de pas lopende islamieten. Cijfers zijn hiervoor natuurlijk niet voorhaden. Want wat (zo goed als) iedereen al weet zou eens tè duidelijk kunnen worden.
Dat is al een serieuze terugval.

Citaat:
1/100 racistische feiten gaan in die richting. �*l de anderen gaan van moslims uit gericht tegen ongelovigen, niet in de pas lopende vrouwen...
Van 99/100 naar het overgrote deel.
Oud 5 april 2010, 12:37   #119
Cdude
Banneling

Standaard

"Natuurlijk mag iedereen een huis verhuren aan wie hij wil; zolang de selectie niet gebaseerd is op racistische motieven"

Als een eigenaar tot deze beslissing komt na negatieve ervaringen met Marokkanen. Is dit dat gebaseerd op racistische motieven of eerder, wat ik zou denken, "gezond verstand" en "leren uit eerdere ervaringen".

Hoe dan ook. Mijn eigendom, ik beslis.
Ook al wens ik dit enkel te verhuren aan 3 ogige, 5 tepelige, Indisch/Chinese halfbloed siamese tweelingen.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 13:24   #120
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Marokkanen zijn zwaar oververtegenwoordigd in misdaadstatistieken
Marokko is een parasietstaat die leeft op de kosten van anderen. De verkrachting van de bevolking in de Westelijke Sahara dient enkel om een elitaire kliek aan de macht te houden, die zich bedient van het instrument dat daar bij uitstek voor geschikt is, de Islam. De interne spanningen worden niet aangepakt maar geexporteerd, via de bevolking, die bijgevolg hetzelfde parasitaire gedrag vertoont. Het is een politiek die financieel ondersteund wordt door de oliekapitalisten in het Midden Oosten, bang als ze zijn dat ze worden weggevaagd eens de olie op is, en tevoren dus grond moeten krijgen in Europa. Geen wonder dat geen kat ter wereld in die neo fascistische omgevingen wil leven.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be